حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاید گلکسی فولد ۲ زودتر از نسل اول آن به بازار برسد

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

چهار ماه از معرفی گلکسی فولد، اولین گوشی تاشو سامسونگ می‌گذرد، اما این شرکت کره‎ای هنوز موفق به عرضه این دستگاه به بازار نشده است. اما حالا گزارشات جدید خبر از نسل جدید این گوشی می‌دهد. طبق جدیدترین گزارش‌ها شاید گلکسی فولد ۲ زودتر از نسل اول آن به بازار برسد. در ادامه با ترنجی‌ همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی فولد ۲

گلکسی فولد ۲

گلکسی فولد ۲

یک رسانه‌ای کره‌ای در گزارش خود اعلام کرده است که Galaxy Fold جدید سامسونگ دارای یک صفحه نمایش 8 اینچی خواهد بود و از S Pen نیز پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‎رود که دستگاه مورد نظر در اوایل سال آینده معرفی شود.

سامسونگ در این لحظه هنوز هیچ اطلاعاتی درخصوص نسل آینده گلکسی فولد منتشر نکرده است. حتی آنها هنوز تأیید نکرده‌اند نسل اول این گوشی که قرار بود ماه اپریل به بازار بیاید، چه زمانی سرانجام در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. با این حال این گزارش ادعا کرده است که سامسونگ در حال توسعه نسل دوم گوشی‌های تاشوی خود تست و که نمایشگر 8 اینچی دارد و از قلم نیز پشتیبانی می‌کند. مانند نسل اول، این گوشی هم به داخل تا می‌شود و ظاهراً سامسونگ از تأمین‌کنندگان قطعات خواسته است که قلمی برای گوشی تاشوی جدیدش بسازند.

این گزارش اطلاعاتی درخصوص صفحه نمایش بیرونی نسل دوم گلکسی فولد ارائه نکرده است. گلکسی فولد ارای یک نمایشگر خارجی 4.6 اینچی بود که به کاربران اجازه می‌داد به‌صورت نرمال، مانند گوشی‌های معمولی نیز از این دستگاه استفاده کنند. از آنجاییکه این گوشی دارای نمایشگر داخلی 7.3 اینچی بود، نسل دوم از نمایشگر بزرگتر 8 اینچی بهره می‌برد. گفته شده است این دستگاه در اوایل سال 2020 معرفی خواهد شد، اما سامسونگ این موضوع را تأیید یا رد نکرده است.

شاید. چراکه هیچکس حاضر به سرمایه‌گذاری بر روی نسل دوم Galaxy Fold نخواهد شد، مگر آنکه سامسونگ ثابت کند مشکلی که باعث به تأخیر خوردن نسل اول این گوشی شده است را به‌طور کامل رفع کرده است. از آنجاییکه ظاهر این دو گوشی شبیه به هم است، بعید نیست که مشکلی که دامن‌گیر نسل اول شده، در نسل دوم هم مشاهده شود.مشکل بالا آمدن نمایشگر گلکسی فولد و نفوذ گرد و خاک به زیرنمایشگر که باعث از کار افتادن آن می‌شود، اولین بار زمانی مشاهده که سامسونگ این دستگاه را برای بررسی در اختیار کارشناسان معروف دنیای تکنولوژی قرار داد. بعد از گذشت چندین ماه سامسونگ هنوز زمان دقیقی برای عرضه این گوشی به بازار اعلام نکرده است و این یعنی مشکل مورد نظر هنوز به قوت خود باقی است.

نظر شما چیست؟ آیا این تصمیم سامسونگ درباره ارایه نسل دوم گلکسی فولد صحیح است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

۱-جونم Spen
۲-امیدوارم درست کنن این فولدو اما اگر خیلی تاخیر خورد بهتره کلا عرضه نکنه چون احتمالا زیاد نزدیک به فولد بعدی میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)