حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی با تمرکز بر تولید تلویزیون از استراتژی جدید 1+8+N رونمایی کرد

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

مدیر خط تولید محصولات موبایلی شرکت هوآوی، هه گانگ، در رویداد کنگره جهانی موبایل شانگهای ۲۰۱۹ از استراتژی کلی این شرکت در عصر فناوری‌های 5G رونمایی کرد. هواوی با تمرکز بر تولید تلویزیون از استراتژی جدید 1+8+N عمل خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آقای گانگ از استراتژی خاصی به نام 1+8+N رونمایی کرد و گفت که کسب و کار تلویزیون هم قرار است برای اولین بار به گروه 8 از این استراتژی ملحق شود. با توجه به این تصمیم می‌توان حدس زد که کسب و کار تلویزیون در آینده شرکت هوآوی نقش مهمی داشته باشد. گفتنی است انتظار می‌رود که هوآوی و آنر اواخر امسال اولین تلویزیون هوشمند خود را معرفی کنند.

در استراتژی 1+8+N عدد 1 به تلفن‌های هوشمند، 8 به PC، تبلت، تلویزیون، لوازم صوتی، عینک، ساعت، لوکوموتیو و هدفون اشاره دارد. حرف N نیز به دفاتر قابل حمل، خانه‌های هوشمند، ورزش و سلامتی، سرگرمی‌های صوتی-تصویری و محصولات مربوط به سفرهای هوشمند مربوط است.

هواوی

هواوی

البته استراتژی 1+8+N اولین بار برای محصولات IoT معرفی شده بود اما هوآوی با این به‌روزرسانی جدید می‌خواهد تمرکز بیشتری روی تلویزیون‌ها، ساعت‌های هوشمند و عینک‌ها داشته باشد.

معاون بازاریابی استراتژی مصرف‌کنندگان هوآوی، شائو یانگ، در توضیح این استراتژی گفت عدد 1 به دستگاهی اشاره دارد که شامل همه کنترل‌هاست: تلفن هوشمندی که کوچک، قابل حمل و استفاده از آن راحت است. عدد 8 دستگاه‌های بزرگ‌تری مثل تبلت‌ها و محصولات پوشیدنی را نشان می‌دهد که می‌توانند تجربه کاربری تلفن هوشمند شما را ارتقا دهند. N نیز لایه‌ای است که در آن همه چیز گرد هم می‌آید و شامل شبکه و دستگاه‌های IoT این شرکت است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید راهبرد هواوی برای این زمینه مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)