حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بهترین هتل های 5 ستاره کیش را ارزان رزرو کنید

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

جزیره زیبای کیش بخاطر داشتن موقعیت جغرافیایی و جاذبه های طبیعی و مدرن یکی از توریستی ترین نقاط در کشورمان می باشد. همگام با رشد گردشگری در این جزیره، هتل های بسیار لوکس و مجلل در گوشه و کنار آن راه اندازی شدند و با داشتن امکانات عالی طرفداران زیادی پیدا کردند. سامانه رزرو هتل اقامت ۲۴؛ اولین سامانه رزرواسیون هتل های داخلی در ادامه بهترین هتل های 5 ستاره کیش و راه های رزرو ارزان هر یک را معرفی خواهد کرد.

رزرو هتل داریوش کیش

رزرو هتل داریوش کیش

رزرو هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش یکی از بهترین و اولین هتل های لوکس و مدرن در این جزیره بود که از همان ابتدا توانست از محبوبیت بالایی برخوردار شود. معماری بسیار زیبا و الهام گرفته شده از تخت جمشید و مجهز بودن تمام 190 اتاق آن به امکانات روز و بسیار عالی باعث شد تا هتل داریوش کیش از سال 1382 تا امروز به عنوان یکی از بهترین هتل های این جزیره شناخته شود.

از جمله مزایای رزرو این هتل می توان به بهره مندی از امکاناتی مانند اتاق های رو به دریا، استخر، سونا و جکوزی، اینترنت بی سیم رایگان، خدمات لاندری، فضای سبز، سالن های کنفرانس، رستوران بسیار شیک، تاکسی و ترانسفر اشاره نمود. علاوه بر امکانات موجود در داخل هتل می توان دلیل شهرت هتل داریوش را موقعیت مکانی بسیار عالی و فاصله کم آن با دریا، مراکز خرید و باغ پرندگان و کشتی یونانی دانست.

هتل 5 ستاره ترنج کیش

هر یک از هتل های جزیره کیش بخاطر داشتن ویژگی منحصر به فرد دارای شهرت هستند و هتل ترنج را همه بخاطر نوع معماری و ساخت آن بر روی دریا می شناسند. رزرو هتل ترنج کیش که اولین هتل دریایی در خاورمیانه می باشد، با داشتن 98 اتاق بسیار زیبا و فضای داخلی رویایی و همچنین امکانات رفاهی و تفریحی ایده آل از بهترین گزینه ها برای دوران ماه عسل به شمار می رود.

علاوه بر امکاناتی از قبیل استخر، سونا، جکوزی، اینترنت بی سیم رایگان و کافه و رستوران که در اکثر هتل های هم سطح آن وجود دارند، بالکن های اختصاصی اتاق ها و تماشای منظره ی زیبای دریا و غروب آفتاب به هتل ترنج رنگ و جلوه ای خاص بخشیده است. از دیگر بخش های بسیار پرطرفدار این هتل می توان به رستوران آن اشاره کرد. این رستوران با کف شیشه ای خود مکانی بسیار رویایی و دل انگیز برای خوردن غذاهای باکیفیت و تماشای رقص و حرکت ماهی ها در آب می باشد.

رزرو هتل ویدا کیش با 70 درصد تخفیف شگفت انگیز!

رزرو هتل ویدا کیش

رزرو هتل ویدا کیش

از جدیدترین هتل هایی که برای سفر به کیش می توان انتخاب کرد، هتل 5 ستاره ویدا می باشد که از سال 1396 به جمع هتل های محبوب جزیره پیوسته است. اتاق های بسیار آرام و مجهز، استخر سرپوشیده و سونا، ترانسفر فرودگاهی، رستوران با منوی غذایی متنوع و با کیفیت و اینترنت رایگان و همچنین ارائه خدمات توسط کارکنان بسیار مجرب از جمله ویژگی هایی می باشند که هتل ویدا کیش را در مدت زمان کوتاه به شهرت و محبوبیت بالایی رساندند.

از بهترین ویژگی های هتل ویدا کیش می توان به داشتن موقعیت مکانی عالی و نزدیک بودن آن به مراکز خرید و همچنین پردیس دانشگاه بین المللی صنعتی شریف و اتاق های رو به دریا اشاره نمود. این هتل شامل 10 طبقه و 144 اتاق لوکس می باشد و می تواند روزهای سفر را به یادماندنی کند.

رزرو هتل ویدا کیش از طریق سامانه اقامت ۲۴ در زمان نگارش این مقاله دارای 70 درصد تخفیف مخصوص مشتریان اقامت ۲۴ می‌باشد. به این صورت که نرخ مصوب اتاق های دو تخته دبل و دو تخته توئین این هتل در حالت عادی 1500000 هزار تومان است اما با رزرو از طریق سامانه اقامت ۲۴ می‌توانید این اتاق را با هزینه 315 هزار تومان رزرو کنید. به عبارتی شما از تخفیفی به مقدار یک میلیون و صد و هشتاد و پنج هزار تومان تخفیف ویژه استفاده خواهید کرد.

همچنین قیمت مصوب اتاق سه تخته این هتل دو میلیون تومان است که با تخفیف ویژه این سایت می‌توانید آن را با هزینه فقط 415 هزار تومان (به عبارتی با یک میلون و پانصد و هفتاد و پنج هزار تومان تخفیف) رزرو نمایید.

هتل شایگان کیش

رزرو هتل شایگان کیش

رزرو هتل شایگان کیش

در بین تمام هتل های عروس خلیج فارس، هتل شایگان کیش بخاطر فاصله ی بسیار کم با مراکز خرید و همچنین فرودگاه از بهترین موقعیت مکانی برخوردار است. به طوریکه تنها با ده دقیقه پیاده روی می توانید از مراکز خرید پردیس 1 و 2 خرید کنید و یا با 18 دقیقه پیاده روی به مرکز خرید مروارید بروید. علاوه بر مراکز خرید، جاذبه هایی مانند پارک ساحلی مرجان و کشتی یونانی و پلاژ ساحلی بانوان نیز به این هتل بسیار نزدیک می باشند.

هتل 5 ستاره شایگان کیش در مجموع دارای 130 اتاق می باشد و با رزرو این هتل می توانید از امکاناتی مانند استخر، فضای سبز، چایخانه سنتی، رستوران با منوی غذایی ایرانی و فرنگی، کافی شاپ و خدمات لاندری و ترانسفر فرودگاهی بهره مند شوید.

هتل شایگان کیش نیز در سامانه اقامت 24 دارای 70 درصد تخفیف می‌باشد، به این صورت که اتاق دو تخته هتل شایگان با نرخ مصوب 1500000 تومان از طریق سامانه اقامت 24 به قیمت 210000 تومان قابل رزرو است. به عبارتی با رزرو از طریق سامانه اقامت 24، حدود یک میلیون و سیصد هزار تومان در هزینه رزرو هتل صرفه جویی خواهید داشت.

رزرو ارزان هتل های کیش

در بسیاری از مواقع گران بودن قیمت اقامت در هتل های 5 ستاره باعث میشود تا افراد زیادی زندگی لوکس را در سفر به فراموشی بسپارند. واقعیت این است که با در نظر گرفتن چند نکته می توان هتل های لوکس را ارزان رزرو کرد. به عنوان مثال به زمان سفر دقت کنید و روزهایی از سال که تقاضا برای سفر به یک مقصد خاص مانند کیش زیاد می باشد را برای شروع مسافرت انتخاب نکنید. در فصل های توریستی و پیک سفر نرخ رزرو هتل و خرید بلیط و حتی استفاده از امکانات تفریحی به شدت افزایش پیدا میکند.

رزرو اینترنتی هتل از سامانه های معتبر از دیگر راه های کاهش هزینه ها خواهد بود. به عنوان مثال، اقامت ۲۴ که یکی از جامع ترین و معتبرترین سامانه های رزرواسیون هتل های داخلی می باشد، بخاطر داشتن قرارداد بلند مدت با هتل ها از تخفیف های ویژه ای برخوردار است. در نتیجه با رزرو اینترنتی هتل از اقامت۲۴ می توانید هتل را با تخفیف های باور نکردنی رزرو نمایید. همچنین می توانید هتل های مختلف را بر اساس امکانات موجود در آنها و سایر ویژگی هایشان با هم مقایسه نموده و در نهایت انتخابی کاملا آگاهانه و ارزان داشته باشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)