حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی ای ۹۰ (Galaxy A90) با نمایشگر Infinity U ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 11 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در ابتدا خبرهای مربوط به گلکسی ای ۹۰ سامسونگ بسیار ضد و نقیض بودند. زیرا مدتی اینگونه گفته می‌شد که گوشی مذکور همان گلکسی A80 است که این بار با تغییر عنوان برای بازارهای دیگری عرضه می‌شود و کمی بعد هم این خبر اعلام شد که گوشی مذکور، نخستین گوشی سری گلکسی R محسوب می شود. خوشبختانه، حالا خبرهای موثق‌تری در مورد گلکسی A90 منتشر شده و با خیال راحت‌تر می‌توان به آن‌ها اشاره کرد. گفته می شود سامسونگ گلکسی ای ۹۰ (Galaxy A90) با نمایشگر Infinity U ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تا آنجایی که می‌دانیم، قرار است دو مدل گلکسی A90 معرفی شود که هر دو آن‌ها از تراشه قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۵۵ بهره می‌برند و این اولین باری است که چنین تراشه‌ای به گوشی‌های سری گلکسی A راه پیدا می‌کند. از لحاظ دوربین، گویا مدل SM-A905 از دوربین‌های ۴۸ مگاپیکسلی + ۱۲ مگاپیکسلی + ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد که باید به قابلیت مرموز Tilt OIS هم اشاره کنیم که هنوز نمی‌دانیم چه فرقی با لرزشگیر اپتیکال مرسوم دارد.

دوربین‌های اصلی مدل SM-A908 از دوربین‌های ۴۸ مگاپیکسلی + ۸ مگاپیکسلی + ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند. یکی دیگر از اطلاعات جدیدی که در مورد این گوشی منتشر شده، این است که نباید انتظار بهره‌گیری آن از دوربین چرخشی (مانند گلکسی A80) را داشته باشیم و ظاهرا مانند گوشی‌های معمولی، دوربین سلفی در بخش فوقانی نمایشگر قرار دارد.

رنگ های گلکسی A80

رنگ های گلکسی A80

در رابطه با دیگر جزئیات هم می‌توانیم بگوییم که SM-A908 از نمایشگر Infinity-U فول اچ‌دی پلاس سوپر AMOLED بهره می‌برد. اندازه هر دو نمایشگر ۶.۷ اینچ است و از آنجایی که سامسونگ در حال حاضر برای محصولات رده‌پایین‌تر خود از نمایشگر Infinity-U استفاده می‌کند، احتمالا مدل SM-A905 از نمایشگر مبتنی بر رزولوشن QHD بهره می‌برد که در ضمن این مدل دارای دوربین‌های بهتر و فناوری Tilt OIS هم هست.

یک نکته‌ی قابل توجه در مورد جدیدترین گزارش منتشر شده این است که به نظر می‌رسد مدل SM-A908 از اینترنت ۵G پشتیبانی می‌کند ولی برادر خود دارای چنین مشخصه‌ای نیست. بنابراین سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا سامسونگ با کاهش هزینه‌ها برای دیگر قطعات، قصد دارد قیمت این گوشی ۵G را پایین نگه دارد؟ در نهایت باید منتظر بمانیم و ببینیم که سامسونگ این بار چه کارهایی را می‌خواهد انجام بدهد.

منتظر گلکسی A90 هستید؟ چه انتظاراتی از آن دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

انتظار قیمت پانصد دلاری با سخت افزار پرچمدار .اگر میخاد یه میانرده رو با سخت افزار پرچمدار بسازه و هم قیمت پرچمدار بفروشه بهتره معرفی هم نکنه .فایو جی هم واسه نود و هشت درصد مردم دنیا غیر قابل استفاده هست و برتری خاصی واسه کاربر ها ندارن مگر اینکه کشورشون این تکنولوژی رو پشتیبانی کنه .

_V_

عزیزم چرا انقدر رو دل ما داغ میذاری
وقتی ای۸۰ شده ۶۵۰ دلار توقع داری این با پیشرفت نسبت بهش بیاد پایینترش؟
البته گویا اون مکانیزم ی۸۰ تو این حذف شده اون خودش یکی از بهونه های سام برای قیمت بود
ولی خب اسنپ ۸۵۵
لرزشگیر
۵جی
۴۵ وات(البته این یکی من اخر نفهمیدم مال ای۹۰ یا نه)

afsoon

این چیزا رو گوشی های ۳۶۰ دلاری هم دارند .دلیل نمیشه گرون باشه

_V_

من دارم نسبت به گوشیای خود سامسونگ میگم!
شما داری از شیائومی میگی!(هرچند که نسخه گلوبال کی۲۰ پرو فکر کنم ۴۰۰ دلار بشه)
بعدشم اون گوشی نه ۵جیه نه لرزشگیر داره نه شارژ ۴۵ وات😅😐

afsoon

خب صد دلار واسه این چیزا کنار گذاشتم دیگه 😅اگر در حوزه قیمتی بالای ششصد دلار قرار بگیره که وان پلاس قورتش میده😐سامسونگ باید ارزان کنه گوشی هاش رو .

_V_

البته بازم شارژر و نتش بالاتر از وان پلاسه🤔
ولی دیزاین و پنل😐😅

Naranj

پنل اولد فقط ۷۰ دلار هست

نیما عرفانی

حالا باید صبر کرد تا زمان معرفی و اعلام مشخصات نهایی و قیمت قطعی ، اون موقع میشه درست و منطقی نظر داد که این گوشی خریدش عقلانی تر هست یا وان پلاس.

m.b

خب این پسرفت نسبت به سری a80 هست که… 😑
توانایی دوربین های گردان در عکس های سلفی کجا و توانایی دوربین تکی روی ناچ کجا…
تازه از نظر طراحی هم عقب‌گرده… 😑
و همچنین کلاس کاری اون نوع طراحی که بالاتر بود…

_V_

بله چون احتمالا اون مکانیزم توی گوشی تاثیری داشته که برداشتنش،،،تازه همین مکانیزم هزینه داشت خودش

نیما عرفانی

اون مکانیزم در بلند مدت استهلاک زیادی ایجاد می‌کنه چون به دوتا موتور نیاز داره برای چرخش.از طرفی هم شاید اِی ۹۰ گواهی ضدآب داره که سامسونگ طراحیش رو تغییر داده.
درکل منطقی نیست اسمش رو بذاریم پسرفت. این گوشی مشخصات نزدیک به پرچمدار داره و بالاترین مدل از سریِ اِی هست پس باید بهتر از اِی ۸۰ باشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)