حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک هواوی کایرین ۸۱۰ روی آنر ۹ ایکس به امتیاز نزدیک ۲۲۰ هزار می رسد

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | آنر، بنچمارک، تست

می دانیم که گوشی آنر ۹ ایکس (Honor 9X) روز اول مردادماه رونمایی خواهد شد. این دستگاه مجهز به چیپست کایرین ۸۱۰ خواهد بود. ما پیش از این در ترنجی دیده بودیم که بنچمارک چیپست هواوی کایرین ۸۱۰ از اسنپدراگون ۷۳۰ بیشتر است. امروز اما با کمی امتیاز کمتر می بینیم که بنچمارک هواوی کایرین ۸۱۰ روی آنر ۹ ایکس به امتیاز نزدیک ۲۲۰ هزار می رسد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بنچمارک هواوی کایرین ۸۱۰ روی آنر ۹ ایکس

بنچمارک هواوی کایرین ۸۱۰ روی آنر ۹ ایکس

بنچمارک هواوی کایرین ۸۱۰ روی آنر ۹ ایکس

شرکت آنر در حال آماده‌سازی شرایط برای معرفی محصولات سری آنر ۹ ایکس در چند روز آینده است. اینطور که پیداست، گوشی آنر ۹ ایکس در TENNA و سایر وب سایت‌های صادرکننده گواهینامه‌های مربوطه ظاهر شده است. یکی از مدل‌های این گوشی هوشمند با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در Antutu ظاهر شده و امتیاز 219809 را هم به دست آورده است؛ این امتیاز به وضوح متوسط به نظر می‌رسد، اما از امتیاز اسنپدراگون ۷۳۰ بالاتر است. البته همانطور که قبلا هم در ترنجی دیده بودیم این چیپست تا امتیاز نزدیک به ۲۴۰ هزار را هم ثبت کرده بود.

آنر ۹ ایکس (Honor 9X) دارای چیپست کایرین ۸۱۰ خواهد بود؛ این دومین تراشه ۷ نانومتری هواوی شناخته می‌شود و به همین علت، می‌توان هواوی را تنها شرکتی معرفی کرد که دارای دو چیپست ۷ نانومتری‌ست. گوشی جدید آنر از پردازنده گرافیکی Turbo 3.0، کامپایلر Ark، سوپر فایل سیستمی EROFS و رابط کاربری جدید EMUI 9.1 پشتیبانی می‌کند، همچنین دارای حسگر اثر انگشت و سنسور سلفی 32 مگاپیکسلی است.

بر اساس اطلاعات موجود، سایز این دستگاه 163.1×77.2×8 میلی متر بوده و وزن آن هم 206 گرم است، همچنین مجهز به صفحه نمایش 6.59 اینچ با وضوح 1080×2340 پیکسل و باتری 3900 میلی‌آمپری‌ست. گوشی Honor 9X در سه مدل مختلف با رم‌های 8 + 6 + 4 گیگابایت و حافظه داخلی 256 + 128 + 64 گیگابایت در دسترس قرار خواهد گرفت. بد نیست بدانید که گوشی جدید آنر مجهز به دوربین سه‌گانه در بخش عقب با چینش عمودی‌ست؛ اینطور که پیداست، سنسورهای دوربین سه‌گانه را می‌توان 48 + 16 + 2 مگاپیکسل خواهند بود. لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند در بخش عقب دارای طراحی گرادیانت با طرح ایکس خواهد بود.

منتظر آنر ۹ ایکس هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

“می‌توان هواوی را تنها شرکتی معرفی کرد که دارای دو چیپست ۷ نانومتری‌ست”
پس A12/A12X و SD855/855Plus چی؟!

Erfan40

شاید منظور از دو پردازنده
یکی پرچمدار و یکی میان رده بوده

Amir galaxy

🔫😐

UnderTaker

واعظ دیگه نمیشد اونجا ریپلای زد.

راجع به سواد که نوشتی، اولش یه لحظه بهم شوک وارد شد، بعد که جمله‌ی خودت یادت اومد، پوکیدم از خنده 😂😂😂
مگه تو چیزایی که خودت میگی رو هم یادت نمیاد؟ خخخ 😂
خدا بگم چیکارت نکنه 😅

_V_

اره داداش ختازه از خواب بیدار شده بودم وقتی فهمیدم چیشد ر یدم ب خودم😂

Saeed mirzaei

جدا از قدرت بالای این پردازنده ، هواوی سال به سال داره پردازنده های بهتری نسبت به نسل قبلش معرفی میکنه. باید به دور از تعصب به این شرکت افرین گفت

علی شیخ زاده

دیگه نمیشه به چیپست میانرده های هواوی گیر داد البته باید دید تا چ موقع و روی چند گوشی از این چیپست استفاده میکنه

✔ TVKade

استفاده از لیتیوگرافی 7 نانومتری، هسته های Cortex-A76، سریعترین NPU و کمترین مصرف باتری، کایرین 810 رو بالاتر از هر میان رده ای و بالاتر از پردازنده های پرچمدار سال گذشته و جزو 5 پردازنده برتر موبایلی حال حاضر بعد از Apple A12 / QSD 855 / Kirin 980 / Exynos 9820 قرار میده.

_V_

البته رو پرفورمنس مود…😂📿
بعدم با همین مود باز زیر SD845 و EX9810 و غیرس که🤔

✔ TVKade

نوب سامسونگی همه چیز بنچمارک نیست. با اینحال دلیل امتیاز بالاتر اون پردازنده ها در بنچمارکی مثل انتوتو صرفا به بخش گرافیک برمیگرده. چشمای کورت رو باز کن من حرفی از گرافیک کایرین 810 نزدم.

afsoon

کار بقیه کمپانی ها واقعا خیلی سخت شد .اگزینوس که رقیبی توی میانرده ها ندارد برای این چیپ .اسنپ هم بالارده ترینش هم هنوز ضعیف تر از این چیپ هست .از لحاظ گرافیکی هم این چیپ محشر هست .بی صبرانه منتظر میانرده های صد و پنجاه دلاری هواوی با این چیپ هستم .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)