حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت ۳۰ لایت با طراحی قاب پشتی شبیه به میت ۲۰ پرو دیده شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، هواوی

هواوی Mate 30 لایت مانند اکثر اعضای لایت خانواده پرچمدار هواوی احتمالا کمی زودتر معرفی شود و زودتر هم به بازار بیاید. ما درباره این میان رده شایعات متفاوتی شنیده ایم و تقریبا می دانیم که با چه دستگاهی رو به رو هستیم. امروز این دستگاه در دنیای واقعی دیده شده و باید گفت که هواوی میت ۳۰ لایت با طراحی قاب پشتی شبیه به میت ۲۰ پرو ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هواوی میت ۳۰ لایت

هواوی میت ۳۰ لایت

هواوی میت ۳۰ لایت

تصاویری در سایت Weibo منتسب به هواوی میت 30 لایت منتشر شده است که در این مطلب آن ها را می بینیم. چند روز پیش هم مشخصات و یک تصویر از این میانرده روی سایت رگولاتوری TENNA قرار گرفته بود.

تصاویر جدید روی مشخصاتی نظیر نمایشگر بدون ناچ و دارای سوراخ برای دوربین سلفی در کنار دوربین چهارگانه که چند روز پیش منتشر شده بودند مهر تأیید می زنند. هواوی میت 30 لایت  احتمالا از نمایشگر 6.26 اینچی +full HD بهره برده و حفره ای در گوشه سمت چپ دارد که دوربین 32 مگاپیکسلی داخل آن قرار گرفته است.

دوربین اصلی چهارگانه میت ۳۰ لایت شامل دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی، سنسور 8 مگاپیکسلی،  2 مگاپیکسلی عمق سنج و یک سنسور 2 مگاپیکسلی دیگر می شود. پایین تر از دوربین حسگر اثر انگشت به چشم می خورد؛ این یعنی از سنسور زیر نمایشگر خبری نیست. پشت این گوشی و طراحی برجسته آن بیننده را یاد سری میت 20 می اندازد.

بر اساس گمانه زنی های فعلی هواوی میت ۳۰ لایت از چیپست کایرین ۸۱۰ (Kirin 810) که پیش از این در سری نوا 5 به کار رفته بود بهره می برد.از دیگر نکات قابل توجه این گوشی می توان به باتری 3900 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که با در نظر گرفتن سایز نمایشگر چندان فوق العاده به نظر نمی رسد.

هواوی قبلاً گفته بود که بعضی از محصولاتش در بازارهای مختلف تحت عناوین متفاوت به بازار خواهند آمد. سری نوا جزو همین دسته از محصولات است؛ این سری به طور ویژه برای عرضه در بازار چین در نظر گرفته شده ولی در کشورهای دیگر نیز عرضه خواهد شد. این میانرده قرار است در چین به نام Nova 5i Pro و در دیگر بازارهای دنیا تحت نام هواوی میت 30 لایت به دست خریدار برسد.

نظر شما درباره طراحی هواوی میت ۳۰ لایت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir galaxy

حقا که خوشگله

_V_

خوشگله ولی حاشیش زیاده

Dr.Nazer

اره؛ عجب دافیه.. ببخشییید اشتباه شد😐🙌

Ebinem

.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)