حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی همچنان در صدر بازار موبایل هند

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | عملکرد تجاری شرکت ها

احتمالا شما هم می دانید که مدت زیادی است شیائومی با کنار زدن سامسونگ به رتبه اول پرفروش‌ترین برند موبایل بازار هند تبدیل شده است. با مشخص شدن وضعیت بازار موبایل هند در چارک ۲ سال ۲۰۱۹ می بینیم شیائومی برای هشتمین ماه متوالی نخستین و بزرگترین شرکت تولید و عرضه‌کننده موبایل در هند شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شیائومی درصدر بازار موبایل هند

شیائومی همچنان در صدر بازار موبایل هند

شیائومی همچنان در صدر بازار موبایل هند

بر اساس آمار و گزارش‌های منتشر شده توسط کارشناسان فعال در موسسه تحقیقاتی IDC، شرکت چینی شیائومی که یکی از برندهای نوظهور در عرصه تولید گوشی موبایل و سایر گجت های هوشمند در جهان به شمار می‌رود، در سال‌های اخیر توانسته است با فروش و عرضه گوشی‌های هوشمند جدید، با کیفیت و قیمت مناسب سهم قابل توجهی از بازار هند را به خود اختصاص دهد و نظر، توجه و رضایت خیل عظیمی از کاربران هندی را به سمت و سوی خود جلب کند.

بر اساس این آمار و ارقام، شیائومی در سه ماهه دوم سال جاری میلادی موفق شده است با فروش ۱۰.۴ میلیون دستگاه سهم خود را از بازار این کشور به ۲۸.۳ درصد برساند و از بزرگترین رقیب خود یعنی شرکت کره‌ای سامسونگ که همواره عنوان نخستین برند پرفروش و محبوب در جهان را از آن خود کرده است، سبقت بگیرد و برای هشتمین ماه متوالی، تبدیل به بزرگترین و نخستین شرکت تولید و عرضه‌کننده موبایل در هند شود.

این در حالیست که سامسونگ در بازه زمانی سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ میلادی، ۹.۳ میلیون دستگاه در هند به فروش رسانده و سهم آن نیز از بازار این کشور ۲۵.۳ درصد شده است. در حقیقت رشد سامسونگ با ارایه خانواده گلکسی A 2019 و گلکسی M قابل توجه تر است و بعید نیست که نتیجه در چارک مالی بعدی تغییر کند.

گلکسی ای ۵۰ یا گلکسی نوت ۷

گلکسی ای ۵۰ یا گلکسی نوت ۷

این موسسه تحقیقاتی در این گزارش اعلام کرده است که در مجموع ۳۶.۹ میلیون دستگاه گوشی هوشمند در هند در سه ماهه دوم سال جاری میلادی به فروش رفته است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۹.۹ درصد رشد و افزایش پیدا کرده است. این آمار نشان می‌دهد که این بیشترین میزان گوشی‌های موبایل فروخته شده در تاریخ هند به شمار می‌رود. این در حالیست که در سال‌های اخیر بازار فروش موبایل در جهان روندی نزولی و رو به کاهش را تجربه کرده است.

آنچنان که به نظر می‌رسد این شرکت چینی علاوه بر اینکه در جنگ تجاری میان ایالات متحده و چین و همچنین اتهام جاسوسی دونالد ترامپ کم نیاورده، بلکه موفقیت‌های بسیاری را برای تاریخچه و سابقه خود به ارمغان آورده و تمرکز خود را بر روی تمامی بازارهای جهان گذاشته است.

پیشتر موسسه تحقیقاتی کانتار برآورد کرده بود ورود شیائومی به بازار اروپا و هند قطعا می‌تواند گام بزرگی برای موفقیت این شرکت چینی در قبضه بازارهای جهانی به شمار بیاید.

 

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mohammad 13759

با اون جمعیت هند فروش کمی حساب میشه این مقدار البته اون ها دینی به مراتب بدتر از ادیان دیگه دارند و دین چه اشتباهی می باشد . و صد درصد زمانی که دین رو ازشون بگیری چه پیشرفت های بکنند .

_V_

هر یه میل گوشی تو هند ۳ درصده😐

android pie

هندیا چون زیاد درامد ندارن نمیتونن گوشی 1000 دلاری بخرن واسه همین شیائومی میخرن چون هم باکیفیته هم ارزون

Dr.Nazer

آقای عط‌ایی توی عکس دوم/سوم به‌جایِ “ردمی نوت ۷” نوشتین “گلکسی نوت ۷”

Amir galaxy

جوووون چه تیز بین

_V_

برخلاف تمام حرف ها و حدیث ها جالبه سامسونگ پیشرفت کرده تو فروش!

Dr.Nazer

۱. جون
۲. چالتون هم اومد تو ۱۰ کاربر

_V_

۱-اوف
۲-فدای تک تک لحظات پر تقوامون

Dr. DIM

الله اکبر

علی شیخ زاده

هیچکدوم به فکر بازار ایران نیست از بس داغونه😅

Milad7

شیا برند چینی دوست داشتنی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)