حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی گوشی تاشو ال جی وی ۶۰ (LG V60) مشخص شد: ۱۵ شهریور

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | ال‌جی، تماشا کنید

چندی پیش درباره ثبت شده نام ال جی وی ۶۰ (LG V60) با هم صحبت کردیم. امروز ال جی تیزر تبلیغات از گوشی ال جی وی ۶۰ (LG V60) را منتشر کرده است که علاوه بر عملکرد نمایشگر دوگانه آن تاریخ رونمایی از این دستگاه را نیز مشخص می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ال جی وی ۶۰ (LG V60)

 

در حالی که سامسونگ و هواوی با گوشی‌هایگلکسی فولد و میت ایکس خود بخش گوشی‌های منعطف بازار را هدف گرفته‌اند، ال جی کمی متفاوت ظاهر شده است. وقتی این شرکت سال گذشته از گوشی V50 خود پرده برداری کرد، ما یک دستگاه با نمایشگر ثانویه را دیدیم که به گوشی وصل شده بود. این نمایشگر ثانویه یک پنل اولد 6.2 اینچی بود که برای عملیات مالتی‌تسکینگ٬ اجرای بازی‌ها یا عکاسی مورد استفاده قرار می‌گرفت.

حال ال جی مشغول ساخت نسل جدیدی از این دیوایس است که در نمایشگاه IFA برلین در ماه سپتامبر از آن رونمایی خواهد کرد. این کمپانی تیزر تبلیغاتی از گوشی ال جی وی ۶۰ را با تمرکز بر معرفی قابلیت‌های نمایشگر ثانویه آن منتشر کرده است.

با توجه به این تیزر٬ نمایشگر ثانویه هم اندازه با نمایشگر اصلی خود دیوایس است. این گوشی به لطف نمایشگرهایی با ابعاد یکسان و حاشیه‌های اضافی کم در اطراف خود می‌تواند پیشرفته‌تر از نمایشگر ثانویه در نسل نخست گوشی‌های دونمایشگره باشد. علاوه بر این٬ قاب Display Screen این نسل نیز به یک خروجی کوچک برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها٬ تاریخ و ساعت مجهز است.

در حالی که ما هنوز اطلاعات زیادی در دست نداریم، اما گفته می‌شود پرچمدار آینده‌ی گوشی‌های سری V ال جی قرار است ۱۵ شهریور ماه در برلین معرفی شود.

منتظر گوشی تاشو ال جی وی ۶۰ (LG V60) هستید؟ چه انتظاری از آن دارید؟

 

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

إی جان🙂
بین این همه همهمه و هیاهو جای خالیش شدیداً حس میشد. امیدوارم دست پر بیاد. ⁦☺️⁩

_V_

جووون😐

Dr.Nazer

جون

Dr. DIM

همه دکترا جووووووووووووووووووون

Dr.Nazer

😐

_V_

این یارو چالوسا کیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)