حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش فروش ایران خودرو برای پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای از شنبه ۲۲ تیرماه ۹۸

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

دو روز پیش بود که در ترنجی خواندیم پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای رسما توسط ایران خودرو شد. ما با هم مشخصات کامل پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای را مرور کردیم و حالا وقت آن است که شرایط پیش فروش ایران خودرو برای پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای از شنبه ۲۲ تیرماه ۹۸ که تا آخر ماه ادامه دارد را مرور کنیم. در ادامع با ترنجی همراه باشید.

شرایط پیش فروش ایران خودرو برای پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای

شرایط پیش فروش ایران خودرو برای پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای

شرایط پیش فروش ایران خودرو برای پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای

شرکت ایران خودرو اعلام کرد خودروی 207  را در دو نوع دستی و اتوماتیک مجهز به سقف شیشه‌ای (پانوراما) به صورت پیش فروش از فردا عرضه می کند. این شرکت اعلام کرده که به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان و افزایش سطح رضایتمندی آنان، در طرح مشارکت در تولید خودرو، محصول ۲۰۷ هاچ بک با سقف شیشه‌ای (پانوراما) را در دو نوع دستی و اتوماتیک عرضه می‌کند.

=مبلغ پیش پرداخت برای نوع دستی محصول ۲۰۷ با سقف شیشه‌ای (پانوراما) ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و نوع اتوماتیک آن ۶۰ میلیون تومان درنظر گرفته شده است. مابه التفاوت وجه در زمان تحویل خودرو تعیین و دریافت خواهد شد.

بر اساس این گزارش این طرح از روز شنبه ۲۲ تیر آغاز می‌شود و تا پایان این ماه و یا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. موعد تحویل خودرو از تیر تا مهرماه سال ۹۹ پیش بینی شده است.

  • ۱- ظرفیت ثبت نام براي هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو می باشد و در صورت ثبت نام از سوي مشتریان  مغایر با این بند، قرارداد به صورت یک طرفه از سوي شرکت ایران خودرو لغو خواهد شد.
  • ۲- صرفابراي خودرو ۲۰۷ دستی پانوراما با موعد تحویل مهر ۹۹ مبلغ ۳۰۰ هزارتومان به عنوان تخفیف خرید محصول ایرانی، در نظر گرفته شده است.
  • ۳- مبلغ تخفیف اعلامی در بخشنامه با احتساب مالیات ارزش افزوده می باشد.
  • ۴- تنظیم صلح نامه در این بخشنامه تا یکبار قابل اجرا می باشد.
  • ۵- در این بخشنامه امکان ثبت نام براي افراد بالاي 18 سال امکان پذیر می باشد.
  • ۶- الزام ارائه گواهینامه رانندگی به هنگام تحویل مدارك به نمایندگی.

مشخصات پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای

مشخصات پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای

مشخصات پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای

سقف شیشه اي نسبت به سانروف از ابعاد بزرگتري برخوردار است که استفاده از چشم انداز خارج از خودرو را لذت بخش نموده و علاوه بر این به جذابیت هاي ظاهري این خودرو می افزاید. سقف شیشه اي این محصول ثابت بوده و پوشش کشویی آن در مواقع لزوم مانع از تابش نور خورشید به داخل کابین می گردد.

نظر شما درباره پژو ۲۰۷ با سقف شیشه ای چیست؟ شرایط پیش فروش آن را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)