حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۶ با قلم S Pen را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به تازگی رندرهای جدیدی از تبلت گلکسی تب اس ۶ سامسونگ منتشر شده است که در آن شاهد استفاده از قلم هوشمند آهن ربایی در قسمت پشتی دستگاه هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تبلت سامسونگ گلکسی تب اس ۶ با قلم S Pen را ببینید.

سامسونگ گلکسی تب اس ۶ با قلم S Pen

سامسونگ گلکسی تب اس ۶ با قلم S Pen

سامسونگ گلکسی تب اس ۶ با قلم S Pen

اخیرا تصاویری از تبلت پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی تب اس ۶ منتشر شده بود که به وجود یک جایگاه ویژه برای قلم هوشمند S Pen در قسمت پشتی دستگاه اشاره داشت. حال رندرهای جدید به وجود قلم هوشمند آهن ربایی S Pen در قسمت پشتی دستگاه اشاره دارد و عکس‌های منتشر شده در روزهای گذشته از تبلت گلکسی تب S6 را تایید می‌کند.

به گفته منابع معتبر، رندرهای منتشر شده از تبلت گلکسی تب S6 سامسونگ رسمی بوده و سامسونگ قصد دارد تا قابلیت‌های ویژه‌ای را بر پایه قلم هوشمند S Pen در این محصول قرار دهد. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، قلم هوشمند S Pen به شکل آهن ربایی بر روی قسمت پشتی تبلت گلکسی S6 و در زیر دوربین دو گانه این محصول قرار گرفته است؛ این اولین بار است که سامسونگ از این قابلیت در تبلت‌های خود استفاده می‌کند.

نسل جدید قلم هوشمند S Pen از قابلیت کنترل از راه دور به کمک باتری داخلی و ارتباط بلوتوث بهره می‌برد و برای اولین با بر روی پرچمدار گلکسی نوت 9 مورد استفاده قرار گرفته است؛ بر این اساس انتظار می‌رود که سامسونگ در تبلت گلکسی تب S6 از قلم S Pen مشابه استفاده کند. برخی از منابع خبری معتقدند که قلم هوشمند S Pen گلکسی تب S6 در زمان متصل شدن به دستگاه به شکل بی‌سیم شارژ می‌شود.

بدون شک استفاده از قلم هوشمند آهن ربایی مزیت‌های بسیار زیادی دارد، اما در این طراحی کاربران برای قرار دادن تبلت بر روی میز کار باید قلم هوشمند را از دستگاه جدا کنند و این موضوع کمی آزار دهنده به نظر می‌رسد. سامسونگ تا این لحظه اطلاعاتی در مورد تبلت گلکسی S6 منتشر نکرده است، اما انتظار می‌رود که این محصول چند هفته پس از گلکسی نوت 10 معرفی شود.

نظر شما درباره گلکسی تب اس ۶ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ehsan.khan

بسیار عالی.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)