حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ تبلیغات خود که نداشتن جک ۳.۵ میلی متری آیفون را مسخره می کرد، حذف کرد

نوشته

4 سال قبل | 85 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ شرکتی است که عموما دست کاربر را در انتخاب‌ها بازتر از رقیبی مانند اپل گذاشته است. همین موضوع همواره دست‌آویز تبلیغات این شرکت هم بوده است. اپل سال ۲۰۱۶ و با عرضه آیفون ۷ اقدام به حذف جک ۳.۵ میلی متری هدفون کرد که در آن زمان یک حرکت جسورانه به شمار می رفت. سامسونگ تا سال ۲۰۱۹ این پورت صدا را حذف نکرد اما در نیمه دوم امسال با ارایه گلکسی نوت ۱۰ این جک ۳.۵ میلی متری از دستگاه های سامسونگ هم حذف شد. به همین مناسبت سامسونگ تبلیغات خود که نداشتن جک ۳.۵ میلی متری آیفون را مسخره می کرد، حذف کرده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

حذف تبلیغات سامسونگ که اپل را به دلیل نداشتن جک ۳.۵ میلی متری مسخره می کرد

حذف جک هدفون از گوشی های اپل، حدود سه سال قبل و با آیفون 7 آغاز شد. در آن مقطع، سامسونگ به سرعت از این موضوع به نفع خود استفاده کرد و تبلیغات تمسخرآمیزی علیه اپل ساخت؛ ویدیوهایی که مردم را به خرید گلکسی نوت 8، گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9 تشویق می‌کردند. حالا اما این کمپانی در تلاش است که موضع‌گیری قبلی خود دراین‌باره را از نظرها پنهان کند.

کانال یوتیوب سامسونگ آمریکا و همین‌طور کانال اصلی سامسونگ که به ترتیب 1.8 و 3.8 میلیون دنبال کننده دارند، پاک کردن محتواهای تبلیغاتی ضد اپل را آغاز کرده‌اند. یکی از معروف‌ترین تبلیغات این کمپانی علیه رقیب خود، ویدیویی تحت عنوان Growing Up بود که حالا فقط روی کانال یوتیوب سامسونگ مالزی قرار دارد.

تبلیغات جدید سامسونگ و طعنه به دوربین، نبود جک ۳.۵ میلی متری و شارژر سریع در آیفون X

این ویدیو یک کاربر آیفون را به تصویر می‌کشد که از محدودیت‌های گوشی خود کلافه شده و حتی خرید مدل تازه‌تر آیفون هم برای او چاره‌ساز نیست. در بخشی از این کلیپ هم، روی دانگل 3.5 میلی‌متری به لایتنینگ تمرکز می‌شود که پیش‌تر اپل درون جعبه‌ی گوشی های خود قرار می‌داد. اما سرانجام، این کاربر یک گلکسی نوت 8 می‌گیرد و تمام مشکلاتش به طور معجزه‌آسایی حل می‌شود.

گلکسی نوت ۸

گلکسی نوت ۸

هنگام عرضه‌ی گلکسی اس 9 در اوایل سال 2018 نیز، سامسونگ روی جنجال به پا شده درباره باتری های قدیمی آیفون مانور داد. در آن ویدیو هم محصولات اپل با گوشی های گلکسی مقایسه شدند و در نهایت، کاربر آیفون را می‌دیدیم که به سمت سامسونگ گرایش پیدا کرده است. اما پس از معرفی گلکسی نوت 10 پلاس و نوت 10، اثری از آن ویدیو در جایی دیده نمی‌شود.

یکی دیگر از ویدیوهای حذف شده، به سری تبلیغات Ingenious سامسونگ مربوط می‌شد. در این ویدیو به حذف جک هدفون از آیفون و وجود آن در گلکسی نوت 9 پرداخته شده بود که حالا از پیج‌های رسمی سامسونگ حذف شده است.

نظر شما درباره این اتفاق چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
85 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

خدایا بسه دیگه؛ بابا خسته شدیم دیگه😐

Jason bourn

بی ربطه کامنتم تا حدودی ولی خدایی الان که دارم دقت میکنم سامسونگ با معرفی نوت ۱۰ چینی ترین برند غیر چینی بازار شده
شما الان نگا کنین توان شارژرش ( حداقل تا الان ) بیشترین توان شارژ بین غیر چینی هاست
هی داره دوربین اضافه میکنه ( خوب مردم که اطلاع ندارن به هوای همین ۴ دوربینه بودن ممکنه برن بخرن) حجمای گنده برای باتریاش میزاره الان جز الجی برندی نبوده غیر چینی که باتری ۴۰۰۰ بزاره
حتی اومده قیافشو چینی تر کرده! با این دوربیناشو و رنگای عجیب غریبش!
ناچ قطره ای رو بالاخره چینیا بودن مرسوم کردن سامسونگم اومده یه چیزی شبیه ناچ قطره ای گذاشته
هی داره کم حاشیه تر میکنه گوشیاشو
توی ۶ ماه کلا اومد زبان طراحیشو عوض کرد
هی داره امکانات عجیب غیر بعضا‌ کم کابرد تو گوشیاش میزاره
ببخشید یکم کامنتم طولانی شد ولی نمیدونم دوستان چه قدر با من موافقن که میگم نوت ۱۰ چینی ترین گوشی غیر چینی بازاره؟ نمیدونم چرا بقیه شرکتا به قول خودم به سمت چینی تر شدن پیش‌نمیرن ممکنه اصلی ترین دلیلش حفظ جایگاه اولش باشه؟

نیما عرفانی

دقیقاً ، با این کامنتت به شدت موافقم.
تو همون پست مربوط به معرفیش خواستم تقریباً همین چیزارو بگم که گفتم یه عده باز میان گارد و موضع میگیرن منم حال و حوصله نداشتم بحث کنم و بیخیال شدم ولی حالا اگه نیاز شد بعداً راجع بهش بیشتر توضیح میدم.

Dr.Nazer

منم به شدت موافقم؛ تکبیر😐

mehrdad_ma

اگه باتری ۲۸۰۰ و شاررژ ۵ ولت و ۱ آمپری میزاشت و یه دوربین تکی و پنل بدون پانج

چی برای معرفی داشت ؟ چینی شده که شده فقط من مطینم چینی بدی شده !!!

حتی پیکسل 4xl هم سه تا دوربین زده آیفون هم ۳ تای شده

نیما عرفانی

دوست عزیز فکر کنم صحبت های ایشون رو درست متوجه نشدی.

mehrdad_ma

من که اصلا نفهمیدم چی گفتی
چینی ترین برند غیر چینی

خوب دوست عزیز سامسونگ چطور با باتری ۴۲۰۰ یا حتی بالاتر میت ۳۰ پرو رقابت کنه ؟
سامسونگ چطور با فست شارژ ۵۵ واتی رقابت کنه
سامسونگ چطور با این دوربین رقابت کنه ( به استناد گزارش ها، این گوشی با ۴ سنسور دوربین در پشت عرضه خواهد شد که احتمالا دو یا سه عدد از آن ها 40 مگاپیکسلی هستند. دیافراگم دوربین اول بین 1.4 و 1.6 متغیر است. این دوربین همچنین به ویژگی جدیدی به نام Cine Lens مجهز است که هنگام ضبط فیلم کاربرد دارد. دوربین دوم نیز سنسوری 40 مگاپیکسلی است؛ با این تفاوت که زاویه دید 120 درجه و دیافراگم f/1.7 دارد. این دوربین نیز به ویژگی Cine Lens مجهز است.

دوربین سوم دوربینی تله فوتو و 8 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 5 برابر است. هنوز جزئیاتی در رابطه با دوربین چهارم فاش نشده؛ با این حال به نظر می رسد این دوربین به سنسور ToF مجهز باشد. ) سنسورهای بزرگ

سامسونگ نوت ۱۰ یه شکست تمام عیار مقابل میت ۳۰ هست چه برسه به نسخه پرو !!!!

سری میت در راه هستن
پیکسل ها در راهن
آیفون ها در راهن
وان پلاس 7T و می میکس ۴ و نسخه ۵G mi9 در راهه

سامسونگ هم بلاخره باید خودشو به رقباش برسونه یا نه .

الان شما مخالف باتری حجیم و فست شارژ قوی هستی مخالف افزایش کیفیت دوربین ها هستی
چرا ؟

نیما عرفانی

همون‌طور که قبلاً گفتم اصلی ترین دلیل برتری و متمایز کننده ی نوت ۱۰ پلاس به میت ۳۰ پرو قلمشِ.
حتی در صفحه نمایش هم اونطور که شایعه شده اگه واقعاً نمایشگر میت ۳۰ پرو رفرش ریت ۹۰ هرتز داشته باشه با رزولوشن QHD+ درکنار انحنای ۹۰ درجه ، پس راحت می‌تونه نمایشگر وان پلاس ۷ پرو و حتی ۷t پرو و نوت ۱۰ پلاس رو به چالش بکشه. این حرفارو بر این اساس گفتم چون خودم تجربه ی استفاده از نمایشگر BOE رو میت ۲۰ پرو دارم پس یقین دارم BOE پتانسیل اینو داره که رو میت ۳۰ پرو سنگ تموم بذاره.

mehrdad_ma

خوب آیفون هم امسال از نمایشگر BOE استفاده میکنه و شاید بلاخره بعد سالها یه پنل موبایلی که ساخت سامسونگ نیست بره برای بررسی دیسپلی میت . اتفاقا پنل های بوی خیلیم خوبن سایه و… نمیندازن

_V_

“اتفاقا پنل های بوی خیلیم خوبن سایه و… نمیندازن”
ذات پنل اولد همینه /-:
بعدم کی گفته همشون اینجوری میشن
من الان برات یه J5 و S7 میارم سال 2016 هنوز پنلشون سالمه /-:
حالا دیگه داینامیک امولد ک کلا تغییرات اساسی داشته ت ساختارش بماند

Jason bourn

وات د فاک؟
رسما یه ارشیو تاریخی دادی 😂 پنل های اولد بوی (البته جسارتا! بی او ئی هستش!) سایه نمیندازن بعد پنلای سامسونگ میندازه؟ وات د فاک اصلا هم هیچ تعصبی رو جنسای چینی نداری؟ اصلا مطمئنی افسون نظر نمیدی؟
جل الخالق…

Jason bourn

جملت نابودم کرد

نیما عرفانی

bourn
الان روی صحبتت با من بود یا مهرداد؟
برای این پرسیدم چون شاید نیاز باشه در ادامه ی حرفام توضیحات بیشتری ارائه بدم.

Jason bourn

با مهرداد بودم
هنوز دارم به جمله سنگینش که عملا میگه اولد برن این نمیشه فک میکنم

f.m

به نظر من نه باتری حجیم نشانه ی چینی بودنه،،نه بالا بردن کیفیت دوربین،نه فست شارژ
اما وقتی نمای جلویی گوشی رو ادم نگاه میکنه ی طوری میشه،یکم حاشیه رو زیادی کم کرده،گوشه ها تیز شده،بعد ی سوراخ گذاشته وسط،از حالت لوکس و حرفه ای طراحی خارج شده،اگه میمد حاشیه بالا رو خیلی کم میکرد ولی بدون ناچ،خیلی خیلی لوکس تر میشد

نیما عرفانی

برخلاف تصور و اعتقاد شما و امثال شما
طراحیِ نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس رو بهترین طراحیِ تاریخ سامسونگ میدونم .
(اگه میمد حاشیه بالا رو خیلی کم میکرد ولی بدون ناچ،خیلی خیلی لوکس تر میشد) در اون صورت باید مکانیزم پاپ آپ و دوربین چرخشی استفاده میکرد یا نمایشگر دوم چون تکنولوژی سلفی زیرنمایشگر فعلاً آنچنان به بلوغ نرسیده که مناسب استفاده در گوشیِ ۱۳۰۰-۱۴۰۰ دلاری باشه.

Jason bourn

همین الانش اس ۱۰ پلاس نسخه کوالکام باتری لایف بهتری از پی ۳۰ پرو داره تو رزلوشن های مشابه حالا حالت پرفورمنس هواوی هم روشن باشه اختلاف بیشترم میشه
اره خوب شارژر میت ۳۰ بهتره
ولی صفحش بهتره عایا؟ شک دارم boe بتونه برسونه خودشو به سامسونگ تو این ۶ ماه
پی ۳۰ پرو حتی جلو اس ۹ هم صفحش مث جوک میمونه وقتی مقایسه کردیم البته خوبیش اینه طرف میدونست صفحش قرار نیست خیلی شاخ باشه و رفت پی ۳۰ پرو رو خرید! چون اولویت هاش یه چیزای دیگه بودن
هممون میدونیم تو سخت افزار نمیتونه با هواوی رقابت کنه ولی نرم افزار چی؟ همین الانش‌اس ۱۰ پلاس پا به پای پی ۳۰ پرو میاد تو عکاسی با دوربین اصلی حتی حالت نایت مود مگر جاهای خیلی تاریک
چه بسا که فیلم برداری بهتریم داره

تو داری برتریای هواوی رو میگی‌به سامسونگ نتیجم میگیری حرفی برا گفتن جلوش نداره
منم میگم با منطق خودتون به خاطر حسگر انگشت اپتیکال و صفحه نمایش با تکنولوژی قدیمی تر و حتی صدای خروجی و کیفیت ضبط صدا ( شاید ) و ( شاید ) باتری لایف ضعیف تر ( ۴۲۰۰ مقابل ۴۳۰۰ که همینطوریشم بهینگی سامسونگ خیلی بهتر از هواوی بوده تا الان ) خوب میت ۳۰ پروم هیچ حرفی برای گفتن جلو نوت ۱۰ نداره دروغ میگم یا حرفم از رو تعصبه یه ریپلی بزن دوتا اموجی خندم بزار مارو راحت کن!

_V_

😅😂کرکام

✔ TVKade

:لول اون قدیما بود که سامسونگ در زمینه پردازنده و صفحه نمایش برتری کامل نسبت به رقبا داشت ولی الان با گذاشتن صفحه نمایش 1080p pentile روی گوشی 6.3 اینچی با قیمت 950 دلاری، سرعت رفرش ریت قدیمی 60 هرتز و استفاده از پردازنده قدیمی اسنپدراگون، با دست خودش ترتیب خودشو داد.
یادی کنیم از سال 2015 که روی گوشی 5 اینچی 1440p میذاشت 😂

_V_

Pentile?!

aliasad

پشتت عین p30پرو هست 😅😅😅

f.m

اینجور کمپانیا ارزش و شخصیت خودشونو فقط بخاطر سود و فروش میبرن زیر سوال،
حتی بخاطر سود با جون ادمها بازی میکنن،
اصالت ندارن اینگونه شرکتا،اگر داشت اینطوری الان ضایع نمیشد،
دلیل اینکه اونموقع،از این تبلیغات استفاده میکرد،چیزی جز نفع خودش درمیان بود؟اصلا ایا به فکر پیشرفت تکنولوژی هستن امثال این کمپانیا یا فقط پول،،اگر شرکت بزرگ و با شخصیتی بود،به جای اینکه فقط زمان حالشو نگاه کنه و فقط به دنبال کوبیدن بقیه باشه،باید به فکر پیشرفت خودش میبود با یک رقابت سالم،شخصیت و ذات کمپانیا اینجور جاهاست که مشخص میشه،
اینکه سامسونگ ی کمپانی بسیار بزرگ و پیشرفته هست شکی توش نیست،اما اینگونه رفتار ها شایسته ی یک کمپانی بزرگ نیست،،،

Dr.Nazer

@f.m
“اصالت ندارن اینگونه شرکتا”

+ میشه بفرمائید دقیقا کدوم شرکت اصالت داره؟

نیما عرفانی

(میشه بفرمائید دقیقا کدوم شرکت اصالت داره؟)
سونی ، نوکیا 🙄⁦🤦‍♂️⁩🤲

Dr.Nazer

@نیما عرفانی
منظورم یه‌جورایی بخش موبایل بود؛ سونی یه زمانی گوشی ساده می‌داد با همکاری اریکسون که خدا بیامرزتش ولی در بخش اسمارتفون..؟!
اگر هم بحث قِدمَت‌ئه که سامسونگ ۸ سال از سونی قدیمی تره، و بحث نوکیا هم که جداست (سال ۱۸۶۵)

نیما عرفانی

(اگر هم بحث قِدمَت‌ئه که سامسونگ ۸ سال از سونی قدیمی تره)
منبع؟

Dr.Nazer

@نیما عرفانی
“منبع؟”
چالوسا منبع؟ استاد یه سرچ ساده بزنی سونی مال ۱۹۴۶ئه و سامسونگ ۱۹۳۸

نیما عرفانی

منظورت ویکی پدیاست دیگه ؟ 😏
اوکی خب اینم منبعِ من استاد “استار”
( سونی سال ۱۹۴۶ و بخش الکترونیک سامسونگ ۱۹۶۹ تأسیس شد اینو قابل توجه بی سواد ها گفتم!)

Dr.Nazer

@نیما عرفانی
اینو بعد از نوشتن کامنت فهمیدم؛ 😐

f.m

شرکتی که بخاطر زود تر عرضه کردن از رقبا گوشی ای که منفجر میشه رو عرضه نکنه و جون ادمهارو به خطر نندازه،
یا بخاطر فروش بیشتر دست به دامن هر کاری نشه،بعدش اینطوری ضایع بشه
نمیگم همه شرکتا با اصالت هستن و فقط سامسونگ بی اصالته،
اما این رفتارا و حرکات اصالتشو خراب میکنه،اپل هم کارای مشابه داشته،مثل کند کردن سرعت گوشیاش
اما کمپانی های زیادی هستن که دارن با کیفیتشون خودشونو به بقیه ثابت میکنن
و برتریشونو با کیفیت خودشون ثابت میکنن،
البته میدونم که تو این دوره زمونه دیگه اصالت معنی نداره،اما هنوزم شرکتای باشخصیت وجود داره،مثل سونی
البته هر چی جلو تر میریم دیگه همه چیزای خوب کمرنگ تر میشه و چیزای بد پررنگ تر

mehrdad_ma

سونی
Lol

_V_

“نمیگم همه شرکتا با اصالت هستن و فقط سامسونگ بی اصالته”
اتفاقا یکی از با اصالتاس و تنها برندی ک از بین برندای قدیمی هنوز مطرحه و اونم چی رتبه اول سامسونگه

سونی کجاس؟رتبه ۱۲؟۱۳؟۱۴؟

انفجار منظورت نوت۷؟
اون نبود چیکار میکردید شما؟
حالا باز خوبه همونم جبران کرد یا پول کاملو برگردوند یا اس ۷ اج و اس۸ و نوت ۸ رو براشون زد

m.b

442000 آورد تو ورژن 8 آنتوتو و تازه رسید به 855 معمولی…

نیما عرفانی

اونم با مصرف بهینه تر به لطف لیتوگرافیِ مبتنی بر EUV اما شخصاً اگزینوس ۹۸۲۵ رو حتی به اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس هم ترجیح میدم.

mehrdad_ma

اگزینوس ۹۸۲۵ خیلی غوله

زیرا هسته های a75 داره که یه نسل عقبه
گرافیکش که تو همه بازی ها لگ میزنه باید gftools نصب کرد و رقیبش هم اسنپ ۸۵۵ پلاس هست که احتمالاً روی وان پلاس با lpddr5 میاد

کلا اگزینوس خیلی خوبه ولی من مدیاتک رو به همشون ترجیح میدم

حالا یه کم در مورد ai یا npu یا هوش مصنوعی چیپ های اگزینوس بحث کنیم که چرا تو پردازش ai از میان رده های کوالکام و هواوی و مدیاتک عقبه

_V_

“گرافیکش که تو همه بازی ها لگ میزنه باید gftools نصب کرد”
:-/

نیما عرفانی

آقا چرا اینقدر فرافکنی میکنی؟
من تا قبل ۹۸۲۵ ، اسنپدراگون رو قبول داشتم اما الان دارم میگم ۹۸۲۵ پردازنده ی رضایت بخشیِ . برای کسی که گیمینگ نیست و پرفورنس عادی رو به بالا میخواد اگزینوس ۹۸۲۵ در کنار کایرین ۹۸۰ ایده آلِ . کسی که قدرت بیشتر برای گیمینگ بخواد قطعاً اسنپدراگون حرف اولو میزنه بعدش اپل.

✔ TVKade

@نیما عرفانی
چطور اگزینوس 9825 ایده آل شد ولی 9820 نیست! چون این دو پردازنده تفاوتی از نظر قدرت و عملکرد ندارن. بخاطر 7nm euv? حتی در زمینه مصرف انرژی تازه رسیده به پردازنده یکسال پیش هواوی.

_V_

“حتی در زمینه مصرف انرژی تازه رسیده به پردازنده یکسال پیش هواوی.”
پس میشه بگی چجوری اس۱۰ پلاس با اکسینوس ۹۸۲۰ و باتری کوچیکتر فقط یه ربع فرق داشت با پی۳۰ پرو؟😅😂

حتما بهینگی مصرف باتری یعنی با اون برتریا کلا یه ربع😂

نیما عرفانی


من معیارهای خودمو دارم و نظرمو به کسی تحمیل نکردم فقط نظر خودمو گفتم . یاد گرفتین هرکی هرچیزی میگه بیاین سریع گارد بگیرین.
اگه قرار باشه بخوام نوت ۱۰ پلاس بگیرم قطعاً نسخه ی اگزینوس ۹۸۲۵ رو برمیدارم چون اگزینوس با گوشی های خودِ سامسونگ در طولانی مدت بهره وری و سینک بهتری داره اما در مورد برندهای دیگه وضعیت متفاوتِ و اسنپدراگون بهترین انتخابِ. کایرین هواوی هم که خودم دارم ازش استفاده میکنم و رضایت دارم.

نیما عرفانی


ساختار لیتوگرافی برای من مهمِ .
اگه اگزینوس ۹۸۲۰ که برای سری إس ۱۰ عرضه شد با لیتوگرافیِ ۷ نانومتری عرضه می‌شد خب برای پرچمدارهای سامسونگ گزینه ی بهتری نسبت به اسنپدراگون ۸۵۵ میدونستم اما اینطور نشد و چه در مصرف انرژی چه در کارایی و پرفورمنس دیدیم که اسنپدراگون ۸۵۵ بهتر بود اما من دارم راجع به اگزینوس ۹۸۲۵ حرف میزنم که شخصاً انتظار نداشتم سامسونگ بیاد برای سری نوت ۱۰ ساختار و لیتوگرافیِ جدید به کار ببره و فکر میکردم همون ۹۸۲۰ رو استفاده کنه اما خوشبختانه لیتوگرافیش نه تنها ۷ نانومتری شد بلکه لقب اولین چیپست مبتنی بر فناوری EUV رو یدک می‌کشه که تأثیر بسزایی در بهره وری ، بهینگی و بازده عملکرد داره اونم در طولانی مدت پس طبیعیه که بخوام بگم برای یک کاربر عادی که مصارف گیمینگ براش مهم نیست و از قضا قصد خرید نوت ۱۰ یا نوت ۱۰ پلاس هم داشته باشه قطعاً چیپست جدید سامسونگ گزینه ی بهتریِ اما در مقابل چیپست پرچمدار آینده‌ی هواوی که اونم لیتوگرافی مبتنی بر EUV داره و از نسل جدید پردازنده های ARM و هسته های cortex A77 استفاده می‌کنه و در پردازندهٔ مرکزی ۲۰ درصد عملکرد بهتر ،۴۰ درصد گرافیک بهتر ، ۶۰ درصد هوش مصنوعی و پردازش عصبیِ بهتر به همراه ۳۰ درصد بهره وری در مصرف انرژی نسبت به نسل قبل داره ، در سطح پایین تری قرار میگیره.

✔ TVKade

@نیما عرفانی
comment image
سامسونگ در اگزینوس 9825 از فناوری 7LPP استفاده کرده که تازه رسیده به TSMC 7FF که اپل/هواوی یکسال پیش استفاده کردن. با اومدن پردازنده های جدید اپل/ هواوی با فناوری جدید TSMC EUV 7FFP طی یکماه اینده، دوباره سامسونگ یکسال عقب میوفته. TSMC EUV 7FFP حتی از نسل سوم 7 نانومتری سامسونگ که میخواد در اگزینوس 9830 استفاده کنه هم بهتره.
در زمینه لیتیوگرافی، اگزینوس 9825 همچنان جایگاه اخرو بین رقبا داره و چیزی عوض نشده. طی سالهای گذشته پردازنده های سامسونگ فقط نسبت به نسل قبلی خودشون ارتقا پیدا میکنن وگرنه در مقابل رقبا حرفی برای گفتن ندارن.
برای کسی که میخواد بالای 1000 دلار پول گوشی بده، تحویل گرفتن پردازنده ای در حد پردازنده یکسال پیش شرکت های دیگه اصلا ایده ال نیست.

نیما عرفانی

@TVcade
برادر لینکی که فرستادی باز نمیشه
ولی رفتم دیدم درخصوص لیتوگرافی حق با شماست
https://www.google.com/amp/s/m.gsmarena.com/samsung_7nm_exynos_9825_official-amp-38549.php

m.b

این جمله از تو دیگه خیلی بعید بود…
خود سامسونگ هم 855 گذاشته چون میدونه همسطح 9825 هست…
اگر 9825 بهتر از 855 بود که مدل پلاس رو استفاده میکرد که همسطح باشن که…
همینطوریش نیم تا یک ساعت اختلاف بین 855 و 9820 بود که الان شاید برطرف شده باشه و به اندازه همدیگه اسکرین بدن 9825 و 855…
در نهایت باید بگم، باشه شما برو 9825 که از 855 پلاس هم برات بهتره بخر…
ما هم با این اوصاف میریم تو افق محو میشیم…😅😂

نیما عرفانی

جواب کامنت بالایی رو دادم رفت برا تأیید .
اگه توضیحات بیشتر نیاز بود استقبال میکنم .

نیما عرفانی

جوابت شامل همون جوابی هست که به مهرداد گفتم و کماکان در حال بررسی و تأییدِ.

_V_

اکسینوس ۹۸۲۵ هیچ فرقی جز لیتوگرافی و بهینگی نداره با ۹۸۲۰ که بخواد تو قدرت تغییر خاصی بکنه
بیشتر روی بهینگی و مصرف باتری بوده داستان…

mehrdad_ma

آره با دوستان میریم پابجی
حتی وسط بازی ریلود میشه تا دوباره برمیگردن بازی کشته میشن
در این حد لگد میزنه

Dr.Nazer

عزیزم اون ‌که لگد میزنه بخاطر اینترنته نه پردازنده😐

_V_

:-/
لگ پابجی تو ایران بیشتر سر نته تا سخت افزار برادر /-:
من با اسنپ ۸۲۱ پابجی hd بی لگ میرفتم قبل این داستانا و dns changer و….
اونوقت اکسینوس ۹۸۲۰ نشه؟
یا ۹۸۲۵ که اونهمه بهبود داشته و یه خنک کننده بهتر هم البته کنارشه تو نوت۱۰
😕

m.b

که تازه اختلاف همیشگی رو جبران کرده و رسیده به 855 معمولی…

Star

سامسونگ هر کاری انجام میده فقط بخاطر سود هس.

_V_

بیچاره سونی

Star

سونی هم کلاه سر ملت گذاشته بود الان پرفروش ترین برند دنیا بود، ولی اینجور چیزها به سونی نمیخوره و قابل مقایسه با سامسونگ نیست.

_V_

خخخ باشه اره😂

فروختن میانرده ۴۵۰ یورویی با اون امکانات میشه اسمش چی پس پسرم؟
اره باشه حتما
یکی تو راست میگی
یکیم من پرواز میکنم…

mehrdad_ma

اوخی سامسونگ عزیز نکن کاری که باز آرد پشیمانی

Saeed mirzaei

وقتی به جز الجی شرکتی نیست که جک هدفون رو حذف نکرده باشه نمیشه از سامسونگ انتقاد کرد

mehrdad_ma

حق با شماست
من حتی یادمه گوگل هم اپل رو بخاطر حذف جک هدوفون مسخره کرد
اما خوب وقتی راه خودشون در آینده همینه نباید کاری کنن که اینجوری رسوا بشن
بعد بیاد ویدو ۲_۳ پیشو حذف کنه و….

f.m

انتقاد به این نیست که چرا حذف کرده،انتقاد به اینه که ی روزی همین قابلیتو برتری میدونست و کمپانی مقابلشو مسخره میکرد،الان خودش تازه رسیده به این که باید حذف کنه

_V_

لااقل سامسونگ حذف میکنه یه چیزی تو گوشیش بهبود میده و بزرگتر میشه
میتونی بگی دقیقا اپل با حذف جک هدفون و اس دی کارت و دوربین دوگانه اون گوشه دقیقا چیو بزرگ کرده؟

نیما عرفانی

(میتونی بگی دقیقا اپل با حذف جک هدفون و اس دی کارت و دوربین دوگانه اون گوشه دقیقا چیو بزرگ کرده؟)
ظرفیت باتری رو یکم ارتقاء داده و یوسیم و سیم کارت دوگانه (مخصوص بازار چین) گذاشته به همراه ارتقاء در ظرفیت حافظهٔ داخلی 😐 البته با اضافه شدن مبلغ هنگفت 😑🙇🤲

Dr.Nazer

منم نمیدونم؛ چی و بزرگ کرده؟

_V_

هم اندازه اس۱۰ پلاسه آیفون تن اس مکس بعد سی گرمم سنگین تره،،اوناییم ک گفتم برداشته
سامسونگم دوربین سه گانه به همراه سنسور های اضافه کنارش داره با جک هدفون و اس دی کارت
اونوقت ایفون ۳۲۰۰ میلی آمپر سامسونگ ۴۱۰۰😐
چرا حس میکنم اگر آیفونو باز کنم با پر از خالی مواجه میشم😑

نیما عرفانی

اصلاح
(یوسیم)
ای سیم esim

✔ TVKade

این کمپانی کلاه بردار فک کرده می‌تونه در سال 2019 ویدئو حذف کنه بدون اینکه کسی متوجه بشه، نمیدونه اینکار بدتر باعث جلب توجه میشه 😂
اپل اگه هدفون جکو برگردونه قیافه امثال این سامسونگ دیدنی میشه 🤣

_V_

#ترول

Dr.Nazer

#باشه

علی شیخ زاده

چرا عاقل کند کاری که باز آید به کنعان غم مخور

afsoon

😂🤣🤣😐منم مخالف حزف شدنش هستم اما سامسونگ نباید این تبلیغات رو پاک میکرد😏دو رو دورنگی هست کلا .

Dr.Nazer

“به نَزَز منم نباید حضف میشد”؛ هم نامهربونه / هم آفتِ جونه…

_V_

😂آهنگه اومد تو ذهنم قشنگ

Star

سونی سال ۱۹۴۶ و بخش الکترونیک سامسونگ ۱۹۶۹ تأسیس شد اینو قابل توجه بی سواد ها گفتم!

_V_

سامسونگ سال ۱۹۳۸ با خدمات بیمهو خدمات مالی و اوراق بها دار و خورده فروشی کار میکرد

سونی سال ۱۹۶۴ پلوپز میساخت😂که اونم عرضه نشد

چقدر جالب و نیکو🤔🤔🤔

Dr.Nazer

دقیقا پلوپز میساخت😂

_V_

😂

Star

همش ساخت SONY کبیر هس…

Star

1 – پلو پز برقی
2-بالش گرمکن
3-دیسک های نوری (💿)
4-والکمن و دیسکمن
5ـبتامکس 7- اولین تلویزیون ترانزیستور دنیا 8-پلی استیشن و….همشو ژاپنی اختراع کردن و کره ای های کلاهبردار فقط سود به جیب زدن، اولین تلویزیون بکلایت تمام آرایه Z9D در زمان خودش.. اولین تلویزیون کوانتوم دات ۲۰۱۳ توسط سونی و هزاران مورد دیگه. سامسونگ تو الکترونیک هیچ تخصصی نداره و این بخش رو برای سود آوری بیشتر در اون زمان تاسیس کرد و نتیجه اش به انفجار های بزرگ در محصولات الکترونیکی این شرکت انجامید 😂😂

Dr.Nazer

البته اون والکمن نیست واکمن‌ئه😐

_V_

ژاپنی ها؟
باز تو کل دستاورد های کشور ژاپنو گفتی و سونیو توشون سهیم دونستی
خوبه که خودت میدونی کل ژاپن باید رقیب سامسونگ شه😂
بقیه حرفاتم ک چیزشری بیش نبود

_V_

“سامسونگ تو الکترونیک هیچ تخصصی نداره”
ناموسا این جملت نابودم کرد استاد
من برم دی جی کوه رو ترور کنم📿

Star

تلویزیون OLED کُش!!!! 👇
https://www.instagram.com/p/BU8rUvVhXfV/?tagged=uhd
👌اونوقت سامسونگ تو خیال خودش تلویزیون سازه!!! 😂

_V_

زرشک
ترول سونیو نگاه😂
فعلا ک با اقتدار اوله تو تلویزیونم پس برو دعا کن سونیو چینیا تو تلویزیونم نکشن پایین با اون تی ویای گرونش

Star

برای برترین کیفیت تصویر باید پول خرج بکنی مفتی به آدم کیفیت نمیدن ترول!

_V_

عجب😂

VB

خخ کامنت ها جالبن خودش ی داستان طنز
ولی عیب نمیبینم این حذف سوکت هنذفری ولی اون ویدئو اوج بچه گی سامسونگ بودن قبلا هم گفتم وقتی تو برندی مسخره کنی یعنی ازش ضعیف تری حالا بگو فروشت ۲ برابر باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)