حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو هواوی میت ایکس (Mate X) به تعداد محدود از شهریورماه ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | مطالب ترنجی

هواوی پس از چالش‌های فراوان و انجام آزمایش‌های مختلف برای اطمینان از عملکرد صحیح گوشی تاشو هواوی میت ایکس در شرایط کاری مختلف، قصد دارد تا این محصول خاص را از ماه آینده به بازار عرضه کند. اما به گفته هواوی، گوشی تاشو میت ایکس (Mate X) در تعدادی محدود به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تاریخ عرضه گوشی تاشو هواوی میت ایکس (Mate X)

هواوی میت ایکس

هواوی میت ایکس

هواوی میت ایکس در روزهای آینده در کنفرانس توسعه دهندگان هواوی مجدداً معرفی خواهد شد، اما علاقه‌مندان این محصول برای خرید آن باید تا ماه سپتامبر صبر کنند. به گفته هواوی این محصول به دلیل پیچیدگی ساخت و طولانی بودن مراحل تولید، در تعداد محدودی به بازار عرضه می‌شود. پیش از این هواوی قصد داشت تا پرچمدار میت ایکس را در ماه ژوئن به بازار عرضه کند، اما مشکلات فنی گلکسی فولد سامسونگ، باعث نگرانی هواوی شد و در نهایت این شرکت تصمیم گرفت تا به منظور انجام آزمایش‌های بیشتر، عرضه این گوشی را به تعویق بیندازد.

پرچمدار Mate X هواوی به صفحه نمایش 8 اینچی با رزولوشن 2480×2200 با نسبت ابعاد 8:7.1 مجهز شده است. این گوشی هوشمند پس از بسته شدن به دو صفحه نمایش مجزا تبدیل می‌شود که ابعاد صفحه نمایش اول 6.6 اینچ با رزولوشن 2480×1148 و نسبت ابعاد 19.5:9 است و صفحه نمایش دوم از ابعاد 6.38 اینچی با رزولوشن 2480×892 و نسبت ابعاد 25:9 بهره می‌برد.

این پرچمدار خاص به تراشه قدرتمند کایرین ۹۸۰ به همراه 8 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی مجهز شده است و از فناوری 5G نیز پشتیبانی می‌کند.در این گوشی امکان نصب دو سیم کارت وجود دارد که کاربران می‌توانند بجای سیم کارت دوم از حافظه‌های جانبی نانو هواوی برای افزایش حافظه تا سقف 256 گیگابایت استفاده کنند.

هواوی میت ایکس به چهار دوربین مجهز شده است که به عنوان دوربین اصلی و سلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ماژول چهارگانه این پرچمدار به ترتیب از سنسورهای 40 مگاپیکسلی عریض، 8 مگاپیکسلی تله فوتو، 16 مگاپیکسلی فوق عریض و از یک سنسور سه بعدی TOF نیز بهره می‌برد. در بخش نرم افزاری، این محصول به رابط کاربری سفارشی سازی شده EMUI 9.1.1 مخصوص گوشی‌های تاشو بر پایه اندروید 9 مجهز شده است.

هواوی برای تامین انرژی مورد نیاز این دستگاه از دو باتری مجزا استفاده کرده است که در نهایت یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را تشکیل می‌دهند؛ همچنین این پرچمدار ویژه به فناوری شارژ سریع 55 واتی هواوی به نام SuperCharge مجهز شده است.

نظر شما درباره این اتفاق چیست؟ منتظر ارایه گوشی تاشو هواوی هستید؟ فکر می کنید این دستگاه از عرضه به بازار سربلند بیرون بیاید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

“یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را تشکیل می‌دهند”
مگه نگفتن کم میشه

chalton

والا هنوز هیچکی میت ایکس رو حتی از نزدیک هم ندیده،باز گلکسی فولد اومد رسید دست مشتریها و باهاش کار کردن بعد این مشکل پیش اومد ولی عوضش فهمیدن گوشی منعطف رویا نیست و واقعیت داره،ولی هنوز هواوی واسه تست حتی به دست کارشناسان هم نداده،شهریور هم تا سامسونگ میخواد بده بیرون این حذف رو زده گفته ما هم شهریور میدیم بیرون.

_V_

چرا رویا؟
خیلی قبل تر از اینها سامسونگ و الجی پنل های منعطف رو به نمایش گذاشتن رویایی نیست دیگه

علی شیخ زاده

بنظرم هواوی باید از سامسونگ تشکر کنه که با عرضه و جمع آوری گلکسی فولد بدلیل مشکلات متعدد مانع ضرر و تبعات منفی برای هواوی شد😃

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)