حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه لیست قیمت محصولات سایپا تیر ۹۸ در کارخانه و بازار

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

عوامل متعددی در گرانی خودرو موثر است. یکی از این عوامل وجود دلالان در بازار خرید و فروش خودرو است. دلالان با هجوم سرمایه‌های خود به بازار خودرو، باعث ایجاد تقاضای کاذب شده و این تقاضای کاذب منجر به افزایش قیمت‌ها و ایجاد قیمت‌های غیر واقعی شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا مقایسه لیست قیمت محصولات سایپا تیر ۹۸ در کارخانه و بازار را داشته باشیم.

لیست قیمت محصولات سایپا تیر ۹۸

مقایسه لیست قیمت محصولات سایپا تیر ۹۸ در کارخانه و بازار

مقایسه لیست قیمت محصولات سایپا تیر ۹۸ در کارخانه و بازار

در بازار امروز خرید و فروش خودرو، قیمت انواع محصولات سایپا مانند پراید 111 با قیمت بیش از 51 میلیون تومان، پراید 131 با قیمت کمتر از 46 میلیون تومان معامله شده است. جدول بالا مقایسه لیست قیمت محصولات سایپا تیر ۹۸ در کارخانه و بازار است.

از دیگر دلایل می‌توان به بهم خوردن بازار عرضه و تقاضا به دلیل کاهش تولیدات داخلی و خروج شرکت‌های خارجی و قطع همکاری آن‌ها به دلیل عدم امکان عمل کردن به تعهداتشان اشاره کرد.

فعالان بازار خودرو همچنان تأکید دارند خریداری در بازار نیست و بیشتر بخش بازار را دلالان تشکیل می‌دهند. طی چند ماه اخیر معاملات خودرو‌ها ناگهان با رکودی سخت مواجه شد و این مسئله باعث شده تا قیمت خودرو‌های وارداتی و داخلی به کمترین میزان خود در چند ماه گذشته برسد.

اما قیمت‌ها در بازار خودرو همچنان بالا و دست نیافتنی است. بسیاری از فعالان بازار خودرو می‌گویند خرید و فروشی در این بازار در کار نیست. این در حالی است که با وجود افت جزئی قیمت خودرو در هفته‌های اخیر، اما دوباره چند روزی است که قیمت‌ها در بازار خودرو روند صعودی به خود گرفته است. قیمت‌هایی که از یک سل گذشته تا به امروز رشد بیش از 100 درصد را تجربه کرده است.

نظر شما درباره لیست قیمت محصولات سایپا تیر ۹۸ در کارخانه و بازار چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

مگه کارخونه ماشینم تحویل میده؟ پژو پارس سفارش میدی بعد یه سال با پررویی میان تو روت میگن : “دوست عزیز بابت تاخیر متاسفیم، و بابت ناتوانایی در تحویل ماشین شدم هم متاسفیم (الکی مثلا).” بعد یه پرایدِ سفید میذارن جلوت میگن بفرما این پژو پارسه آرایشش پاک شده :/

afsoon

یه نمایندگی جلوی خونه ماست هر روز صبح تریلی پر از پارس میاره میده مشتری .🤐واسه عموم هم زنگ زدن گفتن بیست و هفت ملیون بریز حساب تا ۲۰۶ رو تحویل بدیم .۲۰ ملیون پیش پرداخت داشته .کلا۴۷ ملیون میشه .همین که تحویل دادن هم ۱۰۰ ملیون ازش میخرن.

Dr.Nazer

مشکل اصلی از خود مردمه. الان شما خوشحالی و داری از ایران خودروی دزد تشکر میکنی که 206 بهتون داد ۴۷ میلیون و الان ۱۰۰ میلیونه؟

afsoon

آخه واسه من چه سودی داره ؟ 😂خوشبحال خریداران .من پول یه پراید هم ندارم 🙃ولی دیگه تا عید نوروز اگر درست نشد بازار و قیمت ها ثابت نشد مجبور میشم بخرم با قیمت بالا .ارزش ندارد ولی ماشین خوبه داشتنش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)