حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ آنر مجیک بوک پرو ۱۶ رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | آنر، اولترابوک، لپ‌تاپ

آنر طبق اعلام قبلی در اولین روز از مرداد ماه مراسمی را در کشور چین برگزار کرد و در آن از گوشی‌های مورد انتظار آنر ۹ ایکس و آنر ۹ ایکس پرو رونمایی کرد. اما در کنار این دو گوشی شرکت زیرمجموعه هوآوی از یک نوت‌بوک بالارده با نام مشابه با محصول اپل، یعنی MagicBook Pro رونمایی کرد. لپتاپی ۱۶ اینچی با طراحی جذاب و مشخصات بالارده که پیش از ارایه مک بوک پرو ۱۶ اینچی می خواهد دیده شود و به نوعی در این زمینه پیشروتر دیده شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا لپتاپ آنر مجیک بوک پرو ۱۶ را بشناسیم.

لپ‌تاپ آنر مجیک بوک پرو ۱۶

آنر مجیک بوک پرو ۱۶

آنر مجیک بوک پرو ۱۶

در کنار شباهتی که نام لپ‌تاپ جدید آنر به مک‌بوک اپل دارد، از جهات دیگر نیز از محصولات این سری اپل الهام گرفته است. جنس این لپ‌تاپ آلومینیوم صیقل داده شده است و دارای یک نمایشگر 16.1 اینچی با رزولوشن Full HD می‌باشد. از نظر ابعاد و وزن مجیک‌بوک پرو دارای ابعاد 369x234x16.9 میلیمتر است و 1.7 کیلوگرم وزن دارد.

لپتاپ آنر MagicBook Pro 16 با دو پیکربندی و با نسل هشتم i5 یا i7 پردازنده‌های اینتل عرضه خواهد شد. کارت گرافیکی این دستگاه انویدیا GeForce MX250 خواهد بود که تا 2 گیگابایت حافظه GDDR5 را نیز پشتیبانی خواهد کرد. لپ‌تاپ جدید آنر دارای مشخصات جالب دیگری نیز می‌باشد.

آنر مجیک بوک پرو ۱۶

آنر مجیک بوک پرو ۱۶

به عنوان مثال کلید پاور دستگاه دارای کاربرد دیگری نیز می‌باشد و آن سنسور اثر انگشت است. علاوه‌براین در میان کلیدهای بالایی کیبورد یک دوربین ۱ مگاپیکسلی به عنوان وب‌کم جای گرفته است. همچنین این نوت‌بوک مجهز به اسپیکرهای دوگانه و پشتیبانی از سیستم صوتی دالبی اتمس نیز می‌باشد.

برای جلوگیری از گرم شدن MagicBook Pro 16، آنر از فن‌های دوگانه سرعت بالا در این دستگاه استفاده کرده است. از نظر پورت‌ها نیز این لپ‌تاپ تنوع خوبی در وردوی و خروجی دارد که به شرح زیر می‌باشند:

  • 1 پورت USB Type-C
  • 3 پورت USB 3.0 Type A
  • 1 پورت HDMI
  • 1 جک 3.5 میلیمتری (پورت یکپارچه میکروفون و هدفون)

در بخش اتصالات مجیک بوک پرو آنر دارای وایفای 802.11 ac، بلوتوث 5.0  است. ظرفیت باتری این دستگاه 57 وات ساعت است که طبق ادعا کمپانی می‌تواند تا 14 ساعت دوام داشته باشد. آنر بسته به نوع پردازنده و ظرفیت حافظه این لپ‌تاپ سه پیکربندی برای آن در نظر گرفته است که قیمت‌های به صورت زیر می‌باشد:

  • پردازنده Core i5 با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی: 800 دلار
  • پردازنده Core i7 با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی: 900 دلار
  • پردازنده Core i7 با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی: 1160 دلار

این لپ‌تاپ در حال حاضر فقط در بازار چین به فروش خواهد رسید، اما اگر استقبال از آن بالا باشد ممکن به دیگر نقاط جهان نیز عرضه شود. به نظر شما آیا MagicBook Pro 16 با این قیمت ارزش خرید دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

مدیونید فکر کنید شانسی شبیهه اسم گذاریش

_V_

ولی از لحاظ دیزاین اون حاشیه های کمش جذابه و البته اون دکمه پاورش
ولی گرونه😑

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)