حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گیم پلی نید فور اسپید هیت (NFS Heat) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | بازی، تماشا کنید

شش روز پیش بود که در ترنجی با هم تیزر معرفی نید فور اسپید هیت (NFS Heat) را دیدیم. سری بازی های ماشین‌بازی یا ریسینگ EA تحت برند NFS بسیار جذاب هستند و بدون شک یکی از اولین عناوینی است که علاقه‌مدان به این دسته بندی را راضی می کند. اگر شما هم مثل ما به این سری علاقه دارید، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا گیم پلی نید فور اسپید هیت (NFS Heat) را ببینید.

گیم پلی نید فور اسپید هیت (NFS Heat)

احتمالا تا کنون می دانید که نید فور اسپید هیت (NFS Heat) همانند همه نسخه های موفق این دسته از بازی ها به صورت دنیای باز طراحی شده است. این نسخه شما می توانید همه چیز را شخصی سازی کنید و این “همه چیز” تقریبا یعنی همه چیز!

از شخصی سازی خودروها تا شخصی سازی لباس های آواتار شما و البته این که چقدر می خواهید سخت بازی کنید! حالت روز و شب برای مشخص کردن میزان سختی و درگیری بیشتر در بازی است.

شما در حالت شب می توانید همانقدر که دوست دارید با پلیس ها به چالش کشیده شوید. NFS Heat همانند Rivals است و این یعنی شما با حرص و طمع خود دست و پنجه نرم می کنید که بتوانید امتیاز بیشتری جمع کنید یا سریع تر به نقطه امن بازگردید تا اندوخته خود را ثبت کنید. به هر حال می دانید که هر چه Heat Level بالاتر برود هر آن چه که کسب می کنید همانقدر برابر می شود و در مقابل اما پلیس ها از آسمان و زمین به دنبال شما خواهند بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که NFS Heat را بپسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Taskin

نسخه تحت تعقیبش رو داشتم
خیلی رو اعصاب بود

_V_

مرد عنکبوتی پلاستیکی عزیز ول کن /-:

Milad7

سیستممون نمیکشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)