حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی وان پلاس ۷ تی پرو احتمالا ۲۳ مهر خواهد بود

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

احتمالا بدانید که از سال ۲۰۱۶ به این سو،  وان پلاس همه ساله نسخه‌ای ویژه از گوشی پرچمدار خود را که دارای پسوند T است روانه بازار کرده است و بر اساس گزارش‌های منتشر شده امسال هم این اتفاق خواهد افتاد. گوشی هوشمند جدید وان پلاس که در ادامه سال 2019 قرار است معرفی و عرضه شود، به احتمال زیاد وان پلاس ۷ تی پرو (OnePlus 7T Pro) نام خواهد داشت. طبق جدیدترین شایعات تاریخ معرفی وان پلاس ۷ تی پرو احتمالا ۲۳ مهر خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تاریخ معرفی وان پلاس ۷ تی پرو

وان پلاس ۷ تی پرو

وان پلاس ۷ تی پرو

یکی از فاش کنندگان مطرح اطلاعات گوشی های هوشمند به نام Max J به تازگی اعلام کرده که وان پلاس ۷ تی پرو در روز ۲۳ مهر معرفی خواهد شد. این تاریخ با برنامه زمانی سال های گذشته وان پلاس مطابقت دارد اما کمی زودتر از آن چیزی است که انتظار می رفت. وان پلاس معمولاً گوشی های دارای پسوند تی خود را در اواخر اکتبر یا اواسط نوامبر معرفی می کند.

در زمینه مشخصات سخت افزاری و ویژگی های احتمالی وان پلاس 7 تی پرو باید گفت شایعات حکایت از این دارند که گوشی مذکور به تراشه پردازشی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس که نسخه بهبود یافته‌تری از اسنپدراگون ۸۵۵ است، مجهز بوده و در کنار این پردازنده قدرتمند از 6 گیگابایت حافظه رم به همراه فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی بهره خواهد برد. البته انتظار می رود مثل همیشه شاهد عرضه یک مدل پیشرفته‌تر هم باشیم که احتمالاً دارای رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی خواهد بود.

از لحاظ طراحی ظاهری، تصاویری که تاکنون از وان پلاس 7 تی پرو به بیرون درز کرده، نشان می دهند این گوشی تفاوت خاصی با مدل اصلی نخواهد داشت. در واقع به نظر می رسد همچنان شاهد یک صفحه نمایش Fluid AMOLED در اندازه 6.7 اینچ و با رفرش ریت 90 هرتزی باشیم. دوربین سلفی هم همچنان به صورت کشویی طراحی شده و در مواقع لزوم از داخل بدنه خارج خواهد شد. دوربین سه‌گانه پشتی نیز مانند آنچه که در وان پلاس 7 پرودیده بودیم، در مدل جدید وجود خواهد داشت که البته انتظار داریم برخی بهبودها در عملکرد آن اعمال شده باشد.

از دیگر مشخصات احتمالی وان پلاس 7 تی پرو می توان به سیستم عامل اندروید ۱۰ (با آخرین نسخه از رابط کاربری Oxygen OS) و یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

منتظر وان پلاس ۷ تی پرو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

سرعت بی نهایت 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)