حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسل جدید نیسان جوک را در تیزر رسمی این شرکت ببینید: تاریخ معرفی ۱۲ شهریور ۹۸

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | خودرو

نسل آینده نیسان جوک در تاریخ  ۱۲ شهریور امسال به صورت رسمی معرفی می‌شود. به تازگی نیسان اولین تصویر رسمی این خودرو را منتشر کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نسل جدید نیسان جوک را در تیزر رسمی این شرکت ببینید.

نسل جدید نیسان جوک

در سال ۲۰۱۷ از کراس‌اوور کامپکت نیسان کیکس به صورت رسمی رونمایی شد. این خودرو به عنوان جایگزین نیسان جوک وارد بازار شد، کراس‌اووری که بخاطر طراحی متفاوت خود نتوانست در بازار آمریکای شمالی به موفقیت چندانی دست پیدا کند. در حالی که فروش این خودرو در آمریکای شمالی متوقف شد، همچنان شاهد حضور آن در بسیاری از کشورها در سراسر جهان هستیم. نیسان نسل جدید این کراس‌اوور را به صورت رسمی در تاریخ ۱۲ شهریور در معرض دید عموم قرار می‌دهد.

نیسان برای اعلام تاریخ معرفی این خودرو، اولین تصویر رسمی از آن را منتشر کرده که قسمتی از طراحی بخش جلویی آن را به نمایش می‌گذارد. در این تصویر شاهد نمایش چراغ اصلی و چراغ مه‌شکن این خودروی ژاپنی هستیم. چراغ اصلی این خودرو دارای طراحی باریکی بوده و همچنین نیسان جلو پنجره V شکل جدید خود را برای این محصول در نظر گرفته است. به نظر می‌رسد نسل آینده نیسان جوک با طراحی انقلابی از راه می‌رسد که می‌تواند برای طرفداران این برند ژاپنی یک خبر خوشحال کننده باشد.

اجازه بدهید که کمی این تیزر رسمی را ویرایش کنیم و از آن جزئیان بیشتری بیرون بیاوریم:

تیزر نیسان جوک ۲۰۲۰

تیزر نیسان جوک ۲۰۲۰

همانطور که می بینید این طراحی چراغ‌های جلوی نیسان جوک ۲۰۲۰ خواهد بود که در عین شباهت اما متفاوت با نسل قبل است.

در ماه‌های گذشته شاهد انتشار تصاویری از نمونه اولیه این خودرو همراه با پوشش محافظ در فضای مجازی بودیم. با توجه به این موضوع، اطلاعاتی از آن لو رفت. این خودرو بر اساس پلتفرم CMF-B توسعه یافته است. این پلتفرم نتیجه همکاری شرکت‌های نیسان و رنو است. از این پلتفرم مشترک برای نسل جدید رنو کلیو و رنو کپچر استفاده شده است. این پلتفرم امکان استفاده از موتورهای مختلف را برای نسل جدید نیسان جوک فراهم می‌کند. انتظار می‌رود این خودرو با موتور 1.0 و 1.3 لیتری بنزینی و 1.5 لیتری dCi دیزلی روانه بازار شود. علاوه بر این موتورها، احتمالا شاهد عرضه نسخه‌ای از این خودرو با موتور 1.6 لیتری توربوشارژ با امکان تولید 200 اسب بخار قدرت باشیم. شایعات به عرضه نمونه پلاگین هیبریدی این کراس‌اوور ژاپنی اشاره می‌کنند.

تصاویر جاسوسی از نیسان جوک ۲۰۲۰

تصاویر جاسوسی از نیسان جوک ۲۰۲۰

تصاویر جاسوسی منتشر شده از این خودرو، طراحی بخش‌هایی از این خودرو مانند سقف آن را برای ما مشخص کرده‌اند که خبر از شیب بالای این بخش می‌دهد. برخلاف نیسان کیکس که از طراحی مشابه با سایر کراس‌اوورهای موجود در بازار بهره می‌برد، نسل آینده نیسان جوک همچنان دارای طراحی متفاوت خواهد بود.

استفاده از پلتفرم جدید باعث شده ابعاد این خودرو در مقایسه با گذشته افزایش پیدا کند که این موضوع با توجه به افزایش فاصله دو محور چرخ‌های آن، افزایش فضای داخلی را در پی دارد. علاوه بر این موضوع، شاهد افزایش فضای حمل بار این خودروی ژاپنی نیز خواهیم بود. نسل آینده نیسان جوک در تاریخ ۱۲ شهریور یا ۳ سپتامبر به صورت رسمی معرفی می‌شود و خریداران از اوایل سال آینده میلادی قادر به سفارش آن خواهند بود.

نظر شما درباره این طراحی جدید نیسان جوک ۲۰۲۰ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

خبر خوشایندی بود
نیسان جوک واقعاً به تغییر زبان طراحی(داخلی و خارجی) نیاز داشت چون نسل کنونی در برابر رقبایی مثل میتسوبیشی asx 2020 , کیا سلتوس و کیا نیرو و هیوندای کونا و الخصوص اصلی ترین رقیبش که از قضا داخل ایران هم طرفدارهای زیادی داره یعنی تویوتا CHR هیچ حرفی برای گفتن نداشت .
این زبان طراحیِ جدید به نظرم خیلی خوبه و پیشرفت قابل توجهی داره و الهام گرفته از نسل جدید نیسان مورانو هست.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)