حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه های جدید هواوی پی ۳۰ پرو با حافظه رم ۶ و ۱۲ گیگابایت در شرف معرفی اند

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، هواوی

هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم هواوی پی ۳۰ با ۱۲ گیگابایت حافظه رم دیده شد. نسخه جدیدی از گوشی هواوی P30 پرو موفق به کسب تاییدیه TENAA شد. این گوشی هوشمند در نسخه های جدید مجهز به ۶ و ۱۲ گیگابایت رم است. این به ما می گوید که نسخه های جدید هواوی پی ۳۰ پرو با حافظه رم ۶ و ۱۲ گیگابایت در شرف معرفی اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هواوی پی ۳۰ پرو با ۱۲ گیگابایت حافظه رم

هواوی پی ۳۰ پرو با ۱۲ گیگابایت حافظه رم

هواوی پی ۳۰ پرو با ۱۲ گیگابایت حافظه رم

به تازگی مدل جدیدی از هواوی پی 30 پرو با شماره مدل VOG-AL00m تاییدیه TENAA را کسب کرده است. بر اساس این تاییدیه، هواوی در آینده نزدیک دو نسخه جدید از پرچمدار خود را در کشور چین برای فروش عرضه می کند. در حال حاضر این گوشی هوشمند در کشور چین در سه نسخه عرضه می شود که هر سه نسخه فقط ۸ گیگابایت حافظه رم دارند. نسخه مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 794 دلار، 8 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 866 دلار و 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 982 دلار به فروش می رسد.

بر اساس TENAA، هواوی P30 پرو در نسخه هایی با 6 و 12 گیگابایت رم از راه می رسد. احتمالا این گوشی هوشمند با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم با 512 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می شود. علاوه بر هواوی P30 پرو، هواوی پی 30 نیز در دو مدل جدید در اختیار خریداران قرار می گیرد. انتظار می رود این دو مدل دارای 6/12 گیگابایت رم و 64/256 گیگابایت حافظه داخلی باشند.

مشخصات نسخه های جدید هواوی P30 پرو تفاوتی با نمونه های قبلی ندارد. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.47 اینچی با فناوری AMOLED مجهز شده که دارای رزولوشن فول اچ دی پلاس است. انرژی این محصول توسط یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی تامین می شود.

هواوی برای تامین قدرت این دستگاه از پردازنده کایرین 980 استفاده کرده و برای آن سیستم عامل پیش فرض اندروید پای را در نظر گرفته است. روی پنل پشتی این اسمارت فون دوربین اصلی چهارگانه با سنسورهای 40، 20 و 8 مگاپیکسلی خودنمایی می کند. این دستگاه از سنسور ToF نیز بهره می برد. از دیگر ویژگی های هواوی پی 30 پرو می توان به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی اشاره کرد.

نظر شما درباره انتخاب متفاوت حافظه رم برای هواوی پی ۳۰ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

😑

majidbolhasani

وای وای وای به هواوی به کجا چنین شتابان لامصب هر روز یه خبر جدید از پیشرفتهاش رو داریم میشنویم اگه بعضی کشورهای حیله گر و حیله ساز و زورگو با قبول کردن پیشرفت حیرت انگیز این شرکت توسط اپل و آیفون و کل کل نکردن با این شرکت رو کنار بگذارن و بپذیرند که هواوی داره تلاش میکنه و سزاوار پیشرفت هستش به یکه تاز شدن دنیای موبایل خیلی نزدیکه و زمانی تا این یکه تازی نمونده

_V_

معرفی کردن گوشی با ۱۲ گیگ رم(کاری که سامسونگ و شیائومی خیلی وقت پیش کردن) جای اینهنه قربون صدقه داشت:)))
بعضی وقتا بعضیاتون انقدر ی چیزیو بولد میکنید ادم فکر میکنه اگه کارایی که سام کرده بهتون بگه رو چیکار میکنید

majidbolhasani

اصلا منظور من رم ۱۲ نبود و میخام بگم حالا برید دقیقا گوشی شرکت سامسونگ رو با همین مشخصات بعدا توی قیمت نگاه کنید یه دفعه میبینی ۳یا ۴ میلیون گرونتر از هواوی داره میچپونه به ترول هاش بعدش هم اسم گوشی سامسونگی که ۱۲ گیگ رم داشته رو حتما اس ۱۰ پلاس رو میگی این رو که همه میدونن.

majidbolhasani

اصلا منظور من رم ۱۲ نبود و میخام بگم حالا برید دقیقا گوشی شرکت سامسونگ رو با همین مشخصات بعدا توی قیمت نگاه کنید یه دفعه میبینی ۳یا ۴ میلیون گرونتر از هواوی داره میچپونه به ترول هاش بعدش هم اسم گوشی سامسونگی که ۱۲ گیگ رم داشته رو حتما اس ۱۰ پلاس رو میگی این رو که همه میدونن.در ظمن سال گذشته هواوی با چیپ کرین ۹۸۰ با تکنولوژی ۷ نانومتری دنیا رو دقیقا عین زمانی که گفتن بشر بمب اتم ساخته به لرزه انداخت دلیلش چی بود>>>فکرش رو بکنید6/8 میلیارد ترانزیستور رو توی فضایی به اندازه ۷ نانومتر گنجاندن یعنی چی یه کمی تامل کنید مخ آدم سوت میکشه و هنگ میکنی که این چطور ممکنه

Amir galaxy

یه لحظه فکر کردم هیچ شرکتی تا الان حافظه رام ۱۲ روی گوشی هاش نذاشته و هواوی برای اولین بار تا این لحظه همچین فناوری فوق العاده و پیشرفته رو به سختی تو گوشی گذاشته و مسیر پیشرفت رو جابجا کرده😂✌
خیلی باحالی😂🤭

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)