حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی اچ تی سی برای وایلدفایر ۲۰۱۹

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، تماشا کنید

اولین مرتبه یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم سری محبوب اچ تی سی وایلدفایر با Wildfire E دوباره متولد خواهد شد. یک هفته پس از آن در مطلبی مفصل دیدیم که خانواده میان رده اچ تی سی وایلدفایر (HTC Wildfire) با ۴ عضو تازه نفس به روز می شود. امروز اما شاهد تیزر رسمی اچ تی سی برای معرفی سری وایلدفایر ۲۰۱۹ در هند هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تیزر وایلدفایر ۲۰۱۹ اچ تی سی

 

این تیزر ویدیویی کوتاه که در توییتر اچ تی سی هند منتشر شده است، به نوآوری‌ها و پیشرو بودن اچ تی سی در تاریخ موبایل‌های هوشمند اشاره دارد. در این ویدیو یک حقیقت تلخ هم نهفته است که خود اچ تی سی به آن معترف است و آن عدم حضور نوآوری معنادار حتی از سال ۲۰۱۳ به این سو است. آن ها آخرین نوآوری ویژه خود در اچ تی سی ۱۰ و دوربین سلفی دارای OIS در سال ۲۰۱۶ می بینند.

حقیقتا اچ تی سی مدت‌هاست که شرکت پیشرویی نشان نداده اما نوآوری‌های بدی نداشته است، یکی از این نوآوری‌ها از جمله Edge Sense بود که توسط گوگل برای پیکسل ها خریداری شد.

اچ تی سی وایلدفایر ای (Wildfire E)

اچ تی سی وایلدفایر ای (Wildfire E)

برای اینکه خانواده محبوب اچ تی سی وایلدفایر (Wildfire) را به یاد بیاورید باید اوایل دهه ۹۰ علاقه ویژه ای به موبایل داشته بوده باشید (!) و اخبار را دنبال می کردید. اچ تی سی سری‌های دیگر خود مانند دیزایر (Desire) را از همان روزها هنوز ادامه داد اما خانواده اچ تی سی وایلدفایر کمرنگ و کمرنگ‌تر شد تا دیگر نبود.

اما درباره خانواده وایلدفایر اگر اطلاعات بیشتری می خواهید به شما توصیه می کنم که در مطلب زیر با ۴ عضو آن بیشتر آشنا شوید.

خانواده میان رده اچ تی سی وایلدفایر (HTC Wildfire) با ۴ عضو تازه نفس به روز می شود

منتظر خانواده جدید اچ تی سی وایلدفایر هستید؟ به صورت کلی در این ویدیو ویژگی جدید خاصی به جز نمایشگر کم حاشیه با ناچ قطره‌ای دیده نمی شود و تنها موضوع قابل توجه یک گجت ناشناس است که کنار آن قرار دارد و هنوز درباره آن اطلاعات جدید نداریم.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

متاسفانه عاشقتم

chalton

.
سامسونگ در سه ماهه دوم سال 2019 بازار موبایل اروپا را قبضه کرده و توانسته حدود 40 درصد از این بازار را در اختیار بگیرد. رقبای اصلی شرکت کره ای حتی به نصف این رقم نیز دست نیافته اند.

غول تکنولوژی کره به لطف استقبال بسیار خوب از نسل جدید میان رده هایش یعنی سری گلکسی A طی سه ماهه دوم 2019 بیش از 18.7 میلیون دستگاه تلفن هوشمند فروخته است. این رقم برای مدت مشابه سال قبل 15.3 میلیون بود.

هواوی هم توانسته در جایگاه دوم این جدول قرار بگیرد. این شرکت چینی در بازه زمانی فوق 8.1 میلیون دستگاه موبایل را روانه بازار اروپا کرده و 18 درصد از این بازار را در اختیار گرفته، که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 16 درصدی را نشان می دهد.

اپل طی سه ماهه دوم سال 2019 توانسته 1.8 میلیون دستگاه آیفون XR را در اروپا بفروشد، اما به جایگاهی بهتر از ردیف سوم دست نیافته است. سهم اپل از بازار اروپا در سال گذشته حدود سه برابر شیائومی بود، اما اکنون می بینیم که شیائومی با فاصله کم اپل را تعقیب می کند. این شرکت محبوب چینی بالاترین رشد سالیانه را داشته و 8.6 درصد از بازار موبایل اروپا را در اختیار گرفته است.

mTAAHAAm

آقای پالتو این آماری که بیان کردی مربوط به فروشه یا سود؟
چون ممکنه ی برند خیلی هم فروش داشته باشه و این امر بخاطر قیمت های پایینش باشه.

mTAAHAAm

عذر می خوام
“چالتون”

Milad7

HTC در آستانه سقوط به قهقرا…..

Faraz

اچ تی سی‌ قدیم قدیما عالی بود من عاشقش بودم کاش دوباره برگرد به رقابت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)