حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۹ اچ تی سی یو ۱۱ پلاس (+HTC U11) رسما ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت اندروید 9، اچ‌تی‌سی

اچ تی سی پس از ماه‌ها انتظار کاربران نسخه پایدار اندروید ۹ را برای گوشی‌های پرچمدار U11، U11 Plus و U12 Plus منتشر کرد. این آپدیت نرم افزاری فعلا برای کاربران تایوانی منتشر شده است. آپدیت اندروید ۹ اچ تی سی یو ۱۱ پلاس (+HTC U11) رسما ارایه شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

 آپدیت اندروید ۹ اچ تی سی یو ۱۱ پلاس (+HTC U11)

آپدیت اندروید ۹ اچ تی سی یو ۱۱ پلاس

آپدیت اندروید ۹ اچ تی سی یو ۱۱ پلاس

اچ تی سی پس از ماه‌ها سکوت و همچنین انتظار کاربران سرانجام روند انتشار نسخه‌های نرم افزاری اندروید تازه برای گوشی‌های هوشمند خود را آغاز کرد. این سازنده تایوانی درواقع نتوانست در تاریخی که وعده داده بود، برای U11، U11 Plus و U12 Plus به روزرسانی‌های نرم افزاری لازم را منتشر کند اما حالا هر سه آن‌ها قادر هستند آخرین نسخه پایدار از سیستم عامل محبوب اندروید را دریافت کنند.

البته این آپدیت اندروید ۹ اچ تی سی یو ۱۱ پلاس فعلا در تایوان منتشر شده است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد انتشار آن در سایر کشورها هم باشیم. تایوان بازار مبدأ برند اچ تی سی است و منطقی به نظر می‌رسد که اندروید تازه ابتدا برای کاربران این کشور منتشر شود. U11 در مه امسال توانست به روزرسانی نرم افزاری تازه‌ای از اندروید را در تایوان دریافت کند. بعد از آن U12 Plus هفته گذشته موفق به دریافت این نسخه شد و حالا کاربران در پلتفرم‌های مختلف گزارش کرده‌اند که نوبت به U11 Plus رسیده است تا طعم اندروید تازه را بچشد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، این به روزرسانی حجیم است و 1.45 گیگابایت حجم دارد. البته لاگ تغییرات آن بسیار مبهم نوشته شده و تنها به عبارت‌هایی نظیر بهبودهای کلی سیستم بسنده کرده است.

همان‌طور که گفتیم، این به روزرسانی نرم افزاری فعلا تنها در تایوان منتشر شده است و مشخص نیست اچ تی سی برای انتشار آن چه برنامه‌ای دارد. به عبارتی هنوز نمی‌دانیم کاربران U11، U11 Plus و U12 Plus چه زمانی قادر به دریافت این به روزرسانی تازه خواهند بود. در هر صورت انتظار می‌رود که این فاصله زمانی کوتاه باشد.

نظر شما درباره عملکرد اچ تی سی در ارایه آپدیت اندروید ۹ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)