حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آغاز تولید پژو ۳۰۱ داخلی از امروز در ایران خودرو

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرده است که از امروز ۲۴ تیر ۹۸ طی مراسمی تولید آزمایشی و رسمی پژو ۳۰۱ آغاز می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آغاز تولید پژو ۳۰۱ داخلی از امروز در ایران خودرو صحبت کنیم.

این شرکت برنامه دارد تا امروز دوشنبه مورخ ۲۴ تیر ۱۳۹۸، به صورت رسمی آغاز به کار خط تولید پژو ۳۰۱ را اعلام کند. در حال حاضر تولید آزمایشی برخی نمونه های این خودرو انجام شده و تردد نسخه های اولیه با پلاک گذر موقت و بدنه استتار شده، بارها در جاده های مختلف کشور مشاهده گردیده است.
بر اساس اطلاعات اولیه مشخص است که پژو ۳۰۱ تولید داخل در نسخه فیس لیفت به خط تولید ایران خودرو رفته و داخلی سازی بیش از ۸۰ درصد برای آن اتفاق افتاده است.

پژو ۳۰۱

پژو ۳۰۱

پیشرانه EC5 در پژو ۳۰۱ بازار ایران دیده می شود که نمونه ارتقای یافته پیشرانه TU5 است و می تواند حدود ۱۱۴ اسب بخار را با گشتاوری در بازه ۱۵۶ تا ۱۵۸ نیوتن متر تولید کند. در ابتدا قرار است که پژو ۳۰۱ تولید داخل با جعبه دنده ۵ سرعته دستی BE4 در اختیار مشتریان قرار گیرد.

هنوز اطلاعات رسمی در مورد سطح امکانات و تیپ بندی این سدان جدید مشخص نشده است. حال باید منتظر باشیم و ببینیم که ایران خودرو چه امکاناتی را برای پژو ۳۰۱ تولید داخل در نظر گرفته است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)