حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی جی ۸ اس (LG G8s) با اسنپدراگون ۸۵۵ و قیمت ۸۷۰ دلار همین ماه به بازار می آید

نوشته

4 سال قبل | 9 دیدگاه | ال‌جی

ال جی جی ۸ اس (LG G8s) دستگاهی است که شاید از ال جی فراموش کرده باشید اما چندی پیش رسما معرفی شد. امروز اما خبر می رسد که ال جی جی ۸ اس (LG G8s) با اسنپدراگون ۸۵۵ و قیمت ۸۷۰ دلار همین ماه به بازار می آید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ال جی جی ۸ اس (LG G8s)

ال جی جی ۸ اس (LG G8s)

ال جی جی ۸ اس (LG G8s)

از مشخصات کلیدی ال جی G8s ThinQ باید به صفحه نمایش ۶.۲ اینچی 19.5:9 FHD+ FullVision OLED، پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۵۵ با تراشه گرافیکی Adreno 640، حافظه رم 6 گیگابایتی LPDDR4x ، حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی با قابلیت ارتقا تا 2 ترابایت از طریق مموری کارت و برخی دیگر اشاره کرد.

همچنین ال جی برای G8s ThinQ سیستم عامل اندروید ۹، دوربین عقب سه گانه 12/12/13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، سنسور اثرانگشت در عقب، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و اسپیکرهای استریو در نظر گرفته است. از این رو می‌توان چنین گوشی هوشمندی را به عنوان یک مدل پرچم‌دار در نوع خود برجسته و قابل توجه دانست.

ال جی جی ۸ اس تینکیو (G8s ThinQ) دارای کلید اختصاصی گوگل اسیستنت دستیار هوشمند دیجیتالی گوگل است. بدنه این موبایل با ترکیب فلز و شیشه از ساختار پریمیومی برخوردار بوده و طراحی باکیفیتی هم به G8s ThinQ بخشیده است. در حالی که چند هفته‌ای از معرفی G8s ThinQ می‌گذرد، در نهایت ال جی با اعلام جزئیات قیمت آن را بزودی عرضه می‌کند. این تلفن هوشمند در سه رنگ خاکستری ، آبی مایل به سبز و سفید عرضه می‌شود. قیمت G8s ThinQ بیش از 867 دلار بوده و در ماه جولای وارد بازار مناطقی نظیر اروپا، آمریکای لاتین، آفریقا و خاورمیانه خواهد شد.

مشخص نشده در سایر بازارها چه زمانی به فروش خواهد رسید و احتمالا بزودی مشخص می‌شود. ال جی درصدد است تا محصولات مختلفی را معرفی کرده و پیش بینی می‌شود حتی در IFA 2019 چند گوشی هوشمند جدید با طراحی متفاوت جهت معرفی، رونمایی کند.

نظر شما درباره ال جی جی ۸ اس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

واقعا دیزاین جی۸ (این نه) حرف نداشت پنل پشتی با اون دوربین محفوظ زیر شیشه
ولی اینم خوبه تازه بیرون زدگیش اندازه بقیه شده😅

_V_

برعکس سونی فکر میکنم الجی داره تلاش میکنه بیاد بالا،،حتی یه کمم که شده باز داره سعی میکنه
امیدوارم موفق باشع

afsoon

سونی و اچ تی سی و الجی در باتلاق اشتباهات خودشون افتادن و تنها یه راه واسه بیرون اومدن دارن .قیمت رقابتی .پانصد دلار پرچمدار بفروشه .وقتی این قیمت باشه چهار تا نقص هم داشته باشه چهار تا ضعف هم نسبت به پرچمدار های هواوی و سامسونگ داشته باشه بخاطر قیمت نادیده گرفته میشه .

_V_

میدونم تو باتلاق افتادن
ولی برعکس اچ تی سی(که کلا غیب شده) و سونی(که هیچ تغییر رویه ای نداره) الجی داره سعی میکنه یکم
بهش امید هست

afsoon

اینجوری سعی کردن فقط ضرر دهی دارد .سونی و اچ تی سی دیگه ریسک نمیکنن .

Dr.Nazer

دقیقا. بر خلاف سونی و HTC یه ذره به الجی امید هست!

afsoon

گران هست و همین الآنم با این که هنوز حالا حالا ها مونده که به بازار بیاد به نظر میرسه در حد رقبایی چون وان پلاس ۷ پرو .پی ۳۰ پرو .اس۱۰ نیست .الجی واسه موفقیت باید اعداد و رقم ها رو بالا ببره .حافظه رو ارتقا بده و نسخه پایه حدالقل ۱۲۸ گیگ باشه .رم رو بالای ۸ بزارع و قیمت رو هم زیر ۷۰۰ دلار که کاربرها حدالقل واسه قیمت پایین تر ترغیب به خریدش بشن .این گوشی احتمالا با نوت۱۰ و میت۳۰ پرو به بازار میاد و یه شکست خورده به تمام معناست مگر این که قیمتش رقابتی بشه .

CAT

کیفیت صفحه نمایشش عالیه بیاد ایران خوب میشه

Dr.Nazer

الجی‌ جدیدا فروشش شدیدا کاهش داشته. باید حتما به فکر به تغییر و انقلاب اساسی توی گوشیاش باشه تا بتونه دوباره به دوران اوجِش برگرده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)