حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح تبدیل محصولات ایران خودرو تیر ۹۸

نوشته

4 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

خودروسازان ثبت نام‌های زیادی را انجام دادند و به نظر می رسد که از تحویل برخی سفارشات برنمی‌آیند، به همین دلیل از طرح‌های تبدیل استفاده می کنند. امروز طرح تبدیل محصولات شرکت ایران خودرو ویژه تیرماه ۹۸ منتشر شده که در عموما خودروهای اتومات به خودورهای دستی تبدیل می شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

طرح تبدیل محصولات ایران خودرو تیر ۹۸

طرح تبدیل محصولات ایران خودرو تیر ۹۸

طرح تبدیل محصولات ایران خودرو تیر ۹۸

به استحضار نمایندگان محترم می رساند پیرو درخواست برخی از مشتریان محترم و بروز تاخیر طولانی در تحویل برخی از خودروها ، امکان تبدیل به سایر خودروها تا پایان ماه جاری ( تکمیل ظرفیت ) مطابق جدول پیوست وجود دارد.

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید، خودروهای مختلفی برای خریداران در نظر گرفته شده که هر کدام شرایط مخصوص به خود را دارند. در این میان، زمان تحویل خودروها نیز متفاوت است که در محدوده ۲۰ روز تا ۳۰ روز قرار دارند.

یکی از نکات جالب این جداول، تعویض اکثر خودروهای مجهز به گیربکس اتوماتیک با محصولات دارای جعبه دنده دستی است. این موضوع خبر از عدم توانایی این شرکت در ساخت گیربکس اتوماتیک باکیفیت می دهد. علاوه بر این موضوع، خودروهای دنا که به عنوان محصول جایگزین در اختیار خریداران قرار می گیرند، تنها دارای رنگ سفید هستند.

نظر شما درباره این طرح تبدیل ایران خودرو برای تیر ۹۸ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

اینترنت چرا آنقدر ضعیف شده .شبکه مدام سوییچ میشه به تری جی .مودم ثابت توی خونه هم سرعت داغون .

Dr.Nazer

داریم تو چه ممکلتی زندگی میکنیم که یه ماشینو ثبت‌نام میکنی و بعد از مدت طولانی‌ای تاخیر بهت میگن نمیتونیم تحویل بدیم و یه مدل پایین‌تر بهت میدیم😐 جای تاسف داره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)