حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سلاطین تبلیغات اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ را بشناسد: تا ۱۲ میلیارد تومان برای یک پست

شاید باورش سخت باشد ولی خب واقعیت دارد. هر فضایی که بیننده داشته باشد، طالب تبلیغاتی هم دارد چون همه می خواهند دیده شوند. اینستاگرام به عنوان بهترین شبکه اجتماعی با تمرکز بر محتوای تصویری شاید بهترین مکان برای علاقه‌مندی برندها باشد. در این فضا اینفلوئنسرهای زیادی هم داریم که تاثیرگذاری بی نظیری دارند. شاید بد نباشد بدانید که این تاثیرگذاری هزینه قابل توجهی هم دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا سلاطین تبلیغات اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ را بشناسد، افرادی که تا ۱۲ میلیارد تومان برای یک پست درآمد دارند.

بیشترین درآمد تبلیغات در اینستاگرام

بسیاری از سلبریتی‌ها یا اینفلوئنسرها به دلیل تعداد فالوور زیاد و بازدید قابل توجه خود به ازای هر پستی که در پیج اینستاگرام منتشر می‌کنند، از شرکت‌های تبلیغ‌دهنده درآمد بسیار زیادی را به دست می‌آورند. در ادامه آمار درآمد سلبریتی ها از هر پست تبلیغی اینستاگرامی در سال ۲۰۱۸ را بررسی خواهیم کرد.

در حال حاضر اینستاگرام به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین شبکه های اجتماعی در جهان محسوب می‌شود که به دلیل افزایش قابلیت‌های جدیدی چون استوری و صفحه‌های تجاری بیش از پیش مورد استقبال کاربران و به خصوص شرکت‌های تبلیغ‌دهنده قرار گرفته است.

در ادامه توجه شما را به ۱۰ اینفلوئسر با بیشترین هزینه تبلیغاتی به ازای هر پست در اینستاگرام جلب می کنم:

 

یا به صورت خلاصه:

در حال حاضر از یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌های جهان در حوزه کسب درآمد و تبلیغات تجاری می‌توان به اینستاگرام اشاره کرد. پیج‌های سلبریتی‌ها و افراد مشهور مورد نگاه ویژه شرکت‌های تبلیغ‌کننده قرار گرفته و آنها نیز به لطف فالوورها یا دنبال کننده‌های زیاد خود به درآمد قابل توجهی دست پیدا کرده‌اند. این افراد مشهور معمولا بازیگران، خوانندگان و فوتبالیست‌های مشهوری هستند که در سراسر جهان مخاطبان متعددی دارند.

نظر شما چیست؟ این درآمدها را چطور می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

منم ۲۰۰ هزار تومن تا هفتصد هزار تومن😅

Amir galaxy

برای تبلیغ روش خوبی پیش گرفتی
اما یه بنر بزن بده اقای عطا.یی واست بزارش سایت😑😁

afsoon

نه دیگه باید آقای عطایی درخواست بده براش تبلیغ کنم 😅😂🤣

Dr.Nazer

ای جان ای جااان

ARMTIN

کایلی جنر 142 میلیون فالور داره 🙁

Taskin

افسون مگه تبلیغم میکنی؟
آدرس پیجتو بده بچه های سایت استفاده کنن🤣🤣🤣

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)