حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی موفق به فروش ۱۰۰ میلیون دستگاه موبایل در سال ۲۰۱۹ شده است

نوشته

4 سال قبل | 7 دیدگاه | هواوی

هواوی مراسم رونمایی دیروز خود از محصولات جدیدش را فرصت مناسبی برای ارائه آمار موفقیت‌هایش دید. هی گنگ (He Gang) رئیس واحد محصولات مصرفی کمپانی با حضور روی استیج، اعلام کرد که فروش هواوی در پنج ماه نخست سال جاری به ۱۰۰ میلیون دستگاه رسیده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

 

کمپانی چینی 49 روز سریع‌تر از سال گذشته توانست به چنین آماری برسد که نشان از بهبود عملکرد تجاری آن دارد. اگر کمی با این اعداد و ارقام بازی کنیم، می‌بینیم که میزان فروش هواوی در هر ثانیه بیش از ۷ گوشی هوشمند در سطح جهان بوده است.

ناگفته نماند که تجارت این شرکت در چارک ابتدایی سال ۲۰۱۹ تحت تاثیر  تحریم‌ها نبوده و مشخص نیست در ادامه‌ی سال چه شرایطی را تجربه خواهد کرد. البته به احتمال زیاد، ارقام سیر نزولی به خود خواهند گرفت؛ حتی این اواخر از شدت خوش‌بینی هواوی هم اندکی کاسته شده است.

از محصولات تازه معرفی شده‌ نیز نام ببریم که شامل گوشی های خانواده هواوی نوا ۵ وتبلت مدیاپد ام ۶ می‌شوند. باید دید که این دستگاه‌ها تا چه حد به افزایش فروش هواوی و برون‌رفت کمپانی از بحران کمک خواهند کرد.

نظر شما درباره این میزان فروش هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

از اواخر تابستان هوآوی به شدت با افت فروش مواجه میشه،تازه تحریم ها سه ماه دیگه اثرات خودش رو نشون میده،البته چینی ها همیشه به بزرگ نمایی معروف هستن و تعداد فروششون رو بیشتر از واقعیت میگن تا نظر مردم رو به محصولشون جلب کنن،همین الانش هوآوی صادراتش رو به چند تا کشور متوقف کرده و خط تولیدش رو هم کاهش داده،از چند روز دیوه هم که گوشی هاش بروزرسانی اندروید دریافت نمیکنن و بیشتر برنامه ها و بازی ها هم در گوشی هاش تحریم میشن😏😏

The Destroyer

خیلی پستی که از سقوط یه برند دیگه خوشحال میشی

afsoon

دویست ملیون گوشی امسال می‌فروشند اگر تحریم ها نبود راحت جایگاه سامسونگ رو می‌گرفت .

ronin

مطمعنا فروشش پایین میاد
ولی به قول یکی از دوستان بعد از یکی ۲ سال با قدرت تمام برمیگرده و اونوقت با بهونه های احمقانه نمیشه جلوشو گرفت

afsoon

تنها در زمانی که نتونه آرم رو راضی کنه فروش پایین میاد و حتی صفر میشه و تا زمانی که چیپ های اختصاصی خودش رو بسازه همینه .امسال هواوی کلی میانرده عالی رو ساخته و سخت افزار میانرده هم فوق العاده قدرتمند شده .قیمت های فوق العاده رقابتی .

The Destroyer

آره همه هم با کایرین ۷۱۰

Amir galaxy

بله دوباره باید مثل قبلا شروع کنه و قیمت گذاریش رو از شیائومی هم کمتر کنه🤭
سیاستی که بعد از افتادن روی دور از بین میره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)