حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کنسول بازی نینتندو سوییچ لایت با قیمت ۲۰۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | کنسول بازی، نینتندو

پس از مدت زیادی شایعه بالاخره نینتندو رسما از مدلی ارزان‌تر و ساده‌تر از کنسول بازی خود رونمایی کرده است. کنسول جدید نینتندو «سوییچ لایت» (Switch Lite) بازی‌‌های سوییچ را فقط به در حالت پرتابل و قابل حمل اجرا می‌کند و قیمتی ۲۰۰ دلاری دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

کنسول بازی نینتندو سوییچ لایت

کنسول بازی نینتندو سوییچ لایت

کنسول بازی نینتندو سوییچ لایت

این مدل جدید سوییچ، تعدادی از قابلیت‌های کنسول اصلی را ندارد. دسته‌های جدا شدنی یا همان Joy-Con در این کنسول استفاده نشده‌اند و دسته‌های سوییچ لایت کنار آن به صورت ثابت قرار گرفته‌اند. از نظر اندازه هم کنسول سوییچ لایت کوچک‌تر و قابل حمل‌تر است. با این حال، قابلیت بازی کردن روی تلویزیون به‌طور کلی از این مدل ارزان‌تر حذف شده است و نمی‌توان آن را حتی با استفاده از داک کنسول معمولی استفاده کرد.

کنسول بازی نینتندو سوییچ لایت

کنسول بازی نینتندو سوییچ لایت

نینتندو می‌گوید که کنسول سوییچ لایت می‌تواند تمام بازی‌های سوییچ که امکان بازی کردن در حالت پرتابل دارند را به صورت کامل اجرا کند. البته بازی‌های زیادی نیستند که در حالت پرتابل اجرا نمی‌شوند. با این حال، برخی بازی‌ها نیاز به جدا کردن دسته‌ها دارند و آن‌ها هم روی این کنسول پشتیبانی نمی‌شوند. برای مثال بازی Super Mario Party پشتیبانی از حالت پرتابل را ندارد و باید حتما با دسته‌های جدا شده بازی شود.

کلیپ معرفی کنسول بازی نینتندو سوییچ لایت

 

 

کنسول سوییچ لایت، یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی دارد که از صفحه‌ی نمایش ۶.۲ اینچی کنسول اصلی کوچکتر است. وزن کنسول هم کمتر شده و باتری آن هم نسبتا وضعیت بهتری در مقایسه با کنسول اصلی دارد. دسته‌های کنسول سوییچ لایت هم‌چنین قابلیت لرزش یا همان HD Rumble را ندارند. نینتندو قابلیت‌ها و امکانات سوییچ و سوییچ لایت را در وب‌سایت خود مقایسه کرده است که می‌توانید آن را در ادامه ببینید.

رنگ های کنسول بازی نینتندو سوییچ لایت

رنگ های کنسول بازی نینتندو سوییچ لایت

این کنسول با قیمت ۲۰ سپتامبر در سه رنگ آبی، زرد و خاکستری عرضه خواهد شد. نظر شما درباره کنسول بازی نینتندو سوییچ لایت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

نینتندو هم دیگه ریق گرونفروشی رو در آورده!کنسول داده بیرون هیچی نداره چیپست موبایل هم روشه دویست دلار!!!اونم چیپست سه چهار سال پیش!البته نوآوریهاش عالین و واقعا سرگرم کننده هستن بازیاش هم تو کنسولا بهترینن البته از نظر گیم پلی و داستان.ولی زیاد سفت میگیره و بازیاش رو تا جایی که بتونه به کاربر هل میده همچنین سرویسها و کنسولش رو و بیش از اندازه کاربراش رو میچلونه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)