حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد تقریبا آماده ورود به بازار است

نوشته

4 سال قبل | 12 دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ اولین موبایل تاشو جهان را معرفی کرد اما به دلیل مشکل سخت افزاری پیش از عرضه رسمی به بازار، ارایه آن را لغو کرد و پیش فروش‌ها را تحویل نداد. امروز خبر می رسد که گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد تقریبا آماده ورود به بازار است، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد

گوشی تاشو سامسونگ گلکسی فولد

گزارش مشکلاتی عجیب در نمایشگر سامسونگ گلکسی فولد توسط رسانه‌های خبری و در ادامه گسترش دامنه اعتراضات درباره این ایرادات، سامسونگ را به جمع‌آوری اولین گوشی منعطف خود از بازار مجبور کرد. کالبدشکافی گلکسی فولد سامسونگ از وجود ایراداتی در طراحی خبر می‌داد، به همین دلیل شرکت چاره‌ای به جز این اقدام به منظور بازطراحی گوشی نداشت.

بر اساس اخبار جدید، بازطراحی گوشی منعطف گلکسی فولد تقریبا به پایان رسیده است، به همین دلیل نسخه جدید آن را به زودی در بازارهای مختلف رویت خواهیم کرد. با این حال هنوز زمان دقیقی برای شروع عرضه مجدد گوشی اعلام نشده است. غول کره‌ای شایعات درباره عرضه گوشی در ماه جولای (تیر – مرداد) را رد کرد. می‌توان از این موضوع نتیجه گرفت تزریق مجدد گوشی منعطف گلکسی فولد به بازار احتمالا تا ماه آگوست، زمان معرفی گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ پرو، به تعویق خواهد افتاد. به عبارتی بازطراحی گوشی انعطاف پذیر سامسونگ به پایان رسیده و محصول عملا برای عرضه آماده است، اما شرکت به دلایل مختلف همچون انجام تست‌های بیشتر دست نگه داشته است.

رئیس بخش نمایشگرهای سامسونگ اعلام کرد بیشتر مشکلات مربوط به نمایشگر گلکسی فولد برطرف شده‌ و این گوشی آماده عرضه به بازار است. به ادعای این مدیر، سامسونگ گلکسی فولد بعد از انتشار همه نگا‌ه‌ها را به خود خیره نگه خواهد داشت.

گلکسی فولد

گلکسی فولد

ایرادات این گوشی همگی از ذات منعطف آن ریشه می‌گیرند. به عنوان نمونه لولای گوشی شدیدا مستعد جذب گرد و غبار بوده و ذرات ریز به راحتی در لابه‌لای آن قرار می‌گیرند، به همین دلیل به مرور زمان، باز کردن و بستن تای دستگاه با مشکل مواجه خواهد شد.

یکی دیگر از ایرادات گوشی جدا شدن زود هنگام محافظ پلیمری مخصوص نمایشگر آن بود. سامسونگ روی صفحه نمایش گوشی انعطاف پذیر خود یک محافظ پلیمری قرار می‌دهد، اما این با محافظ‌های پیش‌فرضی که روی گوشی های هوشمند تازه خریداری شده وجود دارند متفاوت است. در صورت جدا شدن این محافظ، نمایشگر خیلی زود از کار خواهد افتاد.

مشکل اینجا بود که دسته‌ای از کاربران به خاطر عدم اطلاع‌رسانی صحیح شرکت، بعد از بیرون آوردن گوشی از جعبه اقدام به جداسازی این پلاستیک کرده بودند. برای سایر کاربران نیز محافظ پلیمری با گذشت حدود یک هفته به صورت خودکار جدا شده بود که نتیجه‌ای به جز از کار افتادن پنل امولد گوشی نداشت.

نظر شما چیست؟ بالاخره شاهد عرضه گلکسی فولد خواهیم بود؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

اولین موبایل تاشوی جهان ایراداتش برطرف شد👏👏به به بزودی دوباره شاهد این غول دنیای موبایل در بازار هستیم،اولین گوشی منعطف دنیای موبایل که انقلابی به پا کرد و تلفن های همراه رو وارد مرحله جدیدی کرد،الان ترول های چینی میان دوباره وا.ق وا.ق میکنن از عصبانیت😏😏

m.b

خخخخخ

afsoon

اول که تو خودت سوپر ترول پلاس هستی .دوما واق واق کردن کارته .سوما این شکست خورده هست لازم نیست کسی نظری بده .سوما آخه بیچاره تو لنگ گوشی صد دلاری هستی که به طرفداری از گوشی دو هزار دلاری .مفتش هم گرونه نه بخاطر این که سامسونگ هست نه اما بخاطر قیمت بالا و عدم آینده روشن .میکس ۴ هیولای بی شاخ دم شیائمی رو دریاب خخخخ

_V_

نمیدونم چرا این ولگرد نمیذاره من یه روز به شیائومی علاقه مند شم و لذت ببرم؟🤔🤨

Amir galaxy

من محل نمیذارم ولی علاقه دارم به شیائومی

afsoon

خخخخ بزار بیاد بازار مثل نوت ۷ بدبخت میشه سامسونگ 😂🤣😂

_V_

کیف پول

Amir galaxy

گوشی های سری نوا معرفی شدن پوشش بدین

Mohammad 13759

باز طراحی فک کنم صفحه دوم گوشی کشیده تر بشه و به کلی مشخصات عوض بشه و 5g رو قرار بده

_V_

داداش یه گلکسی فولد جدید نمیان بسازن که فکر کردی یعنی اونهمه پنل سوپر امولد دوم که تو اون فولدا بود رو در میاره بعد یه پنل بزرگتر میذاره😐

Arrow

سامسونگ دیگه جای اشتباه کردن نداره این سری دیگه نباید هیچ اشکالی داشته باشه

_V_

ولی یه حسی بهم میگه داره🤔😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)