حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی مجدد گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد انجام و آماده عرضه است

نوشته

4 سال قبل | 15 دیدگاه | سامسونگ

دیروز‌ بود که مدیر عامل سامسونگ از عجله در رونمایی گلکسی فولد (Galaxy Fold) گفت.  امروز بلومبرگ گزارشی منتشر کرده که نشان می دهد سامسونگ طراحی مجدد اولین گوشی انعطاف‌پذیر خود را به پایان رسانده و آماده عرضه آن است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی فولد ۲

گلکسی فولد

افراد آگاه خبر داده اند، که در طراحی جدید گلکسی فولد بهبودهای خوبی در زمینه محافظ صفحه نمایش و همچنین لولای دستگاه صورت گرفته است.

یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که در مورد نسخه‌های اولیه گلکسی فولد وجود داشت این بود که لایه محافظ روی صفحه نمایش آن بسیار شبیه ضدخش‌های متداول و نه چندان باکیفیتی بود که معمولاً تولید کننده ها در گوشی های خود استفاده می کنند و به همین سبب دریافت کنندگان گلکسی فولد سعی کرده بودند این لایه را جدا کنند که این کار در نهایت باعث صدمه دیدن نمایشگر شده بود.

اما در طراحی جدید و نسل دوم گلکسی فولد، سامسونگ کناره های این لایه محافظ را امتداد داده و در زیر لبه ها مخفی کرده تا به هیچ شکلی امکان جدا کردن سهوی آن توسط کاربران وجود نداشته باشد. یکی دیگر از مشکلات گلکسی فولد نیز لولای آن بود که گفته شده در حال حاضر تقویت شده و هم در زمینه محافظت از صفحه نمایش و هم عدم ورود ذرات خارجی به داخل آن، شرایط بهتری دارد.

به گفته بلومبرگ، در حالی که سران سامسونگ هنوز در مورد تعیین تاریخ عرضه دقیق به نتیجه نهایی نرسیده‌اند اما این شرکت به زودی ارسال قطعات به کارخانه خود در ویتنام را آغاز خواهد کرد. البته شایعات حکایت از این دارند که مدل بازنگری شده گلکسی فولد در تاریخ ۷ آگست (16 مرداد) و همزمان با عرضه سری گلکسی نوت ۱۰ روانه بازار خواهد شد، اما با توجه به شرایط فعلی به نظر نمی رسد چنین موضوعی صحت داشته باشد.

به هر حال، گلکسی فولد به عنوان اولین گوشی انعطاف پذیر سامسونگ و محصولی انقلابی معرفی شده و اگر در ادامه مشکل دیگری برای آن پیش نیاید، به احتمال زیاد شرکت کره ای یک مراسم جداگانه و اختصاصی را برایش تدارک خواهد دید.

نظر شما چیست؟ بالاخره شاهد تاریخ نسخه بدون مشکل گلکسی فولد خواهیم بود؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dr.Nazer

این گلکسی فولد که الان سه هفتس هر روز میگن آماده عَرضه‌اس ولی هیچی نمیشه. البته چه فرقی به حال ما داره فقط دو هزار دلار قیمتشه دیدن خوابش‌ هم گرون تموم میشه!

_V_

ن داش هی میگفتن درخال کار و احتمالا بزودی تموم میشه اما این خبر گفتش تموم شده

_V_

راستی داداش فکر کنم شما همونی بودی که بین آیفون تن و ایت گیر کرده بودی
آخرش چیشد؟

Dr.Nazer

ممنون از شناختت بعد از ۲۴۰ سال😂 آیفون 10 ک هیچی کنسل شد لامصب خیلی گرونه. آیفون 8ام فکر کردم دیدم اصلا نمی‌ارزه ۱۱ میلیون داد جا ی گوشی‌ با طراحی سال ۲۰۱۴ و تک دوربینه و صفحه LCD و حاشیه و … یعنی تنها نقطه قوتش فقط سیستم iOSئه و بس. خلاصه آخرش S10 خریدم ک با قیمت کمتر از 8, حتی از XSم بهتره 🙂 بنظر من اپل دیگه تموم شدس اصلا نسبت ب پولی ک میدی ارزش نداره فقط خودش مونده و iOS. اصلا گوشیاش ارزش خرید ندارن

_V_

اه داداش مبارکت باشه خیلی گوشی خوبی خریدی 😀اره لامصب همینجوریش تو دلاری از سام گرونتره بعد تو ایران از همون قیمت دلاری بالاترش باز بالاتر میکنن /-:
از این به بعدم که گویا قراره اختلال ایجاد کنن تو واردات ایفون

Dr.Nazer

الان میخوام آواتارمو بجا سیب پرتقال بذارم

_V_

😂😂😂

Dr.Nazer

میگم راستی چطور این همه سال (الکی مثلا) من یادم نبود ازت بپرسم گوشیت چیه؟ خب؛ حالا گوشیت چیه؟ (اگه چندتا داری اعلام کن فیض ببریم)

_V_

نه بابا گوشی هوشمند امروزی ندارم😂(قرار بود نوت ۸ یا اس۹ داشته باشم🤦‍♂️)
تبلتم فقط امروزیه Tab S3( نرم افزاری فقط،،سپتامبر اندروید پای میاد براش😑بعد تا اومدن اندروید کیو تازه بروز میشه😐 بعدم بای بای)
سخت افزارش که مال ۲۰۱۶ ئه(دقیقا مشخصات و خصوصیات اس۷ فقط فرقش اینه که دوربینش با اینکه همون سنسوره ولی خروجیش یه دنیا فاصله داره😆😅ولی تاریخ معرفیش با نوت ۸ بوده مال سال ۲۰۱۷! گویا از امسال سام میخواد تبلتاشم بروز کنه و ما فقط خاردار بودیم)

البته یه لنوو Tab A7 هم دارم که خارش چیز شده😅😂
گوشی هم یه سامسونگ که اسمشو نمیونم!(یکی گفت گلکسی استار فکر کنم اسمشه🤔😐) یکیم از این گوشیای سام از این تاشو ها(فولد نه ها😂)

نیما عرفانی

ممنون بابت صداقتی که داری
همین کلی ارزش داره پسر. إن شاء اللّه وضع خوب بشه و همه سرو سامان بگیرن، به همه آرزوهاشون برسن. واقعاً از صمیم قلب امیدوارم خدا برسونه و بتونی اون چیزی که لیاقتش رو داری و بابِ میلت هست بخری ع.ل.ی.ر.ض.ا .

Dr.Nazer

تاحالا ۳ بار خوندمش بسه بنظرت یا ادامه بدم؟

_V_

🤔😐

_V_

ای خدا پرتقال کرد😐😂

Dr.Nazer

😂😂😂

Amir galaxy

ولی وجدانن هر وقت عکس رو میبینم فک میکنم قرآن هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)