حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری شیائومی می 9T یا همان ردمی کی ۲۰ پرو مشخص شد

نوشته

4 سال قبل | 26 دیدگاه | ردمی، شیائومی

ماه پیش بود که ردمی کی ۲۰ پرو (Redmi K20 Pro) با اسنپدراگون ۸۵۵ و قیمت ۳۷۱ دلار رسما معرفی شد. ردمی کی ۲۰ پرو با باتری ۴۰۰۰ ارایه شده و این می تواند برای ما انتظار یک عمر باتری مناسب را ایجاد کند. امروز عمر باتری شیائومی می 9T یا همان ردمی کی ۲۰ پرو مشخص شده و در ادامه با هم به آن خواهیم پرداخت، با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

عمر باتری شیائومی می 9T یا همان ردمی کی ۲۰ پرو

عمر باتری شیائومی می 9T یا همان ردمی کی ۲۰ پرو

عمر باتری شیائومی می 9T یا همان ردمی کی ۲۰ پرو

عمر باتری شیائومی می 9T یا همان ردمی کی ۲۰ پرو یک عمر باتری مناسب به شمار می رود که عدد کلی ۱۰۰ ساعت را به ما نشان می دهد. این دستگاه می تواند با یک بار شارژ بیش از ۱۱ ساعت و نیم وبگردی به شما بدهد و با توجه به نمایشگر OLED در اندازه ۶.۴ اینچی که با صفحات سفید خیلی دوست نیست، یک عدد مناسب به شما می رود.

مدت زمان پخش ویدیو بالای ۱۷ ساعت است و این نشان می دهد که شما برای تماشای ویدیو به صورت آفلاین روی دستگاه به مشکل خاصی نخواهید خورد مگر این که بیش از ۹ فیلم ۲ ساعته را بخواهید ببینید!

مدت زمان مکالمه ۳۳ ساعت است، این با توجه به چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ و خاموش بودن نمایشگر در حین مکالمه می توان گفت که عملکرد سالم و قابل انتظاری را شاهد هستیم.

نظر شما درباره عملکرد باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری شیائومی ردمی 9T یا ردمی کی ۲۰ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
26 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

ببخشید مگه Mi 9t همون کی۲۰ نسخه معمولی نبود؟!

UnderTaker

آره ، متن ایراد داره کلا

ronin

چقدر خوب
یه گوشی همه چی تموم از یه برند عالی و بی ادعا

✔ TVKade

این گوشی در زمینه باتری بخاطر سایز صفحه نمایش مناسب، پردازنده کم مصرف و بهینه سازی MIUI بهتر از A70 سامسونگ با باتری 4500، Mate 20 X هواوی با باتری 5000 و حتی بهتر از برادر بزرگتر خودش K20Pro (که در باتری، اندازه صفحه نمایش و سیستم عامل مشابه هستن) عمل میکنه و بهترین انتخاب برای افرادیه که عمر باتری بالا در کنار سخت افزار مناسب اهمیت داره.
چند مقایسه یوتیوب:
https://youtu.be/B_AFmNBY4jw
https://youtu.be/thBrVRTqXVQ
https://youtu.be/HlrEpkukoJs

afsoon

ردمی کی ۲۰ پرو با استفاده وای فای و روشنایی ۴۰ درصدی حدود۱۲ ساعت اسکرین میده و با ۴ جی حدود ۹ ساعت .تقریبا مثل پوکوفون و نوت۷ .

ahmad

متن کلا اشتباهه پردازنده mi9t اسنپ 730 هست

✔ TVKade

بله این نتیجه تست gsmarena مال گوشی K20/Mi9T با اسنپدراگون 730 هست.
K20Pro اسنپدراگون 855 هست که طبق تست ها عمر باتری کمتری نسبت به نسخه معمولی خودش K20/Mi9T با اسنپدراگون 730 داره در حالیکه از نظر اندازه صفحه نمایش، ظرفیت باتری و سیستم عامل MIUI یکی هستن و صرفا در پردازنده متفاوتن.

alireza66

خدای من اینجا رسما دیوانه خانس.
توپست حسگر اثرانگشت زیرlcd20تاکامنت دادن دریغ از یک کامنت مرتبط.
ماکه رفتیم از این دیوانه خانه ولی هرسایتی رفتم تا حرف ترنجی شد گفتن مهدکودک.
خوش باشید.

m.b

اگه تو سایت دوست و همسایه ز…ت شنیدی که اینجا مهد کودکه بدون که اونجا شیرخوار گاهه…
وضع سایتای معروف تکنولوژی، اکثراً همینطوریه…

MohammadFarhaadi

خداوکیلی اگر دووم باطری یکی از مدلای سامسونگ حتی با باطری پنج هزار هم مثل این میشد الان تو متن اومده بود خارق العاده!!!دیدم که میگم!این مشخص میکنه بیشتر پوای که سامسونگ میگه هزینه تبلیغاتشه کجا خرج میشه!بالاخره اینم مصداق تبلیغاته پول میدی سایتای معتبر اونم عمر باطری مزخرف گوشیت رو میزنن عالی یا خارق العاده!!!البته یه سری ادعاهای سامسونگ دیگه خز شده فقط موندم چرا مردم میبینن ادعاش حقیقت نداره ولی باز میرن میخرن.مثلا میاد میگه پشت فلان مدل پلاستیک نیست و گلاستیکه و خییییییلی مقاومتر از شیشه و فلزه!!!اسم پلاستیک رو عوض کرده و انداخته به خلق الله!!!

_V_

منم اگر میدونستم چقدر به شما و امثال شما برای ترول بازی و تخریب گری پول میدن کمتر اعصابم خورد میشد لااقل یه چیزی بابت این همه زحمت بهتون میرسید!
یه سرچ ساده درباره ی گلاستیک هم نمیکنید لامصبا خیلی خوبید😆
از کی تاحالا جی اس ام آرنا شد منبع عمر باتری

MohammadFarhaadi

دیجیاتو:
عبارت ابداعی Glasstic نیز به استفاده هم زمان شیشه و پلاستیک در این موبایل اشاره دارد؛ زیرا در حالی که صفحه نمایش توسط شیشه گوریلا گلس 3 محافظت می شود، لبه ها و پشت دستگاه جنسی پلاستیکی دارند. همچنین روکش بخش پشتی از نوعی پلاستیک براق ساخته شده که به همان اندازه اثر انگشت جذب می کند. البته تمام مواد از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند و اعتراضی به آن ها نداریم، زیرا اولا باعث سبک شدن موبایلی با این ابعاد شده و دوما قیمت تمام شده دستگاه را پایین نگه داشته اند. با این حال مقاومت این ماده هیچ ارتباطی با شیشه ندارد و به راحتی خش می افتد.
باید اضافه کنم برندی مثل شیائومی در گوشیای ۱۵۰ دلاریش از گوریلا گلس پنج استفاده کرده و پشت گوشی هم شیشه گوریلا گلسه و متن فوق بررسی گوشی a50 سامسونگه!

_V_

گلاستیک یعنی استفاده همزمان از شیشه و پلاستیک؟
دمت گرم مشتی بگو اینارو میخونی که اطلاعاتت انقدر دقیقه دیگه😅😂

m.b

بررسیش رو هم برید ببینید…
واقعاً گوشی عالی‌ای هست…
حتی ایراد هایی که ازش گرفته هم خیلی خنده داره…
گفته تو بعضی فروشگاه ها قیمتش فقط کمی با mi 9 فاصله داره…
دیگه فکر نکرد که خب mi 9 خیلی وقته اروم اروم داره عرضه میشه… 😅
بعد گفته گوشی خیلی لغزنده هست و باید کاور بندازید و اگر کاور بندازید زیبایی پشتش دیگه معلوم نیست… 😅
آخه یکی نیست بگه مرد حسابی خب تقریباً همه گوشی های شيشه‌ای نسبت به پلاستیکی ها و فلزی ها لغزنده هستن دیگه… 😅
آخرین ایراد هم مربوط به نایت مودش بود که گفتن میتونست مثل بقیه برند ها زمان عکس گرفتن رو بیشتر کنه (یعنی بیشتر از یک ثانیه دوربین مشغول ثبت عکس باشه) و بجاش تو شب عکس های با جزئیات بیشتری بگیره…
کلاً 3 تا ایراد بود که من فقط این آخری رو قبول دارم که اونم با آپدیت ها میشه پروسس رو سنگین تر کرد و کیفیت رو بالا برد…
اصلاً حرفی هم از نصب راحت گوگل کمرا و استفاده از نایت سایت کم نظیرش هم نمیزنیم… 😅
از صفحش خیلی تعریف کرد و گفت احتمالاً همونیه که تو میکس 3 استفاده شده که عالیه برای یه میانرده 350 دلاری…
عملکرد دوربینشم بسیار عالی و با شارپْنِس مناسب بیان کرد…
باتریش هم که عالی شد…
حیف فقط برای دست من بزرگه یکم…
منتظر cc9e هستم…

_V_

جناب راست میگه دیگه حیف نیست سر لیز بودن اون قیافه سسکی پشتشو از دست بدیم😅(😂)
البته میشه قاب شفاف انداخت

m.b

خب منم در جواب گفتم که تقریباً همه شیشه‌ای ها این ایراد رو دارن…
چیکار کنه خب؟
سمباده بزنه که شیاردار شه؟ 😅

_V_

😂😂
منم همینجوری گفتم!
در واقع خواستم بیشتر به خوشگل بودنش اشاره کنم😅

MohammadFarhaadi

جالبه که میخوای ایراد بگیری نمیدونی از کجا شروع کنی خصلت تمام گوشیای پرچمدار رو میبری زیر سؤال برای اینکه یه چیزی گفته باشی.خودتم علت و جوابش رو میدونی همونطور که آخر کامنتت گفتی ولی قبلش باید حتما اظهار فضل کنی.بعدشم من یه ایراد کاملا واضح رو به سایتای داخلی و یه سری سایتای خارجی گرفتم بهم میگی ترول؟؟؟!!!اصلا خودت چکاره سامسونگی که اومدی طرفش رو میگیری و به کاربرای سایت توهین میکنی؟من به یه شرکت و یه سری سایت ایراد گرفتم به کسی توهین کردم که جنابعالی خودت رو انداختی وسط؟!نمیشه یه گوشه بشینی و فقط اخبار بخونی و اگر نظری داری محترمانه بزاری اگر هم نه کلا مثل یه آدم متشخص ازش بگذری؟!باید به همه گیر بدی که یه چیزی گفته باشی؟!من گفتم اکثرا شگرد سامسونگ رو فهمیدن که خر رو رنگ میکنه و به جای گورخر میندازه به ملت منظورم شما نبودی که!شما کلا جریان گلاستیک و پلاستیک رو نگرفتی و میری جزء گول خوردگان از راسته کشته مردگان سامسونگ و کلا توجیه ناپذیری عزیز!من کلا منظورم با بقیه بود نه با شما!قرار نیست از خواب بیدار بشید چون خودتون رو زدید به خواب.

_V_

کامنتی که بنده در جواب جناب مصطفی دادم سعی در بزرگ کردن زیبایی کی۲۰ داشت نه لیز بودن کلا شما یا اشتباه برداشت کردی یا میخواستی اشتباه برداشت کنی
درباره گلاستیک من حالم بهم خورد انقدر دربارش بحث کردم
شما بهش بگو پلاستیک
اصلا بگو کیسه فریزر رنگ شده
موفق باشی

MohammadFarhaadi

خوب معلومه درموردش زیاد بحث کردی چون بقیه گولش رو نخوردن و شما از سامسونگ بهت وحی نازل شده که گلاستیک خوبه و شما وظیفته که همه رو ملتفت و اگاه کنی نسبت به این مسئله منتها چون کسی گول نمیخوره شما حالت بهم خورده!

_V_

شما برو همون منابعتو دنبال کن مرسی

MohammadFarhaadi

منظورت اینه که شما حرفه ای تر از سایتایی مثل دیجیاتو میتونی بررسی کنی؟!یا مثلا چی اس ام بده و شما خوبی؟!وقتی کم میاری سفسطه و مغلطه نکن.خوشحال میشم شما یه سایتی که قبول داری رو معرفی کنی و ما هم بریم فیض ببریم!البته منظورم غیر از سایت خود سامسونگه!!!یه تحقیق جامع از گلاستیک از سایتی که خودت قبولش داری برامون بزار یه خورده بخندیم.البته شایدم کلا همه رو قبول نداری و خودت بررسیش کردی و این فقط نظر خودته!میخوای یه سایت بزن بیشتر بخندیم دور همی!!!

_V_

خنده رو که باید رو اب انجام بدید جناب!
اینجا جای خنده نی
منابع من به درد شما نمیخوره
یه منبع فارسی دارم اونم فکر نمیکنم باب میل شما باشه😂
ولی خیلی باحال بود
استفاده از پلاستیک و شیشه همزمان!
خخ

m.b

comment image
گوشی cc9 نسخه میتو عکسش از نزدیک منتشر شد…

MohammadFarhaadi

شما بفرما توضیح بده ما مستفیظ شیم وقتی که فقط ادعا میکنی.شما بفرما سایت خارجی معرفی کن مشکلی نداره ایرانی معرفی کن بازم مشکل نداره ولی وقتی چیزی رو بلد نیستی الکی اداش رو درنیار.خندیدن کلا رو آب و زیر آب و بیرون آب برهر درد بی درمان دواست ولی مطمئنا تو رو دوا نیست.امیدوارم شفا پیدا کنی که هر وقت نظرات کاربرا رو میبینی به پروپاچشون نپیچی!و نظرات مزخرفت که هیچ سندی براشون نداری رو تو دل خودت نگهداری.جالبه که حتی ظرفیت نداری یه خانم تو سایت نظر بده و انگار برات عجیبه!!!حتی به اون هم بخاطر خانم بودنش گیر میدی و اصطلاحات کثیفی در جوابش هم مینویسی که امیدوارم سریعتر مدیریت سایت یه فکری به حالت بکنه.جنابعالی هم مثل یه لکه رو شلوار میمونی همین روزا با پودر رختشویی از سایت پاکت میکنن هر چند قطعا لکه جدیدی باز رویت میشه که احتمالا بازم خودتی با پوسته جدید!!!

_V_

اولا که من نیازی نمیبینم برای کسی که فکر میکنه گلاستیک یعنی استفاده همزمان از پلاستیک در بدنه شیشه در جلو لینکی بدم چون انقدر باهوش و باحال هست باید بذاری تو همون حال بمونه
منم سعی در خفن نشون دادن گلاستیک ندارم ولی همچین با قاطعیت میگین پلاستیک بازیافتی ادم یاد تبلتای اندروید ۴ سری A7 لنوو میفته
دوما که اون خانوم متشخص داستان داره و نیازی به لیسیدن دیگران نداره
انقدر ترول بازی دراورد کار به اونجا کشید
سوما من وقتی ببینم حقم نبوده که از جایی اخراج شم نگران نباش حتما راهی برای برگشت پیدا میکنم و مث بعضیا بی خا*ه نیستم جوری جلوه بدم انگار یه کاربر جدیدم
منو هرجا بدی با همین عکس پیدا میکنی
چهارما از سطح علمی بالای شما تو سایت همسایه کاملا بهره مند شدم بنده که نیازی نباشه اینجا خودتو منطقی نشون بدی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)