حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا وان اکشن (One Action) را با دوربین سه گانه دیده شد

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، موتورولا

دیروز در ترنجی دیدیم که مشخصات موتورولا وان اکشن (One Action) لو رفت. رندر موتورولا وان اکشن بار دیگر لو رفت و می گوید که این گوشی هوشمند از حفره درون صفحه نمایش برای دوربین سلفی بهره می برد. همچنین موتورولا وان اکشن (One Action) را با دوربین سه گانه دیده شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

موتورولا در آینده از گوشی های جدیدی از سری One رونمایی می کند. ماه گذشته شاهد رونمایی از گوشی موتورولا وان ویژن بودیم. چند روز پیش شاهد افشای مشخصات موتورولا وان اکشن بودیم و حال رندر این محصول در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

گوشی موتورولا One Action به صفحه نمایش 6.3 اینچی با فناوری IPS LCD مجهز می شود که دارای رزولوشن فول اچ دی است. چیپست اگزینوس 9609 قدرت این محصول را تامین می کند که توسط 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود.

انتظار می رود موتورولا این محصول را در نسخه های مختلف مجهز به 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز روانه بازار کند تا کاربران بیشتری قادر به خرید آن باشند. این دستگاه از دوربین اصلی سه گانه بهره می برد که سنسور اصلی آن 12 مگاپیکسلی است. یکی دیگر از تفاوت های گوشی وان اکشن با One Vision، جنس بدنه است. گفته می شود گوشی جدید موتورولا با بدنه پلاستیکی از راه می رسد.

وب‌سایت 91Mobiles به تازگی رندر این گوشی هوشمند را در فضای مجازی منتشر کرده است. همانطور که در این رندر می توان مشاهده کرد، این محصول از بدنه پلاستیکی بهره می برد. گوشی وان ویژن دارای بدنه شیشه ای است.

نمایشگر گوشی موتورولا One Action دارای حفره درون خود است که دوربین سلفی را میزبانی می کند. این دستگاه در رنگ های آبی، طلایی و سفید روانه بازار می شود. انتظار می رود این اسمارت فون در اوایل ماه جولای در معرض دید عموم قرار بگیرد و همچنین با قیمت کمتر از 400 دلار به فروش برسد.

نظر شما درباره موتورلا وان اکشن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)