حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی شیائومی CC9e را ببینید

نوشته

4 سال قبل | 18 دیدگاه | شیائومی

روز گذشته شیائومی رسماً خبر از برند سوم گوشی‌های خود به نام CC داد که در کنار Mi و Redmi عرضه می‌شود و جوانان را هدف می‌گیرد. امروز این کمپانی یک ویدئویی تبلیغاتی از  گوشی CC9e منتشر کرد. هم زمان شاهد انتشار رندرهای غیر رسمی گوشی CC9e شیائومی هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا گوشی شیائومی CC9e را ببینید.

شیائومی CC9e

شیائومی CC9e

شیائومی CC9e

در این ویدئو Gavin Thomas، ستاره 8 ساله شبکه‌های اجتماعی چینی به چشم می‌خورد که مشغول سلفی گرفتن با گوشی CC9e است. هرچند این ویدئو به زبان چینی است، اما ظاهراً می‌خواهد از محبوبیت Gavin به نفع گوشی CC9e بهره بگیرد.

در عین حال یک از گوشی Mi CC9e منتشر شده که به نظر می‌رسد رسمی باشد. این رندر به خوبی طراحی Mi CC9e را به رخ می‌کشد که بسیار شبیه به  Mi 9 است. همچنین ناچ نمایشگر آن که میزبان دوربین سلفی است، بی شباهت با Mi 9 SE نیست.

گزارش‌های منتشر شده یک نمایشگر 6.39 اینچی را برای گوشی CC9e دست نشان کرده‌اند و با توجه به ویدئو منتشر شده، به نظر می‌رسد درست باشد. این گوشی می‌بایست از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و دوربین پشتی 48 مگاپیکسلی برخوردار باشد. از دیگر ویژگی‌های گوشی CC9e می‌توان به چیپست Snapdragon 712 و ظرفیت باتری 4,000 میلی آمپر ساعت اشاره کرد. البته هیچ یک از مشخصات یاد شده رسماً تأیید نشده‌اند.

به گفته شیائومی گوشی‌های CC با برخورداری از طراحی زیبا، دوربین سلفی قدرتمند و قابلیت‌های نرم افزاری برای خلق سلفی‌های زیباتر، جوانان را هدف می‌گیرند. جالب اینکه شیائومی می گوید این گوشی ها توسط دانشجویان رشته هنر توسعه می یابند.

احتمالاً این گوشی‌ها در بخش اپلیکیشن دوربین دارای فیلترهای زیبایی باشند که بسیار مورد توجه جوانان فعال در شبکه‌های اجتماعی است. در حال حاضر زمان رونمایی از اولین گوشی سری CC مشخص نیست اما به نظر نمی‌رسد فاصله زیادی با آن داشته باشیم. نظر شما درباره شیائومی CC9e چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehrdad_ma

اگه باتریش ۴۰۰۰ باشه خیلی از mi9 se بهتره

m.b

آخه این 6.4 اینچیه نمایشگرش و بزرگتره…
ولی mi 9 se خیلی کوچیک تره بدنش و جای باتری 4000 رو نداشت مگر ضخامت رو بیشتر میکرد…

علی شیخ زاده

نامگذاری مسخره 😐

_V_

اسمو😅

CAT

باید میذاشت یو اس اس آیزنهاور e99

afsoon

سخت افزار نامشخص .فعلا نظر خاصی ندارم جز بگم طراحی زیبایی دارد هرچند من واقعا این سری رو چیز دیگه ای پیش بینی میکردم نیست .اسمش هم واقعا افتضاح هست واسه عرضه جهانی باید اسم رو حتما تعغیر بده .در کل ILOVE Xiaomi 🥰 🥰

CAT

بنجل

Amir galaxy

mi cc9e؟؟؟؟
شوخی نیس؟

_V_

نه دادا شوخی نیست
رسما سوپره،اونم فول اچ دی😅
___________
حاجی یه جا دیدم یکی داشت میگفت تو اس۹ داشتی،راسته؟چرا از اس۹ اومدی ای۵۰؟

Amir galaxy

از مشکلات چه بگویم که دیگر رمقی نیست

_V_

ن چالوسا بگو حاجی

The Destroyer

Mi نداره همون cc9e هست که البته اونم می‌تونه بهتر باشه

mega08

سلام، دوستان یه سوال داشتم.
خودم نرم افزار کار موبایلم. گوشی زیاد عوض کردم به واسطه ی کارم. الان چند وقتیه دیگه نمیرم سر کار خونه کار میکنم خودم
الان s8 دارم. از گوشی های چینی ی میزو ی هواووی p8. ی مدتم mi mix شیائومیو داشتم. همچین از رابط کاربری شیائومی راضی نبودم. بعد ی مدت کند شد خیلی کاستوم رام زدم بعدش.
الان ی mi 8 pro اومده برامون، کسی اخیرا با رابط کاربری آپدیت شده ی شیائومی کار کرده ؟ می ارزه گوشیمو بدم اونو بگیرم یا نه ؟ اینو میدونم که از نظر شارژ دهی از s۸ خودم بهتره.
اینم میدونم قطعاتش کم پیدا میشه.
نظرتونو بگید لطفا

afsoon

رابط شیائمی کند میشه بعد از چند مدت؟ 😂🤣🤣🤣😂😂🤣😂😂تجربه دو سال استفاده از این برند رو دارم و میگم هر آپدیت سریع تر از قبل میشه و فقط و فقط باطری گاهی ضعیف تر میشه با آپدیت .می ۸ پرو هم واقعا گوشی خوبی هست اما اگر یکم هزینه بیشتری کنی و می ۹ بگیری عالی تره و بروز تر .

The Destroyer

من pocophone دارم و به شدت راضیم. هم سرعتش خوبه هم واقعا کار باهاش لذت بخشه به خصوص جسچرهاش. قابلیت های جالب هم زیاد داره میتونید تو گوگل سرچ کنید و ببینید مثلا dual apps یا second space

_V_

فکر کنم رابط پوکوفون یکم فرق داشت با گوشیای دیگش🤔

The Destroyer

آره ولی تفاوتشون اصلأ فاحش نیست و حتی برای من توی مشخصات خود گوشی رابط کاربری رو نوشته miui v 10.3.2 . فقط یه Poco launcher داره که یه ذره تفاوت ایجاد می‌کنه وگرنه کلیت همون miui هست

m.b

چرا حالا mi 8 pro؟
Mi 9 با قیمت 5700 بهتر نیست؟
رابطش برای پرچمدار ها مثل بقیه برند ها سریعه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)