حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات آنر ۹ ایکس و آنر ۹ ایکس پرو لو رفت: کایرین ۸۱۰

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، شایعات

آنر مراسمی را برای تاریخ اول مرداد زمان‌بندی کرده تا از گوشی های جدید خود رونمایی کند. امروز اما مشخصات آنر ۹ ایکس و آنر ۹ ایکس پرو لو رفته که به ما می گوید قلب تپنده این دو دستگاه کایرین ۸۱۰ است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مشخصات آنر ۹ ایکس و آنر ۹ ایکس

مشخصات آنر ۹ ایکس

مشخصات آنر ۹ ایکس

مورد مشترک در مشخصات آنر 9X و مدل آنر 9X ایکس پرو صفحه نمایش 6.59 اینچی FHD+ یا 2340 در 1080 پیکسل با نسبت تصویر 19.5 به 9 است. همچنین هر دو دستگاه از چیپست هشت هسته‌ای کایرین ۸۱۰ هواوی قدرت می‌گیرند که ماه گذشته معرفی شد.

آنر ۹ ایکس برای دوربین اصلی سه دوربین 24 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی خواهد داشت. برای ثبت تصاویر سلفی اما، کاربران می‌توانند روی یک دوربین پاپ آپ 20 مگاپیکسلی حساب کنند.

آنر ۹ ایکس پرو هم با تجهیز به دوربین سه‌گانه عرضه خواهد شد؛ با این تفاوت که سنسور اصلی آن، 48 مگاپیکسلی خواهد بود. رزولوشن سایر دوربین‌های عقب و دوربین سلفی دستگاه، مشابه مدل استاندارد است.

مشخصات آنر ۹ ایکس پرو

مشخصات آنر ۹ ایکس پرو

با وجود اینکه انرژی هر دو گوشی را یک باتری 4000 میلی‌‌آمپر ساعتی تامین خواهد کرد؛ آنر 9X از شارژ سریع 10 وات پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که آنر 9X پرو توانایی پشتیبانی از فست شارژ 22.5 وات را دارد.

انتظار می‌رود هر دو دستگاه اسکنر اثر انگشت، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و قابلیت پشتیبانی از حافظه خارجی را هم داشته باشند. در مورد سیستم عامل خانواده آنر ۹ ایکس نیز، اندروید پای در پوسته‌ای از رابط کاربری EMUI 9.1 محتمل‌ترین حدس است.

نظر شما درباره مشخصات آنر ۹ ایکس و آنر ۹ ایکس پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
✔ TVKade

با توجه به ضخامت گوشی، دوربین سلفی باید پاپ اپ باشه.
با کایرین 810، باتری 4000 و طراحی تمام صفحه بدون ناچ و سوراخ و قیمت زیر 4 میلیون تومان برای مدل معمولی، رقیبی نخواهد داشت.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)