حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

در ابتدای عرضه فقط گلکسی نوت ۱۰ پلاس 5G در کره جنوبی به فروش می رسد

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ

آنطور که خبر می رسد مشکلاتی که برای نسخه معمولی گلکسی نوت ۱۰ پلاس به وجود آمده، باعث شده تا سامسونگ مجبور شود فقط نسخه 5G گلکسی نوت ۱۰ پلاس را در کره به فروش برساند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی نوت ۱۰ پلاس 5G

گرچه هنوز در بسیاری از نقاط جهان شبکه‌های 5G‌ هنوز راه اندازی نشده‌اند، اما پوشش سراسری از این شبکه در کره جنوبی راه اندازی شده و در حال حاضر بیش از 1 میلیون نفر گوشی های 5G دو برند ال جی و سامسونگ را خریداری کرده‌اند.

شرکت مخابراتی ورایزن مشغول فراهم آوردن تجهیزات مورد نیاز برای اتصال 5G است تا بتواند به کاربران خود ارائه کند، اما تا پیش از سال 2020 میلادی کاربران این شرکت مخابراتی قادر به استفاده از این فناوری ارتباطی نخواهند بود.

در سمتی دیگر، در کره جنوبی این شبکه بسیار پیشرفته‌تر است، تا سامسونگ بتواند بر مشکل مخابراتی که نسخه 4G گوشی جدید خود با آن دست و پنجه نرم می‌کند غلبه کرده و بتواند نسخه‌ی 5G آن را عرضه کند. این درحالیست که وزارت علوم و فناوری کره از سامسونگ درخواست کرده مشکلات نسخه‌ی 4G این گوشی را نیز برطرف کرده و در کره به فروش برساند، زیرا هنوز بسیاری از مناطق پوشش لازم را از فناوری 5G ندارند.

حداقل سه ماه طول می‌کشد تا سامسونگ بتواند تقاضای دولت را برآورده کند. بنابراین غول کره‌ای فعلا فقط نسخه 5G گلکسی نوت ۱۰ پلاس را در این کشور عرضه می‌کند.

نظر شما درباره این موضوع چیست؟ فکر می کنید که بازخورد کاربران کره جنوبی چه باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammad 13759

ههههههههه خخخخخخخ فقط باید خندید فک کنم نسخه lte نوت ۱۰ مثل فولد شد

pedram_01

Mohammad دوست عزیز قبل اینکه دهنت رو باز کنی بهتره کمی فکر کنی . گوشی گلکسی نوت 5 جی فقط یک مودم اضافه داره . یعنی شما میتونی با نسخه 5 جی اینترنت 4 جی یا حتی 3 جی هم داشته باشی . و اینکه احتمالا سامسونگ فقط خواسته نوت ده 5 جی رو در کره کشور خودش که این تکنولوژی 90 درصد کشورش تحت پوشش هست رو بفروشه و دولت امده گفته بیا نسخه معمولی هم بفروش چون این قضیه تو برنامه هاش نبوده گفته کمی طول میکشه نه اینکه مشکل داشته باشه .

amir_galaxy

گلکسی نوت ۱۰ رکورد پیش فروش نوت ۹ رو شکست،دو برابر نوت ۹ تا الان
۱.۳ میلیون پیش فروش در کره جنوبی تا الان
https://www.sammobile.com/news/galaxy-note-10-pre-orders-shatter-records-south-korea/

amir_galaxy

نوت ۱۰ در مقایسه phonearena هواوی پی ۳۰ رو در عکاسی شب شکست داد
https://www.phonearena.com/news/Galaxy-Note-10-vs-Huawei-P30-Pro-vs-Google-Pixel-3-vs-iPhone-XS-Max-LOW-LIGHT-Camera-Comparison_id118315
عجب غولیه نوت ۱۰

chalton

لامصب با اختلاف از همه لحاظ بهترین گوشی موبایل هست
http://uupload.ir/files/3v8b_chalton2.jpg

http://uupload.ir/files/oyuk_chalton.jpg

Milad7

تو ایران فقط پول اضافیه 🙁

Taskin

ما پول
5G نداریم
از سامسونگ تقاضا دارم بعضی از گوشی های سری A رو در دو نسخه 4G و5G بده که اگر تا چندسال دیگه 5g ایران راه اندازی شد بعضیا بتونن تست و استفادش کنن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)