حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر موتورولا وان اکشن (One Action) را ببینید

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، موتورولا

تقریبا دو ماه پیش بود که موتورولا وان اکشن (One Action) را با دوربین سه گانه دیده شد. کمی پس از آن هم مشخصات موتورولا وان اکشن (One Action) لو رفت. امروز رندر جدیدی از وان اکشن موتورولا لو رفته که که این محصول را در سه رنگ سفید، سبز و آبی گرادیانی به نمایش می گذارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندر موتورولا وان اکشن (One Action) را ببینید.

 رندر موتورولا وان اکشن (One Action)

رندر موتورولا وان اکشن (One Action)

رندر موتورولا وان اکشن (One Action)

به زودی از جدیدترین محصول موتورولا یعنی موتورولا وان اکشن رونمایی می شود. با توجه به تصویری که اخیرا لو رفته، این محصول در سه رنگ سفید، سبز و آبی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. البته پیش از این نیز اخبار مبنی بر عرضه وان اکشن در رنگ آبی به دست ما رسیده بود. احتمالا رنگ طلایی نیز بعدا به این مجموعه رنگ ها اضافه شود.

موتورولا وان اکشن دارای نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن FHd+ است که از فناوری IPS LCD بهره می برد. قسمت بالا و سمت راست این گوشی هوشمند محل قرارگیری دوربین سلفی 12.6 مگاپیکسلی است که درون نمایشگر قرار دارد. در پنل پشتی نیز یک دوربین سه گانه به چشم می خورد. دو مورد از سنسورها دارای رزولوشن 12.6 مگاپیکسل هستند. ناگفته نماند که یکی از این سنسورهای سه گانه نیز از نوع فوق عریض با زاویه دید 117 درجه است.

قدرت موتورولا وان اکشن توسط چیپست اگزینوس ۹۶۰۹ تامین می شود. ظاهرا موتورولا قصد دارد این محصول را در سه نسخه و با حافظه داخلی 32، 64 و 128 گیگابایت روانه بازار کند تا افراد بیشتری توانایی خرید آن را داشته باشند. بدین صورت ظرفیت رم نیز به ترتیب برابر با 3 و 4 گیگابایت خواهد بود. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید ۹، باتری 3500 میلی آمپری و حسگر اثر انگشت در پنل پشتی اشاره کرد. نکته جالب توجه دیگر درباره موتورولا وان اکشن، بدنه پلاستیکی آن است. انتظار می رود که به زودی از مدل وان اکشن پرو نیز رونمایی شود.

نظر شما درباره موتورولا وان اکشن احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)