حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو زد ۶ (Lenovo Z6) با نمایشگر OLED و اسنپدراگون ۷۳۰ ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | لنوو

لنوو زد ۶ (Lenovo Z6) با تجهیز به چیپست اسنپدراگون ۷۳۰ به همراه دوربین عقب سه‌گانه و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی در راه است. مقامات شرکت چینی هنوز تاریخ معرفی گوشی را فاش نکرده‌اند، اما به تازگی اطلاعاتی را درباره صفحه نمایش لنوو Z6 منتشر شده است. گفته می شود لنوو زد ۶ (Lenovo Z6) با نمایشگر OLED به اندازه ۶.۴ اینچ ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی‌ همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نمایشگر لنوو زد ۶ (Lenovo Z6)

کمپانی سازنده، صفحه نمایش لنوو Z6 را 6.39 اینچی ناچ‌دار و از نوع OLED توصیف کرده است. همچنین نسبت نمایشگر به بدنه دستگاه، 93.1 درصد خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های آن باید به حداکثر روشنایی 600 نیت، پشتیبانی از محتوای HDR10 و گستره رنگی DCI-P3 اشاره کنیم. نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و بهره‌مندی از تکنولوژی رنگی De-Mura را نیز نباید از قلم انداخت.

صفحه نمایش لنوو زد ۶ نه تنها از حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر بهره می‌برد بلکه با گوریلا گلس هم از خش افتادن محافظت می‌شود. البته کمپانی لنوو اشاره‌ای نکرده که این لایه محافظ، گوریلا گلس ۶ یا نسخه‌های قدیمی‌تر آن است.

نظر شما چیست؟ منتظر لنوو زد ۶ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

گوشی خوبیه اما ناچ قطره ای 😐اگر زیر ۲۵۰ دلار بده می‌تونه انتخاب خوبی باشه .

m.b

https://mobile.twitter.com/xiaomishka/status/1144901942621196288
قابلیت های جدیدی برای cc9 فاش شده جناب عطایی از جمله قابلیتی که ai magic change اسمش رو گذاشتن و آسمان رو در تصاویر پیدا میکنه و میشه آسمان رو عوض کرد طوری که نور دهی کل تصویر و فضای داخل تصویر رو با فضای آسمان هم خوانی میده و حتی میشه توی روز از یه منظره عکس گرفت و تبدیل به شب کرد کل منظره رو…
یه قابلیت دیگه مشابه ایموجی های هوشمند و متحرک دیگر گوشی ها هم به اسم mimoji برای cc9 آماده کردن مثل اینکه…
متشکرم بابت پیگیری…

_V_

https://www.forbes.com/sites/gordonkelly/2019/06/27/samsung-galaxy-note-10-update-galaxy-a90-upgrade-galaxy-s10-note10/amp/
گویا A90 تاریخ ۳۱ جولای با قیمت ۷۳۵ دلار معرفی میشه
اسنپ ۸۵۵
طراحی و دوربین مثل همون ای۸۰
۵جی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)