حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۸ پلی (Honor 8 Play) رسما معرفی شد: همان آنر ۸ اس برای بازار جهانی

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | آنر

دو ماه پیش بود که آنر ۸ اس (Honor 8s) با قیمت ۱۳۰‌ دلار رسما معرفی شد. این دستگاه یرای بازار چین بود و حالا برای یک نسخه دیگر برای بازار جهانی معرفی شده است. آنر ۸ پلی (Honor 8 Play) رسما معرفی شد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

 آنر ۸ پلی (Honor 8 Play)

 آنر ۸ پلی (Honor 8 Play)

آنر ۸ پلی (Honor 8 Play)

آنر ۸ پلی دارای یک نمایشگر 5.7 اینچی LCD با رزولوشن HD+ و نسبت ابعاد 19:9 است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر نسبتاً بزرگ است و ناچی به شکل قطره آب در بالای آن برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. دوربینی که در این ناچ جای گرفته است 5 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.2 می‌باشد. در قاب پشتی این دستگاه هم یک دوربین 13 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.8  جای گرفته است که از قابلیت‌هایی مانند HDR پشتیبانی می‌کند.

چیپست تعبیه شده در گوشی آنر پلی 8 Helio A22 مدیاتک است. این تراشه با 2 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است که البته حافظه دوم تا 512 گیگابایت قابل افزایش می‌باشد. این گوشی دارای سه شیار خواهد بود و برای استفاده از کارت حافظی نیاز به فدا کردن سیم کارت دوم نخواهید داشت. هر دو شیار سیم‌کارت هم از اتصال 4G پشتیبانی خواهند کرد.

گوشی پایین‌رده جدید فاقد سنسور اثر انگشت است و تنها از تشخیص چهره دو بعدی بهره می‌برد. این گوشی با رابط کاربری EMUI 9.0 بر روی اندروید Pie و با یک باتری 3020 میلی آمپرساعتی در درون جعبه عرضه خواهد شد. متأسفانه یک پورت میکرو USB برای شارژ این گوشی در نظر گرفته شده است که البته باتوجه به قیمت پایین این گوشی نمی‌توان چندان به این موضوع خرده گرفت.

آنر پلی 8 جدیدترین گوشی اقتصادی بازار به حساب می‌آید که فقط 120 دلار قیمت دارد. البته با تبدیل این مبلغ به تومان قیمت این دستگاه دیگر آنقدرها هم اقتصادی نخواهد بود. با این حال، گزینه مناسبی برای افرادی خواهند بود که نه به دنبال مشخصات تجملاتی در گوشی هستند و نه قیمت بالا.

نظر شما درباره این موبایل آنر چیست؟ آن را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
lovenokia

بالاخره اندروید 9 برای Galaxy j5 , j5 pro 2017 تایددددددددددد شد !!!!
https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_j5_2017_and_j5_pro_2017_nearing_android_9_update-news-38017.php

The Destroyer

با این قیمت redmi 7 خریدش منطقی تره.

Amir galaxy

کلا تو هر قیمتی در نظر بگیری خرید شیائومی به صرفه تره😐✌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)