شرکت ایماژ رایور با برند یکتانت در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ حضوری پررنگ داشته و ضمن معرفی خدمات و محصولات به ارائه آخرین دستاوردهای خود پرداخته است.
به گزارش روابط عمومی پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت ، این شرکت امسال نیز برای دومین سال پیاپی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی کشور در حوزه تجارت الکترونیک و کامپیوتر حاضر بوده و به معرفی راهکارهای تازه خود در حوزه دیجیتال مارکتینگ خواهد پرداخت. لازم به ذکر است یکتانت همانند سال گذشته، حامی رسمی نمایشگاه الکامپ میباشد.
بازدیدکنندگان از این نمایشگاه میتوانند در غرفه یکتانت با خدمات و محصولات این مجموعه آشنا شوند. سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن نجوا، پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی تریبون در کنار سرویسهای تبلیغات بنری، همسان و ریتارگتینگ یکتانت از جمله خدماتی است که به بازدیدکنندگان عزیز این نمایشگاه معرفی میشود. بخش هیجانانگیز این غرفه نیز کارگاههای آموزشی منحصربهفردی در حوزه دیجیتال مارکتینگ میباشد که مورد استقبال عموم قرار گرفته است. برخی از کارگاههای آموزشی در نظر گرفته شده در الکامپ ۹۸ شامل این موارد است:
شاخصهای کلیدی عملکرد در سئو – رضا شیرازی
افزایش اثربخشی تبلیغات همسان – پریسا آبچهر
موبایل مارکتینگ – پویا خجسته
پنل اینفوئنسر مارکتینگ – مهدی فروغی
پرفورمنس مارکتینگ – محمد سمیعی
پنل چالشهای استارتآپها – چند سخنران
هک رشد – امیرحسین اسلامی
روابط عمومی دیجیتال چیست – آرمان صفایی
ریتارگتینگ – علیرضا سهرابیزاده
راهکار های افزایش نمره جذابیت در گوگل ادز – امیر بیکیان
lead generation – مهدی فروغی
ایونت ترکینگ با تگ منیجر – افشین زندی
بازاریابی حفظ و نگهداشت مشتری – هادی مرادی
یک استارتاپ چطور باید از کانتنت مارکتینگ استفاده کند – آرمان والی
ایمیل مارکتینگ – هادی فرنود
رهبری تحول دیجیتال – مجید کیانپور
لازم به ذکر است یکتانت بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران بوده که در حدود سه سال اخیر با سرویسهای دیجیتال مارکتینگ خود توانسته زمینه برای رشد استارتاپها و کسبوکارهای کشور را فراهمتر از پیش کند.
بیست و پنجمین نمایشگاه بینالمللی الکامپ از ۲۷ تا ۳۰ تیرماه ۹۸ برگزار خواهد شد. علاقمندان میتوانند از غرفه یکتانت در سالن ۸ و ۹ نمایشگاه بینالمللی تهران، بازدید کرده و علاوه بر ارتباط با کارشناسان این مجموعه از آموزشهای رایگان در حوزه بازاریابی دیجیتال بهرهمند شوند.