حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ادغام دایرکت اینستاگرام با مسنجر فیس بوک در آینده نزدیک

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

اخباری جدیدی می رسد که خبر از ادغام دایرکت اینستاگرام با مسنجر فیس بوک در آینده نزدیک می دهد. به نظر می رسد فیس بوک قصد دارد مسنجر فیس بوک و دایرکت اینستاگرام را با یکدیگر ادغام کند. با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ادغام دایرکت اینستاگرام با مسنجر فیس بوک

کاربران اینستاگرام به زودی قادر خواهند بود از طریق دایرکت اینستاگرام با دوستان فیس بوکی خود نیز چت کنند. اکنون ماه ها از خبر ادغام دایرکت این دو شبکه اجتماعی با واتس اپ می گذرد. به استناد Bloomberg، فیس بوک در حال توسعه سیستم جدیدی از پیام رسانی برای اینستاگرام است که خبر از پایان استقلال کامل این شبکه می دهد. این تغییر به کاربران هر دو شبکه اجازه می دهد مستقیما با یکدیگر در ارتباط باشند.

این اخبار چندان هم شوکه کننده نیستند، زیرا پیش از این نیز اعلام شده بود که اینستاگرام، مسنجر فیس بوک و واتساپ تا سال 2020 با یکدیگر ادغام خواهند شد. این هفته همچنین اعلام شد که فیس بوک قصد دارد نام واتس اپ و اینستاگرام را نیز تغییر دهد، به گونه ای که مشخص شود این فیس بوک است که هر دوی این شبکه ها را اداره می کند.

مارک زاکربرگ در ماه مارس گفته بود:

کاربران می توانند از تمام اپلیکیشن های ما برای چت کردن با دوستان خود استفاده کنند. آن ها همچنین می توانند راحت تر و امن تر در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشند.

به استناد Bloomberg، اجرای این برنامه از طریق بازنویسی دایرکت اینستاگرام بر پایه تکنولوژی موجود در مسنجر فیس بوک، اکنون آغاز شده است. مسئولان فیس بوک ادعا کرده اند که شیوه پیام رسانی چندان تغییر نخواهد کرد، اما آخرین تکنولوژی ها بازطراحی خواهند شد.

اطلاعات دیگری در مورد ارتباط این برنامه با واتس اپ فاش نشده است؛ با این حال به نظر می رسد قصد بازطراحی این اپلیکیشن نیز توسط فیس بوک وجود دارد. تعجبی ندارد اگر این برنامه نیز به طور کلی بازنوشته شود. این شایعات برخی اخبار از جمله نسخه جدید واتس اپ پی سی که کاملا مستقل از نسخه گوشی هوشمند آن کار می کند، توجیه می کند. تکامل واتس اپ نیاز به تغییراتی اساسی در ساختار این برنامه دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این اتفاق مناسبی است؟ شاید در نهایت به معنی فیلترشدن دایرکت اینستاگرام برای ما باشد!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)