حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع ال جی برای موبایلی با سوراخ نمایشگر

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | ال‌جی، حق اختراع

اطلاعاتی در رابطه با پتنت ال جی لو رفته که به ما می گوید این شرکت کره ای به دنبال توسعه گوشی هوشمند با حفره درون نمایشگر است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا حق اختراع ال جی برای موبایلی با سوراخ نمایشگر را ببینید.

موبایل ال جی با سوراخ نمایشگر

حق اختراع ال جی

حق اختراع ال جی

به تازگی اطلاعات مربوط به پتنت ال جی از کشور ترکیه لو رفته که یک گوشی هوشمند با حفره درون صفحه نمایش را به نمایش می گذارد. این حفره، دوربین سلفی را میزبانی می کند. تا به امروز ال جی از گوشی هوشمند با این ویژگی رونمایی نکرده است.

بر اساس تصاویر موجود در این پتنت، ال جی در حال توسعه یک گوشی هوشمند با حفره درون صفحه نمایش است که البته در حاشیه بالایی آن، اسپیکر مکالمه به چشم خورد. این حفره در سمت چپ بخش بالایی قرار دارد، برخلاف سامسونگ که این حفره را در پرچمداران خود در سمت راست قرار داده است.

سبک طراحی کلی این گوشی هوشمند شباهت زیادی به ال جی V40 ThinQ دارد. در بخش پشتی شاهد قرارگیری دوربین اصلی سه گانه هستیم که زیر آن سنسور اثر انگشت حضور دارد. در سمت راست دوربین، فلاش LED‌ قرار گرفته است. در سمت چپ دستگاه، دکمه های تنظیم صدا و پاور به چشم می خورند و در سمت راست آن نیز یک دکمه جداگانه حضور دارد.

گفتنی است؛ اطلاعات پتنت ال جی به صورت عمومی منتشر نشده است. با توجه به این موضوع، می توان فرضیه های مختلفی را تصور کرد. این احتمال وجود دارد که این اطلاعات جعلی باشند و یا ال جی درخواست حذف عمومی آن ها را داده است.

ال جی در سال های اخیر عملکرد مناسبی در بازار نداشته است و به نظر می رسد با استفاده از نوآوری های جدید قصد دارد فروش خود را افزایش دهد. این برند کره ای در گذشته محصولات خود را با ویژگی های متفاوتی روانه بازار کرده بود؛ با این حال نتوانست به آن ها پایبند بماند.

نظر شما درباره این حق اختراع ال جی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

با این همه حاشیه سوراخ میخاد چیکار .میشه دو تا دوربین کل حسگر ها رو جا داد .الجی هم تعطیله که

_V_

حاشیه هاش همچنان زیاده که!
جالبه توی همین پتنت دوتا سنسور هم جا داده توی حاشیه😅

نیما عرفانی

حق اختراع؟!😏😒
با اینکه این برند یکی از برندهای مورد علاقه ی من هست ولی باید گفت اصلاً این خبر, ارزشِ پوشش نداشت.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)