حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اکشن کم گوپرو هیرو ۸ (GoPro Hero 8) با توانایی فیلمبرداری 4K به نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه لو رفت

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | دوربین

اگر به دوربین های ورزشی یا به شکل صحیح تر «اکشن کم»ها علاقه مند باشد حتما می دانید که گوپرو از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود. امشب می بینیم که مشخصات دوربین های گوپرو هیرو ۸ و مکس ۳۶۰ را تا حدودی لو رفته است. اکشن کم گوپرو هیرو ۸ (GoPro Hero 8) با توانایی فیلمبرداری 4K به نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

گوپرو هیرو بلک ۸

گوپرو هیرو ۸

گوپرو هیرو ۸

به تازگی تصاویر متعددی به فضای مجازی راه پیدا کرده که برخی مشخصات فنی و ظاهری دوربین های جدید شرکت گوپرو یعنی هیرو 8 و مکس 360 را به نمایش می گذارند. طبق گفته های وب سایت Photo Rumers، قرار است در ماه سپتامبر از دوربین گوپرو هیرو ۸ رونمایی شود. به نظر می رسد این وسیله کاربردی همراه با لوازم جانبی مختلفی وارد بازار شود که از میان آن ها می توان به میکروفن خارجی، یک صفحه نمایش اضافه و چراغ LED اشاره کرد.

دوربین گوپرو Hero 8 از قابلیت فیلمبرداری 4K با نرخ 120 فریم بر ثانیه برخوردار است. در ضمن این دوربین می تواند ویدیوهای فول اچ دی را نیز با نرخ 480 فریم بر ثانیه به ثبت برساند. منتقدان بسیاری این محصول را رقیب اصلی نخستین دوربین حرکتی شرکت DJI یعنی اسمو اکشن (Osmo Action) دانسته اند.

گوپرو هیرو ۸

گوپرو هیرو ۸

وب سایت Photo Rumers همچنین ادعا کرده یکی دیگر از دوربین های جدید GoPro به نام مکس 360، هم اکنون در وزارت ارتباطات ژاپن و کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) به ثبت رسیده است. متاسفانه تصاویر منتشر شده اطلاعات چندانی را در رابطه با این محصول ارائه نمی دهند؛ با این حال می دانیم که مکس 360، جدیدترین مدل سری 360 گوپرو پس از دوربین فیوژن است. ناگفته نماند که فیوژن 360 نیز در سال 2017 وارد بازارهای جهانی شده است.

هر چند که عکس های منتشر شده از دوربین های گوپرو هیرو 8 و مکس 360، هیچ پایه و اساس محکمی ندارند، اما حداقل می توان با استفاده از آن ها شکل ظاهری محصولات را تا حدودی مجسم کرد. با توجه به اینکه شرکت آمریکایی GoPro معمولا در ماه سپتامبر از دوربین های سری هیرو رونمایی می کند، احتمالا به زودی اطلاعات دقیق تری در رابطه با این دستگاه لو خواهد رفت.

منتظر گوپرو هیرو ۸ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

http://uupload.ir/files/4l3f_20190816_213226.jpg
وقتی margues هم اعتراف میکنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)