حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

چرا برای مهاجرت به آمریکا اگر(دنبال وکیل مهاجرت در کالیفرنیا ) باشیم، ایده آل تر است؟

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

بنا به گزارش سایت وکلای مهاجرت به آمریکا و کانادا (IranianLawyer.infoکشور آمریکا یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین کشورهای جهان به شمار می آید، به دلیل وجود دانشگاه ها و کارخانه های صنعتی و تجاری، از نظر آموزشی و اشتغال، می‌تواند مقصد بسیاری از متقاضیان مهاجرت به شمار بیاید.

ایالت‌های پنجاه‌گانۀ آمریکا، تحت قوانین ایالتی اداره می‌شوند اما به طور کلی تابع حکومت مرکزی ایالات متحدۀ آمریکا هستند. اگر به دنبال کسب اطلاعاتی دربارۀ وکیل مهاجرت در ایالت کالیفرنیا هستید، می‌توانید ادامۀ مطلب را مطالعه کنید.

مدت زمان تحصیل در دورۀ کارشناسی در دانشگاه‌های کالیفرنیای آمریکا چهار سال است، این مدت در دورۀ کارشناسی ارشد دو سال و در دورۀ دکتری بین چهار تا شش سال طول می‌کشد.

اگر به دنبال تحصیل در رشته‌های پزشکی هستید باید اضافه کرد که مدت دورۀ آموزشی رشته‌های پزشکی و دندان‌پزشکی، هشت سال است. بی‌شک برای تحصیل در هر یک از مقاطع، باید دارای وضعیت مالی خوبی باشید که بتوانید از پس هزینه‌های تحصیل و زندگی در آمریکا بر بیایید. چرا که شما اگر با ویزای تحصیلی وارد آمریکا شده باشید حق اشتغال نخواهید داشت. مگر در دورۀ دکتری که تحصیل و کار توامان در دانشگاه اتفاق می‌افتد.

هرچند که تحصیل در آمریکا برای مهاجران، بسیار گران است، اما مزایایی دارد که می‌تواند در آینده‌ای نزدیک این هزینه‌ها را به نحو مطلوبی جبران کند. شما در آمریکا در کنار  بیش از هشتصد هزار دانشجوی خارجی دیگر، تحصیل خواهید کرد، پس نباید بابت مهاجر بودن، نگران باشید. در این کشور، موقعیت‌های آموزشی تنوع بسیار بالایی دارند و می‌توان به راحتی در رشته و کالج دلخواه به تحصیل پرداخت. تکنولوژی به روز و امکان دسترسی به منابع دست اول و تجهیزات پیشرفتۀ آموزشی از دیگر مزایای تحصیل در آمریکاست.

دانشگاه های ایالت کالیفرنیا و همین طور کل آمریکا، به صنعت بسیار نزدیک هستند. به این معنا که دانشجویان به شکل تئوری تحصیل نمی‌کنند و بعد از تحصیل به خوبی از آنها پشتیبانی به عمل می‌آید تا جذب بازار کار شوند. شما در آمریکا چشم‌انداز بسیار وسیعی در زمینه‌های شغل پیش رو خواهید داشت، در هر رشته و شغلی که وارد شوید زمینۀ رشد و پیشرفت برایتان مهیاست. همچنین تحت شرایط خاص، امکان گرفتن بورس تحصیلی یا کمک هزینۀ تحصیلی برایتان وجود دارد. می‌توانید با قرار گرفتن در محیط دانشگاهی، خوابگاه و محیط‌های کاری، در زمینۀ تقویت زبان خود بکوشید.

اگر بخواهید در پذیرش تحصیلی در آمریکا موفق عمل کنید، حتما نیاز به یک وکیل مهاجرت در کالیفرنیا خواهید داشت.در صورت  مهاجرت به آمریکا برای پیش برد اهداف خود، تلاش کنید ارتباط‌های خود را منحصر به جمعیت ایرانی و فارسی زبان ایالت کالیفرنیا نکنید، با افراد مختلف از کشورهای مختلف ارتباط برقرار کنید و برای ایجاد تعامل سازنده اعتماد به نفس داشته باشید. چرا که آمریکایی‌ها سال‌هاست به حضور مهاجران در کشورشان عادت کرده‌اند و هیچ کس شما را بابت ضعف زبان و لهجۀ نادرست تحقیر نخواهد کرد. پس تا می‌توانید از خودتان کار بکشید و به تقویت زبان انگلیسی تان بپردازید.

منبع: سایت وکیل مهاجرت به آمریکا و کانادا (IranianLawyer.info)

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)