حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

محدودیت آزاردهنده واتس اپ دسکتاپ برطرف می شود

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | پیام رسان

بدون شک می توان گفت که تلگرام از نظر ابری و چندپلتفرمه بودن سرآمد تمام پیام‌رسان ها و حتی شبکه های اجتماعی است. واتس اپ در تلاش برای راضی کردن کاربران است و می خواهد ایرادات فعلی را به حداقل برساند. امروز خبر می رسد که محدودیت آزاردهنده واتس اپ دسکتاپ برطرف می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم این محدودیت چیست؟

محدودیت آزاردهنده واتس اپ

اگر از کاربران واتس اپ دسکتاپ باشید می دانید که دسترسی به این نسخه دردسرهایی دارد که حتما نیاز است تا واتساپ گوشی شما به دسکتاپ متصل شود. اما خبر خوب این است که واتساپ به تازگی قصد دارد تا نسخه جدیدی را برای کاربران دسکتاپ ارائه دهد که عملکردی متفاوت در اتصال خواهد داشت. در ادامه جزییات این خبر ارائه خواهد شد.

ظاهراً طبق گفته های سایت WABetaInfo ، نسخه جدیدی از واتساپ برای دسکتاپ بدون نیاز به اتصال تلفن خود به اینترنت ارائه خواهد شد که روند اتصال را ساده تر از قبل خواهد کرد. نسخه وب فعلی WhatsApp که در سال 2015 منتشر شده با پیچیدگی ها و دردسرهایی همراه است که در صورت عدم اتصال واتساپ گوشی هوشمند، نسخه دسکتاپ قابل استفاده نخواهد بود. در واقع این نسخه متفاوت از نسخه دسکتاپ تلگرام بوده و باید اشاره کنیم که تلگرام در این زمینه عملکرد بهتری را ارائه کرده است.

ظاهرا این کمپانی قصد دارد نسخه جدیدتر و کاربردی را در اختیار کاربران دسکتاپ قرار دهد تا حتی در زمان در دسترس نبودن گوشی هوشمند هم این نسخه دسکتاپ قابل استفاده باشد. در واقع واتساپ از این پس با سیستم چند پلتفرمی UWP ارائه خواهد شد در نتیجه در پلتفرم به صورت مجزا در دسترس خواهد بود و عملکرد بهتری را ارائه خواهد کرد.

البته این موضوع در مورد نرم افزار واتساپ صادق خواهد بود و نسخه وب همچنان عملکرد مانند گذشته خواهد داشت. از طرفی شاید در روند جدید واتساپ دسکتاپ شاهد رمزگذاری به عنوان راه حل امنیتی باشیم. به هر جهت این تغییرات در حال توسعه و اعمال است و به زودی شاهد نسخه کامل تری از واتساپ دسکتاپ خواهیم بود اما زمان انتشار آن هنوز مشخص نشده است.

نظر شما چیست؟ از واتس اپ استفاده می کنید؟ نسخه دسکتاپ آن را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)