حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت هواوی EMUI 9.1 برای خانواده میت ۹ و پی ۱۰ ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 5 دیدگاه | آپدیت، هواوی

هواوی سیستم مدیریت فایل EROFS را با آپدیت EMUI 9.1 به گوشی های هوشمند خود می‌آورد. حالا هشت مدل دیگر در مسیر این آپدیت قرار دارند. آپدیت رابط کاربری هواوی EMUI 9.1 برای خانواده میت ۹ و پی ۱۰ ارایه شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم.

آپدیت هواوی EMUI 9.1 برای خانواده میت ۹ و پی ۱۰

آپدیت EMUI 9.1

آپدیت EMUI 9.1

هشت گوشی هواوی و آنر در حال دریافت آپدیت EMUI 9.1 هستند: هواوی میت 9، میت 9 پرو، میت 9 پورشه دیزاین، هواوی پی 10، پی 10 پلاس، هواوی نوا 2 اس، آنر 9 و آنر وی 9. این به‌روزرسانی دو قابلیت مهم را به همراه می‌آورد که یکی، سیستم مدیریت فایل EROFS و دیگری، GPU Turbo 3.0 است.

محض یادآوری، EROFS سیستم مدیریت فایل جدید هواوی است که با فشرده‌سازی پیشرفته، موجب ارتقای سرعت و عملکرد دستگاه می‌شود. این سیستم همچنین در مدیریت بهینه‌ی فضای حافظه نقش دارد و بهتر از تکنولوژی‌های قبلی، مانند سیستم فایل EXT4 عمل می‌کند.

اما در مورد GPU Turbo 3.0 باید بگوییم که آپدیت جدید، ۵۱ بازی دیگر را پوشش می‌دهد و شمار بازی‌های قابل پشتیبانی را به 60 عنوان می‌رساند. تکنولوژی هواوی GPU Turbo ، مصرف انرژی را هنگام گیمینگ تا 10 درصد کاهش می‌دهد و میانگین نرخ فریم را بالا می‌برد؛ چیزی که قطعا به کار گیمرها خواهد آمد. ناگفته نماند که در حال حاضر، کاربران گوشی های ذکر شده در چین به آپدیت EMUI9.1 دسترسی دارند.

شما آپدیت هواوی EMUI 9.1 برای خانواده میت ۹ و پی ۱۰ را دریافت کرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

مبارکه :-/

Taskin

مبارک دارندگانش😁

Taskin

ولی خودمونیما
زیاد رابط کاربری هواوی جالب و جذاب نیست

Milad7

عالی 🙂

newalireza

واسه میت ۹ من خیلی وقته اومد نصب کردم دو یا سه هفته پیش بود سرعتش رفته بالا و همچنین حساسیت تاچش بیشتر شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)