حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به علت نقض حق اختراع فروش اچ تی سی در انگلستان متوقف شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | اچ‌تی‌سی

اچ‌تی‌سی فروش گوشی‌های هوشمند خود را در بازار انگلستان متوقف کرد. این توقف فروش به علت نقض حق اختراع فروش اچ تی سی در انگلستان است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ممنوعیت فروش اچ تی سی در انگلیس

اچ تی سی

اچ تی سی

شرکت اچ تی سی که در سال‌های اخیر عملکرد مناسبی نداشته، هم اکنون درگیر یک پرونده برای نقض پتنت است. این پرونده باعث شده این شرکت تایوانی فروش محصولات خود را در کشور انگلستان متوقف کند. شرکت انگلیسی IPCom GmbH & Co. KG که در زمینه مالکیت معنوی و تحقیق و توسعه فعالیت دارد، با شرکت اچ تی سی مبارزه می‌کند. در حال حاضر اطلاعات دقیقی از این دعوای حقوقی منتشر نشده است؛ با این حال اچ‌تی‌سی توافق کرده که تنها دستگاه‌‌هایی که پتنت‌های این شرکت را نقض نکنند در انگلستان به فروش می‌رساند.

سخنگوی اچ‌تی‌سی در این رابطه گفته است:

ما در حال تحقیق در رابطه با ادعای نقض پتنت مربوط به یک دستگاه هستیم.

در حال حاضر وب‌سایت رسمی اچ تی سی در کشور انگلستان تمام گوشی‌های خود را از دسترس خارج کرده؛ با این حال آمازون تعدادی از محصولات این شرکت تایوانی را به فروش می‌رساند. دستگاه‌های دیگر اچ‌تی‌سی مانند روتر 5G و هدست‌های واقعیت مجازی همچنان در انگلستان به فروش می‌رسد.

بر اساس گزارش‌ها، اچ‌تی‌سی اواخر ماه جاری میلادی با سری پرچمداران جدید خود دوباره به بازار هند باز می‌گردد. این شرکت تایوانی به علت کاهش فروش محصولات خود در آسیای جنوبی، فروش گوشی‌های خود را در کشور هند متوقف کرده بود. در گذشته دور اچ‌تی‌سی یکی از بهترین سازندگان موبایل در جهان محسوب می‌شد. محصولات این شرکت تایوانی کیفیت بالایی داشتند، از طراحی جذابی بهره می‌بردند و کیفیت صوتی بسیار بالایی داشتند. در صورتی که این برند خواهان موفقیت در بازار هند باشد، باید محصولات جدید خود را به صورت تهاجمی قیمت‌گذاری کند.

ما منتظر ارایه اطلاعات بیشتر هستیم، نظر شما درباره این اتفاق چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed mirzaei

گل بود به سبزه نیز آراسته شد

Mohammad 13759

سلام دوستان یه سوال دارم اینترنت زیتل اینجا کسی داره سرعت واقعا چهل مگ میده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)