حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت جدید دایرکت اینستاگرام به زودی ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام در آینده به یک ویژگی جدید مجهز می شود. این ویژگی که Reactions for Direct Messages نام دارد و با آن امکان پاسخگویی به پیام ها توسط ایموجی را فراهم خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا قابلیت جدید دایرکت اینستاگرام را بیشتر بشناسیم.

قابلیت جدید دایرکت اینستاگرام

اینستاگرام همیشه در حال آزمایش قابلیت های جدید است؛ با این حال تا زمانی که فیس بوک تصمیم به عرضه آن ها نگیرد، اخباری در رابطه با آن ها منتشر نمی شود. با وجود چنین موضوعی، به تازگی اطلاعاتی در رابطه با ویژگی جدید این شبکه اجتماعی در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. این قابلیت در حال آزمایش بوده و در آینده به اینستاگرام اضافه می شود.

ویژگی جدید اینستاگرام که Reactions for Direct Messages نام دارد، امکان پاسخگویی به پیام توسط ایموجی را فراهم می کند. در حقیقت با ایموجی های تعاملی روبه‌رو هستیم، ویژگی که در آینده به دایرکت توییتر نیز اضافه می شود. این اطلاعات از سوی Jane Wong در اختیار رسانه ها قرار گرفته، البته منبع دیگری نیز آن را تایید کرده است.

مدیر بخش ارتباطات فناوری فیس بوک، Alex Voice رسما اعلام کرده اینستاگرام از چند روز پیش در حال آزمایش این قابلیت جدید بوده است. در حال حاضر تنها امکان مشاهده ایموجی تعاملی عشق وجود دارد؛ با این حال در زمان عرضه، 6 ایموجی دیگر نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

هم اکنون اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه این قابلیت از سوی اینستاگرام و فیس بوک اعلام نشده است؛ با این حال می دانیم که این شبکه اجتماعی در حال آزمایش آن است. انتظار می رود برای عرضه عمومی این ویژگی به چندین هفته دیگر زمان نیاز باشد، البته اگر تغییراتی در برنامه های اینستاگرام ایجاد نشود.

نظر شما درباره قابلیت جدید دایرکت اینستاگرام چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
smartiz

متوجه نشدم من…🙄

vahid

🤔

The Destroyer

قابلیت جالبیه…

Milad7

بد نیست 🙂

Aпɢεʟ

فکر کن اگه ایموجی نبود 🤦

Amir galaxy

خوشم اومپ

Amir galaxy

خوشم اومد*

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)