حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پژو ۳۰۱ ساخت ایران خودرو و بدون حضور پژو

نوشته

4 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، خودرو

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از اجرای پروژه تولید پژو ۳۰۱ بدون حضور این شرکت خبر داد و گفت: نمونه سازی این خودرو انجام گرفته و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تولید انبوه صورت گرفته است. این پژو ۳۰۱ ساخت ایران خودرو و بدون حضور پژو ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

پژو ۳۰۱ ساخت ایران خودرو

پژو ۳۰۱ ساخت ایران خودرو

پژو ۳۰۱ ساخت ایران خودرو

فرشاد مقیمی معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با خانه ملت، درباره ادامه تولید محصولات رنو و پژو در ایران بدون حضور این شرکت‌ها، گفت: پروژه تولید پژو ۳۰۱ بدون حضور این شرکت در حال اجرا است و نمونه سازی آن انجام گرفته و برنامه‌ریزی‌های لازم برای تولید انبوه صورت گرفته است و به زودی رونمایی خواهد شد.

وی افزود: باید بستر و زمینه کار قطعه‌سازان به گونه ای تنظیم شود که این شرکت‌ها بتوانند خطوط تولید را نسبت به تولید پژو ۳۰۱ تنظیم کنند.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره ادعای مدیرکل تعزیرات استان تهران مبنی بر ادعای دو خودروساز داخلی مبنی بر کمبود قطعه غیرواقعی است، بیان کرد: گزارشی مبنی بر احتکار خودروسازان به ما نرسیده اما ممکن است برخی افراد سودجو خودرو خریداری و انبار کرده باشند که ما با پیگیری در تلاش هستیم با آن ها برخورد کنیم.

نظر شما درباره پژو ۳۰۱ ساخت ایران خودرو چه خواهد بود؟ فکر می کنید که کیفیت در همان سطحی که باید باقی می ماند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)