حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازگشت قیمت خودرو به سایت های آگهی

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار داخلی

طی هفته‌های اخیر قیمت خودرو تقریباً روند کاهشی داشته که البته بی ارتباط با کاهش نرخ ارز نبود. با این حال از چند روز قبل تلاش سازندگان برای افزایش قیمت‌ها مجدداً آغاز شده است و شاهد افزایش قیمت کارخانه خودروهای مختلف بودیم. امروز هم قیمت‌ها دوباره به وب سایت‌های آگهی برگشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره بازگشت قیمت خودرو به سایت های آگهی صحبت کنیم.

بازگشت قیمت خودرو به سایت های آگهی

احتمالاً به یاد دارید با بازگشت قیمت‌ها به وب سایت‌های آگهی آنلاین و به طور ویژه دیوار، قیمت خودرو دوباره بالا رفت. هرچند مدیران وب سایت‌های آگهی و برخی مسئولین از راهکارها گفتند، اما در عمل هیچ اتفاقی مثبتی به نفع بازار و آنهایی که به خودرو نیاز داشتند را شاهد نبودیم. در نهایت اواخر اردیبهشت امسال برای بار دوم، قیمت از آگهی‌های خودرو حذف شد که تا ساعاتی پیش دوام آورد.

امروز ۷ مرداد، به دور از هر گونه اعلام رسمی، بی سر و صدا قیمت به وب سایت‌های آگهی برگشت. این در حالی است که پیش از این دو بار قیمت‌ها حذف شدند و بسیاری کوشیدند کل بحران بازار خودرو کشور را به وب سایت‌هایی چون دیوار نسبت بدهند.

جالب اینکه بر خلاف همه وعده‌ها، خبری از قیمت کارشناسی نیست و دوباره دست آگهی دهندگان در آنچه که «قیمت سازی» خوانده می‌شد، باز است. همه این‌ها در حالی است که معاون دادستان کشور نقل شده قرار بود حذف قیمت از وب سایت‌های آگهی صرفاً دو هفته طول بکشد اما در نهایت این طرح تا امروز دوام آورد.

حال باید منتظر ماند و دید بازگشت قیمت خودرو به وب سایت‌های آگهی مجانی چگونه بر قیمت‌ها اثر می‌گذارد، آیا دوباره باید شاهد افزایش قیمت‌ها باشیم؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

مبارکه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)