حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

درآمد اینفلوئنسرهای ایرانی از اینستاگرام چقدر است؟ از پوریا پورسرخ تا بهنوش بختیاری

چند روز پیش در ترنجی سلاطین تبلیغات اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ را شناختیم، افرادی که به ازای هر پست مبلغی حدود ۱۲ میلیارد تومان دریافت می کردند! شاید برای شما سوال شده باشد که درآمد اینفلوئنسرهای ایرانی از اینستاگرام چقدر است؟ امشب در گزارشی می خواهیم ببینیم که برای تبلیغات در صفحه اینفلوئنسرهای ایرانی از پوریا پورسرخ تا بهنوش بختیاری، چه مبلغی برای تبلیغات باید بپردازید. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

درآمد اینفلوئنسرهای ایرانی از اینستاگرام

حساب Creator Account اینستاگرام

ما هر روز وارد اینستاگرام می‌شویم تا از دنیای دوروبرمان باخبر شویم؛ ببینیم بازیگر مورد علاقه‌مان امروز چه کرده؟ کدامشان حاشیه‌ساز شده و آن سیاستمدار همیشه خبرساز چه گفته یا چه بیانیه‌ای صادر کرده است اما غافل از این‌که خیلی از چیزهایی که مورد پسند ماست، فقط و فقط یک ترفند پول‌ساز است که صفحات اینستاگرامی بعضی‌ها را پرمخاطب یا چندصدهزار لایک عاشقانه را روانه پست مجازی این آدم‌ها می‌کند.

به صورت تلفنی، تلگرامی یا در دایرکت سراغ چندچهره بازیگر، کمدین و خواننده رفتیم و به عنوان یک برند معروف از آن‌ها پرسیدیم که برای یک پست تبلیغاتی داخل صفحه اینستاگرامی‌شان چقدر پول می‌گیرند؟ در ضمن با چند اینفلوئنسر یا شاخ اینستاگرامی هم تماس گرفتیم و رقم پیشنهادی‌شان برای یک پست تبلیغاتی را پرسیدیم .

دنبال این بودیم لایک ها و فالو کردن های ما چقدر می تواند در درآمد زایی چهره ها موثر باشد. لایک هایی که گاهی اوقات بدون دقت و توجه سهم دیگران می شود.

هزینه تبلیغات در صفحه اینستاگرام بهنوش بختیاری

صفحه اینستاگرام بهنوش بختیاری

صفحه اینستاگرام بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری چقدر فالوئر دارد؟ ۸.۱ میلیون

پست‌های «بهنوش بختیاری» در اینستاگرام حول سه موضوع است. او در اینستاگرام، تولد اعضای خانواده را تبریک می‌گوید، از ازدواج و خبرهای خوب می‌نویسد و درباره موضوعات روز واکنش نشان می‌دهد.

«بختیاری» یک برند جواهرات معروف هم دارد و همین باعث شده بخشی از صفحه اینستاگرامی‌اش، تصاویری از جواهرفروشی لاکچری‌اش باشد. البته چیز دیگری هم هست؛ شما اگر وارد صفحه «بهنوش بختیاری» شوید، اولین موضوعی که به چشم‌تان می‌خورد اطلاعات روی پروفایل اوست که نوشته شده: «حامی ترنس‌ها و …» او در طول این سال‌ها با پیجش از افرادی که ترانسکچوال هستند حمایت کرده است.

البته بختیاری به جز صفحه شخصی، صفحه‌ای با موضوع کتاب خوانی را مدیریت می‌کند که 34 هزار دنبال کننده دارد و این صفحه هم می تواند منبع کسب درآمدی برای خانم بازیگر باشد.

مسئول صفحه «بهنوش بختیاری» در ارتباط با ما هزینه تبلیغ در صفحه او را 20 میلیون اعلام می‌کند. او می‌گوید: «این مبلغ برای حضور ایشان درکنار شما و تهیه یک ویدئوی تبلیغاتی است که به مدت سه روز در اینستاگرام می‌ماند. اما اگر بخواهید خودتان یک ویدئوی تبلیغاتی بفرستید، باید 10 میلیون بپردازید تا 24 ساعت آن را در پست آخر قرار بدهیم.»

 

هزینه تبلیغات در صفحه اینستاگرام پوریا پورسرخ

صفحه اینستاگرام پوریا پورسرخ

صفحه اینستاگرام پوریا پورسرخ

پوریا پورسرخ چقدر فالوئر دارد؟ 2.4 میلیون

شما وقتی وارد صفحه اینستاگرامی «پوریا پورسرخ» می‌شوید اولین چیزی که حس می‌کنید این است که آقای بازیگر یک فوتبالی دوآتشه است. او در صفحه شخصی‌اش عکس یادگاری می‌گذارد، از فیلم و سریال‌های جدیدش می‌نویسد، درباره مسائل اقتصادی، ورزشی و بعضا سیاسی اظهار نظر می‌کند و گاهی هم آگهی تبلیغاتی می‌گذارد.

مدیر برنامه‌های پورسرخ در ارتباط تلفنی با ما می‌گوید که آقای بازیگر برای هر استوری تبلیغاتی مبلغ هفت میلیون تومان می‌گیرد اما شرایط برای پست تبلیغاتی داخل صفحه فرق می‌کند و اگر بخواهید داخل صفحه، پست یا ویدئو بگذارید باید 15 میلیون بپردازید.

مدیر برنامه «پورسرخ» البته پیشنهاد دیگری هم دارد. او می‌گوید: «ما می‌توانیم با آقای پورسرخ هماهنگ کنیم تا جای شما بیایند و ویدئوی حضور ایشان را در استوری اینستاگرامی بگذاریم که در شرایط عادی 25 میلیون هزینه دارد.»

هزینه تبلیغات در صفحه اینستاگرام علی صبوری

صفحه اینستاگرام علی صبوری

صفحه اینستاگرام علی صبوری

علی صبوری چقدر فالوئر دارد؟ 1.6 میلیون

«علی صبوری» قبل از این‌که کمدین باشد یک اینفلوئنسر اینستاگرامی است. درست است که تا قبل از «خنداننده‌شو» به این اندازه شناخته شده نبود اما آقای کمدین همان زمان ویدئوهای بامزه‌ای تولید می‌کرد و در صفحه اینستاگرامی‌اش می‌گذاشت که مخاطبان زیادی داشت. او حالا و بعد از «خنداننده‌شو» بیشتر از یک ونیم میلیون دنبال کننده دارد و هرچند وقت، کمدی ویدئوهایی یک تا چند دقیقه‌ای می‌سازد و کلی لایک می‌گیرد که اتفاقا خیلی هم بی‌حاشیه نیست. از همان اول که «صبوری» با خنداننده‌شو شناخته شد او و دو سه نفر دیگر جزو کسانی بودند که با شوخی‌هایی بعضا منشوری حسابی خبرساز شدند. این قصه فقط به خندوانه ختم نشد و کمدین خندوانه حالا به همراه چندنفر دیگر گاهی اوقات با ویدئوهای طنزآمیز نامناسب همه‌مان را متعجب می‌کند.

مدیر برنامه «علی صبوری» در ارتباط تلگرامی با ما می‌گوید که نفر اول فصل دوم «خنداننده‌شو» برای آگهی‌هایی که در استوری کار می‌شود، حداقل سه میلیون می‌گیرد. البته ما می‌توانیم ویدئوی تبلیغاتی بسازیم و برای او بفرستیم که در این صورت دستمزد آقای کمدین هم متفاوت است. این مبلغ از 30 میلیون شروع می‌شود و با توجه به شرایط ما و مدتی که ویدئوی مد نظرمان در اینستاگرام می‌ماند به این رقم اضافه خواهد شد.

هزینه تبلیغات در صفحه اینستاگرام رامبد جوان

صفحه اینستاگرام رامبد جوان

صفحه اینستاگرام رامبد جوان

رامبد جوان چقدر فالوئر دارد؟ 8.9 میلیون

گاهی غرغر و انتقاد، گاهی خاطره و نوستالژی، گاهی کمک و همدردی و گاهی تصاویر ماندگار خندوانه، جناب خان و … . این همه چیزی است که «رامبد جوان» در صفحه اینستاگرامی‌اش به اشتراک می‌گذارد.

رامبد که بعد از سفرش به کانادا حسابی حاشیه‌ساز شده، چند هزار فالوئر به صفحه اینستاگرامی‌اش اضافه کرده و احتمالا بااین شرایط، نرخ تبلیغات را هم بالا برده است.

رامبد در ارتباط با خبرنگار ما آدرس مسئول صفحه اینستاگرامی‌اش را فرستاد و مسئول صفحه هم اعلام کرد که مجری خندوانه برای هرپست تبلیغاتی داخل صفحه 22 میلیون می‌گیرد که این مبلغ برای یک پست تبلیغاتی 24 ساعته است و اگر بخواهید پست تبلیغاتی را داخل استوری بگذارید، باید 12 میلیون تومان دیگر هم بپردازید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که این درآمدِ حاصل از محبوبیت آیا ایرادی دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
53 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
arshiamt1383

آقای مصطفی من میخواستم بگم که باطری مهمه
دوربین خیلی مهم نیست
بيشترم در طول روز یا تو تلگرام هستم یا اينستا بازی هم اگه بکنم بازی های خیلی سنگین انجام نميدم
شاید مثلا دو روز در هفته پابجي و …
با گوشی هم فیلم زیاد میبینم و …
با این تفاسیر 1 و نیم میلیون ارزش داره بیشتر برای mi9 بدم یا همون mi9t. بخرم
اینم بگم که دیر به دیر گوشی و عوض میکنیم و حداقل 3 تا 4 سال با یه گوشی کار ميکنم

نیما عرفانی

سلام دوست عزیز
براساس مصرف و نحوه ی استفاده ی شما همون می ۹t مناسب هستش اما فقط به دلیل آخر که گفتین ( اینم بگم که دیر به دیر گوشی و عوض میکنیم و حداقل 3 تا 4 سال با یه گوشی کار ميکنم) می ۹ گزینه ی بهتریِ و با شارژر سیمی۲۷ وات و بیسیم ۲۰ وات و به نسبت حجم باتری که داره رضایت بخشِ و مشکلی از بابت باتری لایف ایجاد نمیکنه و از همه مهم تر در طولانی مدت نیازهای شمارو تأمین می‌کنه.

m.b

پس mi 9t گزینه بهتری برات باشه احتمالاً…
قیمتش 3500 هست حدوداً که با رجیستر میشه 3700 حدوداً…
سایتش هم digi2040.ir یا موب‌ باز…
قیمت الان رو چک نکردم و برو ببین هر کدوم قیمت بهتری میداد از همونجا بگیر…
رجیستری از طریق گمرک خیلی آسونه و موقع خرید برات یه آموزش ساده ازش میفرستم که راحت میفهمی چی به چیه و مبلغش هم 140 تا 160 هست…
فقط باید حواست باشه که کد گذرنامه و کد ملی و سیمکارت مال یک نفر باشه (برات میرم یه تحقیق میکنم که سیمکارت هم باید به نام همون فرد باشه موقع رجیستر یا اینکه نه و میشه با سیمکارت خودت و کد ملی اون رجیستر کنی)…
اگر خودت هم دوست داری بدونی میتونی بری تو سایت سهاتجارت و تو بخش نظرات همین گوشی این سوال رو بپرسی که “لازمه سیمکارت هم موقع رجیستری به نام همون فردی که گذرنامه داده باشه یا نه؟”ونجا بهت جواب میدن و منم نتیجه رو اینجا میگم بهت…
بعد از رجیستر شدن میتونی راحت تغییر مالکیت بدی گوشی رو و به نام خودت ثبت کنی تو همتا…
راجب عملکرد حسگر انگشت داخل صفحه که تو نظر قبلی پرسیدی باید بگم نه سرعت و دقت این دو حسگر فرقی نداره و شیائومی از همون حسگر پرچمداراش در میانرده ها استفاده میکنه…
فقط با سایز mi 9t مشکلی نداری؟
مدل گوشی فعلیت چیه؟

نیما عرفانی

گوشی هایی که برای رجیستر به گذرنامه نیاز ندارن ، اگه سیم کارت به نام خودِ شخص باشه باید کارت ملی خودشو بده و اگه سیم کارت به نام خودش نیست باید کارت ملیِ همون فرد رو ارائه بده. بعدش همون‌طور که خودت گفتی از طریق سامانه ی همتا میشه دستگاه رو به نام مالک ثبت کرد.
درمورد گوشی هایی که به منظور رجیستری به گذرنامه نیاز دارن همون قانون صدق می‌کنه و فقط یه گذرنامه باید باشه که کدشو وارد کنن بعد ادامه ی رویه فعال سازیِ گوشی انجام میشه .
اینو قبلاً یکی از فروشندگان چارسو بهم گفت.

m.b

من دقیق متوجه نشدم، یعنی اون دوستمون که داره با گذرنامه رجیستر میکنه باید کد ملی و سیمکارت هم برای همون شخصی که گذرنامه داده باشه؟
آخه من میدونم که کد ملی باید برای اون شخص باشه…
حالا سیمکارت رو شک داشتم که گفتم باید نگاه کنم…

نیما عرفانی

خیر
فقط مالکیت سیمکارت و کارت ملی دخیلِ

m.b

من حالا بازم نگاه میکنم اما برای اطمینان فکر کنم بهتر باشه هر 3 مال یک نفر باشه…
در هر صورت بعد رجیستر تغییر مالکیت صورت میگیره…

نیما عرفانی

اکثراً که خودشون گذرنامه ندارن ، میرن از اقوام دوستان و سایرین که دارن میگیرن. اگه اونجوری باشه که تو میگی پس خریدار حتماً باید شخصی که مالک گذرنامه هست رو اسیر کنه که بیاد حضوری پیش فروشنده که هم سیم کارتشو بده هم کارت ملیشو تا گوشیِ خریدار اصلی فعال بشه.
فکر نکنم اینجوری باشه

m.b

من یه گروه تل‌گرامی عضوم که همشون تقریباً همینطوری رجیستری کردن و میرم نتیجه رو میپرسم و اطلاع میدم…

نیما عرفانی

خب پس تو تل.گرام فعالی که همش به واعظ میگی فعال نیستی 😅😄

m.b

نگفتم فعال نیستم…
فعالیتم کمه…

_V_

من گونا دارم😭

😂

m.b

نیما جان تو اون گروه هم پرسیدم و گفتن هر 3 باید مال یک نفر باشه…
و بعد راحت تغییر مالکیت میدی…

نیما عرفانی

خب اینجوری بنده خدا اون کسی که میخواد هرسه تارو ارائه بده اسیر میشه برا خاطرِ یه نفر.
کلاً خرید اینترنتی این دردسرهارو داره ولی اگه خرید حضوری باشه همونجا بدون گذرنامه رجیستری میکنن. قبلاً که اینجوری بود الان رو نمی‌دونم .

m.b

یه روز وقت گذاشتن میارزه که آدم 1.500 میلیون کمتر خرج کنه…

نیما عرفانی

یعنی هرکس حضوری خرید کنه ۱.۵۰۰ باید اضافه بر سازمان به جهت رجیستری بپردازه؟ یعنی امثال من که ۳ ماه پیش گوشیو از نمایندگی خریدن و خودِ متصدیِ اونجا رجیستر کرد ۱.۵۰۰ اضافه دادیم؟؟😐

نیما عرفانی

فکر کنم منظورت فقط در خصوص اونایی بود که گذرنامه نیاز دارن وگرنه اگه بخوان از گمرک بیارن و ثبت سفارش با احتساب رجیستری بزنن ، باید هزینه ی بیشتری تقبل بشن . درسته؟

m.b

نه نه اشتباه متوجه شدی…
گوشی هایی که از طریق رسمی وارد میشن بخاطر گمرکی و عوارض و… قیمتشون بالتر میره…
الان همین اس 10 هم 8 میلیون قیمت دارم من از طریق مسافری…
اینایی که اینطوری پایین هستن واردات مسافری هستن که اصلاً گمرکی نمیدن و فقط هزینه رجیستری هست…
همچنین حضوری خرید کردن یعنی اون فروشنده هم بین شما و وارد کننده واسطه هست که این خودش 200-300 تومن سود اون فروشنده رو میاره رو قیمت گوشی تازه اگه واسطه دیگری قبل فروشنده نباشه…
من مثال میزنم…
مثلاً همین mi 9t اگر بخواید بدون رجیستر از سایتایی مثل digi2040 بگیرید و رجیستر کنید پر پرش در میاد 3700 اونم با هزینه رجیستر اما اگر همینو بخواید رجیستر شدشو بخرید 4800 قیمتشه…
فرق دارن این دو با هم…
منو دوستام همه ترجیح دادیم اینترنتی بخریم…
چند وقت پیش رفیقمم a30 رو اینترنتی خرید و با پاسپورت خاله رفیقش رجیستر کرد، حالا این دوستمون که پاسپورت مال فامیل خودشه کارش خیلی آسون تره…

نیما عرفانی

درسته اما اینم باید درنظر بگیری اگه فروشگاه فیزیکی موجود باشه یه پوهنی که نسبت به خرید اینترنتی داره اینه که میتونی گوشیِ مدنظر رو حضوری ببینی و حتی باهاش کار کنی و اگه مورد پسند واقع شد میخریش اما خرید اینترنتی همش آدم دو دلِ…

m.b

هر کدوم مزایا و معایب خودشون رو دارن اما ما اینترنتی رو ترجیح دادیم(منو دوستام)…
والا برای من که کار کردن حضوری با گوشی زیاد مهم نیست چون انقدر تحقیق کردم که همه جانبه بتونم بدونم که گوشی تقریباً چطور هست و حتی 3d هم با mi 9t کار کردم…
https://www.kimovil.com/en/where-to-buy-xiaomi-mi-9t
رو عکس اصلی که کلیک کنی نمای سه بعدی رو میاره…
برای من همین مقایسه ها و مشخصات کفایت میکنه که از انتخابم مطمئن باشم…
گزینه بهتری وجود نداره الا همون mi 9se که شاید اونو گرفتم بسته به شرایط مالی و نیاز ها و…

نیما عرفانی

آره قابلیت جذابی بود
هرچی میگیری مبارکت باشه و امیدوارم ازش نهایت لذت رو ببری🙂

m.b

ممنون…
والا کار شیائومی معلوم نیست و یبار دیدی نوت 8 یا پرچمدار جدید ردمی زد رو دست همه اینا…
الان با mi 9se مشکل باتری و پردازنده دارم و با mi 9t مشکل بزرگ بودن(چون من دستم خیلی کوچیکه)…
اصلاً گیریم به خدا…😅
موندم بر اساس روال شیائومی تو این چند ماه که با روان همه بازی کرده و هی یه گوشی بهتر از قبلی معرفی کرده و جلوی خرید کابرا رو گرفته که صبر کنن، ببینم تو اگوست چی معرفی میکنه که شاید دلمو گرفت و تا پاییز صبر کردم تا ارزون بشه و بگیرم…
وگرنه یا همین mi 9se یا mi 9t رو میگیرم تا آخر تابستون…

نیما عرفانی

به نظر من صبر کن همون میکرو رآکتور هسته ای رو بگیر 😅😄

m.b

خوبه ما خودمون بهش خندیدیما…
اگر صرفاً میگفتم شایعه‌ست که لابد روز معرفی میگفتید پس میکرو رآکتور هسته‌ای کو…😂
حالا این چند روزه بدتر از اونم ساختن…
خوب شد نفرستادم…
جدی جدی انتظار میکرو رآکتور هسته‌ای پیدا کردن دوستان…😅

نیما عرفانی

آقا خارج از بحث
پلی استور گوشیم حدوداً یه هفته ای هست که کار نمیکنه یعنی اجرا میشه ولی هیچ اپی رو دانلود و حتی آپدیت نمیکنه . تا حالا شده برات همچین مشکلی پیش بیاد؟ علتشو میدونی؟

m.b

گاهی اوقات برای منم پیش میاد…
کلیر کش و یا فیلتر شکن رو امتحان کن…

نیما عرفانی

ممنون مشکل از دیتا و کش گوگل پلی سرویس بود حل شد

arshiamt1383

خیلی ممنون که جواب دادید
من گوشی ندارم کلا با کامپيوتر بیشتر حال میکنم ولی جدیدا همش بيرونم برای همین میخوام گوشی بگیرم
الان من دوستم nova 3e. داره سايزش خوبه این چقدر بزرگ تر از اونه

m.b

https://www.phonearena.com/phones/size/Huawei-P20-Lite,Xiaomi-Mi-9T/phones/10808,11192
قرمز —> p20 lite (nova 3e)
آبی —> mi 9t
فقط دقت کن که مهلت 3 ماهه گذرنامه تموم نشده بگیری…
یادت باشه فرآیند خرید هم 10 روز طول میکشه تقریباً…
گذرنامه کی سفر داشته؟

m.b

http://bayanbox.ir/download/5366103479173045494/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B1%DB%8C%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%B1%DB%8C.pdf
اینم طریقه دقیق رجیستری دوست عزیز…
داخلش گفته گذرنامه و کد ملی و سیمکارت باید مال یک نفر باشه اما فکر کنم سامانه همه رو چک نمیکنه اما بهتره که برای جلوگیری از عواقب بعدی همینکاری که گفته رو انجام بدید…
در نهایت که رجیستری انجام شد از طریق سامانه همتا انتقال مالکیت میدید و سیمکارت خودتون رو در دستگاه قرار میدید…
مشکلی نیست؟

arshiamt1383

گذرنامه که تازه دو هفته دیگه فامیلمون میره
انگار تا یه ماه میشه ریجستری کرد
بازم ممنونم

m.b

تا 3 ماه بعد اینکه برگشت ایران میشه رجیستر کرد دوست عزیز…
وقت هست پس…
آرام آرام قیمتا هم داره پایین میاد…
منم صبر کردم آخر تابستان یه mi 9t یا mi 9se بگیرم…

نیما عرفانی

خب خودت چرا صبر نمیکنی می ۹t پرو بیاد و اونو بگیری ؟

m.b

مشخصات نسخه پرو بیشتر از چیزیه که من میخوام…
برام همین mi 9t کاملاً کفایت میکنه و در مبحث باتری هم بهتره(پردازنده کم مصرف تر)

arshiamt1383

اون 3 ماهو میدونم ولی میگن انگار از وقتی سیمکارت بره تو گوشی 1 ماه بیشتر نمیشه گوشی ریجستر کرد

m.b

آها اینو میگی…
آره درسته…
از وقتی که گوشی برای اولین بار راه میافته 1 ماه فرصت داری رجیستر کنی…
برای تو این مشکل نیست اصلاً…
چون گوشی رو بعد اومدن فامیلت به ایران میخری و درجا وقتی اومد رجیستر میکنی…
خوش به حالت من هنوز دنبال پاسپورتم و فکر کنم باید از خاله دامادم پاسپورت بگیرم برای رجیستر…

m.b

ارشیا جان طریقه رجیستری رو که برات فرستادم اما رفتم دقیق اینکه کد ملی و پاسپورت و سیمکارت چطوری باشه رو هم از دو نفر وارد کار پرسیدم…
هر دو گفتن اصلاً لازم نیست سیمکارت طرف رو بگیری و فقط شمارش نیازه که یه اس ام اس براش بیاد…
موقع رجیستر کد ملی و کد گذرنامه طرف رو میزنی با یه شماره ای که به نام اون طرف باشه حتماً…
بعد که کد فعالسازی براش اومد، سیمکارت خودت رو میذاری داخل گوشیت و میری سامانه همتا (#7777*) و اونجا کد فعالسازی رو میدی برای سامانه که دستگاه با سیمکارت خودت که داخلشه فعال میشه و دیگه نیازی به انتقال مالکیت هم نیست اصلاً…
اگر هر جایی رو نگرفتی بگو که توضیح بیشتر بدم…

arshiamt1383

ممنون خیلی خوب بود

arshiamt1383

فروشگاه دیجی 2040 چرا همه موجودی هاش تموم شده

m.b

چون چهارشنبه ها موجود میکنه ارشیا جان…
به دلیل نواسانات نرخ ارز، چهارشنبه ها موجود میکنه و تا شنبه یا نهایتاً یکشنبه میبنده سفارشات رو و شروع میکنه به خرید و ارسال و بعد چهارشنبه بعدی دوباره با نرخ جدید ارز سفارشگیری میکنه…
تو کانالش توی تل‌گرام عضو که بشی اونجا همه چیزو اطلاع رسانی دقیق میکنه…

afsoon

همون می۹ تی بخر .

Sabe

انیستگرام مختل شده انگار با فیلتر شکن باز میشه آیا فیلتر شده

mostafa3

حق با شماست اینستاگرام کار نمیکنه

Dr.Nazer

سلام دوستان و کاربران عزیز ترنجی؛ امروز من اولین پستِ پیج اینستاگرام جدیدَم به آیدی : “.Nazer1” رو با موضوعِ “مقایسه Galaxy S10 Plus و Huawei P30 Pro رو با زحمت بسیار آماده کردم و لحظاتی قبل منتشر کردم. امیدوارم که لذت ببرید. راستی اینم لینکِش😅 : https://www.instagram.com/p/B0wA4wHhpbB/?igshid=15o0e231c2oh5

afsoon

هنرمندان واقعی دیده نمیشن 😑افسوس

نیما عرفانی

واقعاً افسوس افسون افسوس 😑

The Destroyer

چرا هر کی ضد این حرف میزنه تعداد منفیاش از مثبتاش بیشتر میشه؟

نیما عرفانی

فکر کنم خودشون جواب بدن بهتره

silver30

دمتون گرم با این هماهنگیتوون که راجب پست مطلب نذاشتید.مرسییی از همه

نیما عرفانی

این حرف شما ستایش و تمجید بود یا طعنه و کنایه؟درطی پست های مختلف مطالبی که در راستای متن پست گفته میشد به چه جایی رسید ؟ کجای دنیارو گرفت که بخوایم پیرامون موضوع این پست اظهار نظر کنیم؟

The Destroyer

آخه ما در مورد مطلب چی چیزی میتونیم بگیم؟ شما خودت یه نمونه رو مثال بزن

The Destroyer

باشه چون شما گفتی.
دم پوریا پورسرخ گرم که 2.4 میلیون فالوئر داره. این رو هم یاد آوری کنم که این سایت سایت تکنولوژی هست و من هم گمون نمیکنم موضوعی که دوستان بالاتر داشتن دربارش صحبت میکردن خارج از بحث تکنولوژی بوده باشه. فقط یه بنده خدایی میخواد گوشی بخره ، دوستان هم دارن راهنماییش میکنن. این کجاش ایراد داره؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)