حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد در دنیای واقعی در دست یک کاربر دیده شد

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ

همه ما می دانیم که به دلیل مشکل نمایشگر گلکسی فولد (Galaxy Fold) این دستگاه به بازار نرسید و سامسونگ در حال برطرف کردن مشکل آن است. پس از شایعات فراوان در ترنجی خواندیم که گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد پس از گلکسی نوت ۱۰ به بازار عرضه خواهد شد. حالا اما سیگنال‌های مثبتی برای آن می بینیم. گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد در دنیای واقعی در دست یک کاربر دیده شد و در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد

گلکسی فولد

گلکسی فولد

این طور که از خبرها بر می‌آید، فرآیند تولید مجدد Galaxy Fold به‌زودی آغاز می‌شود تا این شرکت این بار بتواند محصولی در خور نیاز و علاقه مخاطبان را به آن‌ها عرضه کند. طبق گزارشات، این شرکت هنوز از خیر عرضه اولین گوشی تاشوی خود نگذشته و انتظار می‌رود که تا انتهای سال جاری میلادی این دستگاه را به صورت عمومی روانه بازار کند.

اکنون نشانه دیگری به چشم می‌خورد که از علاقه‌مندی این غول بزرگ کره‌ای به سعی و تلاشی مجدد برای عرضه گلکسی فولد خبر می‌دهد، نشانه‌ای که حاکی از شروع احتمالی فاز آزمایش عمومی است. چون اخیرا تصویری از این دستگاه در فضای عمومی در دست یک کاربر عادی ثبت شده است.

با وجود این که سامسونگ هنوز هیچ اظهارنظری درباره زمان عرضه این محصول نکرده، اما وبسایت SamMobile با انتشار تصویر زیر دستگاهی را در متروی دهلی نو، پایتخت هند، نشان داده که احتمالا همان گلکسی فولد معروف است.

انتشار این تصویر به فاصله کوتاهی پس از اعلام مدیرعامل سامسونگ مبنی بر آزمایش ۲ هزار گلکسی فولد در یک کنفرانس خبری رخ می‌دهد. دی‌جی کو در آن کنفرانس اعلام کرد که مشکلات مربوط به این تلفن تاشو به دلیل عجله او برای عرضه سریع این دستگاه اتفاق افتاده و وی تقصیرات وارده را برعهده می‌گیرد.

علاوه بر این، چند روز پیش در خبر دیگری اعلام شد که گلکسی فولد ممکن است در تعطیلات کریسمس به بازار بیاید. منابع مطلع به خبرگزاری بلومبرگ گفته‌اند که سامسونگ در مراحل پایانی تولید نسخه مصرفی این گوشی قرار دارد، اما هنوز بر سر تاریخ معینی برای عرضه آن به نتیجه نرسیده است. بنابراین هرچند انتظار نداریم که این دستگاه را در مراسم معرفی گلکسی نوت ۱۰ در تاریخ ۱۶ مرداد ببینیم، اما می‌توانیم امیدوار باشیم که این دستگاه بالاخره تا پایان سال وارد بازار شود.

نظر شما درباره این اتفاق چیست؟ فکر می کنید که ارایه گلکسی فولد نزدیک است؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

بازگشت قهرمان
خدایی حیف بود این مشکل واسش پیش اومد و با تاخییر وارد بازار بشه،البته این جسارت و جرأت سامسونگ ستودنی هست که اولین گوشی منعطف دنیای موبایل رو معرفی و روانه بازار کرد تا مردم باهاش کار کنن.

MohammadFarhaadi

برای اولین بودن اینجا خوشحالی ولی برای برندهای دیگه اولین بودن اخه ها؟!مثل حسگر زیر نمایشگر یا سلفی زیر نمایشگر یا دوربین پاپ آپ تازه اونم با موفقیت معرفی شدن نه یه شکست کامل مثل این!

_V_

اول حرفت داشت درست پیش میرفت ولی پخش دوم ر*دی
😀

MohammadFarhaadi

یه نگاه به مثبت منفیای دوتامون بنداز تا ببینی از نظر کاربرا کی ر*یده!آدم بیشعوری مثل شما که میخواد به همه توهین کنه و نخود هر آشیه بندازنش بیرون بهتره به هر حال شما به دنیا نیومدی ر.یده شدی پس انتظاری ازت نیست.

_V_

احمق جان فکر کردی من به منفی مثبتا اهمیت میدم؟اونم در حالی ک کلی ترفند هست برای اینکه یه نفر خودش به همه منفی مثبت بده
در ضمن تو این سایت هرکی ضد سامسونگ حرف بزنه مثبت میگیره حالا برو به سخنان گوهربارت فکر کن

_V_

اره یکی من ر یده شدم
کاش میذاشام قورتت بده حیف
با قاشق جمعت کرد

_V_

الان دقیقا کو اون عکسی که کل مطلب برپایه اون نوشته شده؟

Mohammad 13759

سامسونگ به پایان سلام، کن شیائومی دیرتر از تو معرفی کرد ولی صد درصد ،زودتر به بازار عرضه میکنه و دوربین زیر صفحه هم داره و در ضمن هولدینگ bbk به راحتی سامسونگ و اپل رو از دور رقابت به بیرون پرتاپ میکنه برای همین اپل رفته سراغ محتوای نرم افزاری و ساخت فیلم و سریال و … و سامسونگ باید بره تو همون کشتی رانی سرمایه گزاری کنه .

_V_

چقدر تو شیرینی پسرم📿

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)