حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی کی ۲۰ (LG K20) با اندروید پای گو (Android Pie Go) رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | ال‌جی

ال جی روی دور معرفی گوشی‌های پایین رده است و پس از اینکه چند روز پیش ال جی ایکس ۲ ۲۰۱۹ یا ال جی کی ۳۰ ۲۰۱۹ با اسنپدراگون ۴۲۵ و ۲ گیگابایت حافظه رم رسما معرفی شد، حالا ال جی کی ۲۰ (LG K20) با اندروید پای گو (Android Pie Go) رسما معرفی شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ال جی کی ۲۰ ۲۰۱۹

ال جی کی ۲۰

ال جی کی ۲۰

ال جی دو سال پیش هم یک دستگاه به نام ال جی کی ۲۰ (LG K20) معرفی کرده بود و حالا شاهد به روز‌شدن آن هستیم. ال جی کی ۲۰ جدید که شاید بتوان به آن گفت ال جی کی ۲۰ ۲۰۱۹ امروز به عنوان یک دستگاه پایین رده با نسخه Go اندروید ۹ ارایه شده است.

ال جی کی ۲۰ (LG K20) یک گوشی اقتصادی است و به همین خاطر امکاناتش هم در سطح ابتدایی قرار دارند. برای مثال این موبایل به یک چیپست پایین رده اسنپدراگون ۴۲۵ مجهز شده و یک گیگابایت رم در کنار ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء برای آن در نظر گرفته شده است.

ال جی کی ۲۰

ال جی کی ۲۰

اما ال جی K20 نکات مثبت و قابل توجهی هم دارد؛ برای مثال این گوشی به یک نمایشگر ۵.۴۵ اینچی کم حاشیه با برند خاص فول ویژه ال جی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ مجهز شده است. دوربین سلفی ۵ مگاپیسلی تازه ترین محصول اقتصادی ال جی نیز از فلاش بهره می برد تا کاربران بتوانند بهترین تجربه عکاسی را در نور کم داشته باشند. علاوه بر اینها شرکت سازنده یک دوربین ۸ مگاپیکسلی را هم برای دوربین اصلی در نظر گرفته که شاید در نگاه نخست ضعیف به نظر برسد اما در گوشی های اقتصادی کاملا عادی است.

استاندارد MIL-STD-810G برای ال جی کی ۲۰ اقتصادی

نکته جالب توجه اینکه ال جی ادعا نموده این گوشی استاندارد MIL-STD-810G را دارد و دوام آن در سطح نظامی است. باتری ال جی کی ۲۰ یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری است. ال جی K20 با قیمت ۱۰۰ یورو از همین حالا در انگلستان به فروش می رسد و علاقمندان میتوانند آن را در دو رنگ مشکی و آبی تهیه کنند.

نظر شما درباره ال جی کی ۲۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
android pie

خب میرم15 دلار رو این میزارم ردمی 7 3/32 میخرم با اسنپ 632 _صفحه نمایش کم حاشیه و دوربین دوگانه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)